Jump to content

FULCRUM

Members
  • Мнения

    142
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    1,8 NE

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Благоевград / Пловдив

Последни посетители

1831 профилни разглеждания

FULCRUM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Липсата на главата с вилката (893 711 118Е по схемата) позволява лоста да има по-голямо отклонение и да опира, предполагам в средния улей. Аз монтирах от морга планката от б3 и проблем нямям.
  2. FULCRUM

    Чукане в багажника

    @sloter - на двигател 1.8 NE този шум идваше от бензиновата помпа (механична, на блока на двигателя, в близост до делкото). Оригиналната е валцована (неразглобяема) Pierburg с код 026 127 025G (оригинал - около сакралната форумна сума). Намират се заместители - Meyle например (скромно - около 40 лв.), но пък тя след 3-4 години в жегите и от топлината на двигателя подкачва сякаш по-малко гориво (над 3500 оборота в горещините, общо взето 5-6 случая досега, не достига дебит и мотора "хлъцва"). Обаче имат вид на ремонтнопригодни, не съм отварял все още. След помпата има един филтър+регулатор на налягането (закрепен на капака на клапаните м/у 2 и 3 цилиндър), откъдето бензинопроводите са 2: към карбуратора и обратно към резервоара. Шумът идва от пулсациите на уморената оригинална помпа и празен резервоар (под половината). Обикновено само когато е хладно или направо студено, лятото при мен нямаше барабанене (евентуално за минимално време). На двигател NE смяната е лесна и решава проблема, но се изненадах - на meyