Jump to content

gustav

Members
  • Мнения

    301
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно gustav

  • Рожден ден 17 Февруари

Друго

  • Kaра
    Volvo XC60

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    89537

Последни посетители

1593 профилни разглеждания

gustav's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много благодаря за компетентните и точни спрямо темата мнения. Колата наистина е VR6 FSI с DSG скоростна кутия, което ме отказа от покупката. Идета ми беше да газирам евтин и мощен бензинов двигател вместо да карам дизел. В Германия дизелът е с 30% по-евтин от бензина, а газта е наполовина на дизела. Не знам дали следите какви шамари си разменят в момента великите баварски фирми в баварския парламент. Първо обвиниха Ауди във фалшив софтуер на А8, А7 и А5, които са най-авангардните им модели и то това беше вече не атака от САЩ, а от баварския парламент. В отговор на това скочи кмета на Мюнхен и каза, че ще забрани целия град за всякакви дизели. После се намесиха депутати и засега Ауди и БМВ са си стиснали ръцете на преоборудване на всичко което е под Евро 6 софтуерно и забраната да важи само за центъра. А аз днес си купих Volvo V40 с евро 6, което напълно ме устройва на този етап защото аз до центъра не стигам. Ясно е че електромобилите са утопия на този етап, дизелът ще продължи да се развива съгласно евро 6, е бензинът на газ при същата мощност ще е изгоден само за тези, които не мога да си купят дизел.
  2. Моля за мнения за посочения автомобил. Трябва ми бърз и стабилен автомобил за да ходя на работа. Смятам да го газирам. Надежден ли е този автомобил, преди всичко като двигател? Кои слаби места да гледам при огледа? Какъв е този автоматик - DSG, с хидротрансформатор или е мултитроник? Благодаря предварително. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=245059919&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&ambitAddress=89537%2C+Giengen+an+der+Brenz%2C+Baden-Württemberg&ambitCountry=DE&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=WARRANTY&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariantExclusions[0].makeId=17200&maxPrice=15000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&userPosition=48.6365081%2C10.2344975&zipcodeRadius=200
  3. Всеки пробва както може. Но на теб какво ти струва да се обадиш, най-малкото за да разбереш какво мирише?
  4. Наскоро я правих тази гимнастика. За моята си кола само за да я подаря на сина ми съм -2200лв. Докарването ще ти е около 1000лв. на собствен ход. Еко такса 240, ГО 250, Каско 300, данък 200, аларма 200 и т.н. За обслужването ще гледаш за ремъка трябва да го пише някъде с маркер на колко км предстои да се смени. Маслото - преди да я подкараш непременно извади щеката за да не е под минимума. Останалото ще го видиш и ще го чуеш по време на пробното каране.
  5. Хехехе ти с тази каручка си антипода на NASTI. Мога само да те посъветвам да купуваш такива сложни и престижни коли само от оторизиран дилър на марката и с поне 2 г гаранция. Щом имаш дупка в обслужването - бягай далеч. А ако държиш да е непременно от тази автокъща, ето това ще ти пасне супер: http://home.mobile.de/AUTOPARK-HEILIGENFELD#des_202330686
  6. На 10 годишна дизелова кола няма начин километрите й да са 200000. Тези разходи на гориво дето си ги написал, ....хубаво, вярвай си. Само гледай да не се сринеш на пътя с такава кола, че ще си кихнеш икономиите заедно с лихвите.
  7. Аз карам една точно такава по пътя Вюрцбург-Аугсбург. Последния път беше вече на 220 000км и понеже имаше много ремонти и бях много натоварен ми даде разход 9/100 при следна скорост 110км/ч. Иначе съм я свалял на 7/100 и съм постигал 130км/ч средна скорост. Максимална скорост при газ до дупка е 240км/ч. Хубаво нещо е добрата обезшуменост. Само докъм 50км/ч се чува леко ръмжене, после шумът от гумите и вятъра надделяват. Пълна противиположност с горещо препоръчваната дъскорезница 1.9 ТДи помпя-дюза, която за същия път направо ме побърква, накрая слизам некакъв треперещ и със заглъхнали уши като от руски витлов самолет. Другото хубаво нещо е точно мултитроника. Мазно и плавно мени оборотите. Няма го лекото клатене характерно при красическтие автомати. Динамиката е напълно достатъчна за това купе според мен. За поддръжка не ме питай. Има си човек във фирмата, който се занимава с колите. Все пак досега не съм чул някой колега да я е дал спешно за някакави ремонти или да се е оплакал да го е оставила на пътя. Ами това е от мен, ако искаш питай, каквото мога ще ти отговоря.
  8. Колега, първо аз като набера твоите критерии ми излизат 28 автомобила, просто ей така.... Повече обяви има във вестниците, те са недостъпни по нета. Само че там пускат по-евтините коли, предимно от частни обяви, които както се разбра не влизат в твоите критерии. Второ, трябва да си наясно, че си поставяш една нелека задача. Автомобили има колкото щеш. Клиенти за такива изгодни покупки има, обаче в пъти повече. Първо тука има няколко милиона турци и още няколко милиона руснаци, които си падат по Ауди А8 не по-малко от феновете в този форум. Само че имат няколко решаващи предимства - знаят езика, познават особеностите на местната търговия и най-важното - живеят тук. Така че ти ако чакаш да отстреляш питомното от 2000 км разстояние ще има да седиш дълго гладен. Мисля че ти дадох достатъчно иформация вече. Мой съвет е да се въоръжиш с търпение и да престанеш да се разсейваш с глупости от сорта как ще я водиш на сервиз за да ти я прегледат и как ще ти вземат парите и няма да ти дадат колата. Това е перфектно действаща търговска машина не от вчера. Всеки дилър е и сервиз и не се найстройвай предварително да ги цакаш със занаятчийските прийоми, които "спецовете" ти пробутват тук. Пробното каране не подлежи на коментар, така че остави двигателя да си го харесаш лично. Недей да пишеш мейли, а да ползвай телефона. Ако не знаеш добре езика, намери някой, който разбира какво му се говори. Така ще отсееш предварително обявите, които не влизат в твоите критерии.
  9. Напротив, мисля че казах доста. Ти определено си най-подигравания писач в този форум. Аз обаче съм оформил мнението си за двигателите на Ауди настаро до голяма степен именно от прочетеното тук, включително и от твоите постове. Как по-ясно да ти го кажа.....?
  10. Защо бе човек? Винаги си струва да опиташ нещо ново. Както ти казах трампата щеше да е наравно. Като си в Ауди форум е ясно какво ще ти кажат. Какво като е Ауди? Пежото с този двигател го отстрелва пършивия 1.6 отвсякъде - тяга, ускорение, доускорение, максимална скорост, разход, та дори е и по-тих от този банциг 1.6. С Аудито като минаваш през дупки ще ти паднат зъбите, а с Пежото прелиташ без да усетиш. То на това Ауди окачването с тези 8 алуминиеви носача да не би да е по-здраво от на Пежото? На Пежото сервото е с електромотор и е с променлива тяга, не е като на Аудито колкото по-бързо караш, толкова по-здраво да стискаш волана. Има си и недостатъци но и предимства.
  11. Кой, аз ли да ти кажа на теб?! Ще ти кажа - "потърси с търсачката". Аз имам отдавна конкретни впечатления от двигателите с директно впръскване на Рено Меган 2.0 и Опел Сигнум 2.2, които са меко казано разочароващи. Правих си проучване за себе си, конкретно за 2.0 FSI и се отказах. Нещо повече, едва ли ще си купя Ауди като собствен автомобил. Но не искам в никакъв случай с това си лично мнение да отказвам автора на темата. Ще кажа още, че това ми мнение се затвърди до голяма степен точно от многобройните писания на десетина форумни специалисти, редовни писачи в същия този форум, където човек разбира, че от голямата гама двигатели на Ауди няма нищо свястно. Като евентуално успешни се лансират непрекъснато 1.8Т и 4.2, но само ако са на газ. А точно най-важните двигатели, 6-цилиндровите и тези с мощностен диапазон 150-250 к.с. са заклеймявани многократно.
  12. Колега, в Германия колата е собственост на този, който притежава големия талон. На него не пише имена. Никой дилър, пък ако ще да е сърбин, турчин или руснак няма да ти направи такъв просташки номер, да ти вземе парите и да не ти даде колата. Преди всичко такава кола, като тази дето си постнал, можеш да купиш само с банков превод. Затова, вкарай си първо ролата с ластиците в една банкова сметка, най-добре в Първа инвестиционна. По същата причина никой няма да ти откаже да правиш пробно каране, ако искаш можеш и цял ден да препускаш по магистралите. Така сам ще вземеш най-правилното решение кой двигател ти пасва по-добре.
  13. Колега има 3 категории коли втора употреба: 1. Кола от дилър на която предстоят скъпи ремонти за да премине T?V и собственикът е преценил, че не иска да инвестира повече в нея. Такава кола не може да се движи законно на собствен ход. Кола от частно лице - нямаш никакви гаранции за нищо - все едно си на Горубляне. 2. Кола, която е навъртяла сериозен километраж от предишните си собственици, но в нея е останал още доста живот и се продава от ДИЛЪР, с гаранция на купето, двигателя скоростната кутия - по подразбиране 1г. Ти естествено няма да можеш да я ползваш щом изнесеш колата от Германия, но фактът че търговецът е готов да ти я даде говори достатъчно. Ще получиш T?V и сервизна книжка и ще можеш да си я докараш на собствен ход, но те могат да бъдат манипулирани, така че нямаш 100% сигурност дали километрите са истински. 3. Кола от оторизиран дилър на марката. Това може да е само моделът в производство или предишния модел, но колата не може да е по-стара от 2009. По принцип завода в Ингалщадт прави също такива разпродажби всеки Септември. В този случай можеш да си напълно сигурен в сервизната история и километрите, както и да си спокоен. Колата се продава обслужена, все едно купуваш нова кола. Цените ще си ги видиш сам в мобилето, аз няма да ги коментирам. Най-изгодни са колите в Рурската област. Кьолн, Ессен, Дуисбург, Дюселдорф и окорлностите.
  14. Понеже гледам никой не ти отговаря ще ти разкажа принципно нещата как стоят, а пък някой мастит форумен капацитет ще те светне за конкретния автомобил, който си избрал. Ето ти линк в Уикипедия http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection . Това са двигатели, които впръскват горивото директно в горивната камера, подобно на дизелите. Налягането е по-високо от на обикновената бензинова инжекция, но по-малко от това при дизелите. Както виждаш от статията идеята да се направи нещо смесено между дизел и бензин е на повече от 100 години. В днешно време Мицубиши тръгнаха да съживяват този технически труп още през 80те години на миналия век с надеждата да ударят конкуренцията на набиращите по това време популярност в Европа турбодизели. После и други фирми се усетиха и днес вече всички предлагат такива "високотехнологични" двигатели. Примамливото е, че на теория те би трябвало да работят с по-висок КПД от обикновения бензинов. А на практика, като си направиш сметката на всички разходи заедно с ремонтите, нещата май не са толкова розови. Но на "Ауди" това им е хубавото, че имат много двигатели и всеки може да намери нещо по свой вкус.....
  15. Колега къщото такова го имах като служебна кола, само че с ръчка. Ти си чел вече, че този двигател върви и, че е икономичен, но никой не е писал една друга истина - че е доста шумен. Що се отнася до конкретния ексземпляр - щом има ръжда тази кола сигурно е разтягана след удар. Без да съм "велик специалист", просто имам вила до един от многото сервизи които разпъват италиански автомобили. Ако ги видиш когато ги докарват с автовоза ще повърнеш. Хайде дотук да не взема да разваля на накой бизнеса..... С тези парички си купи едно Рено Меган или още по-добре една Дачия комби 1.5 ДЦи - ще ти свършат същата работа.
×
×
  • Create New...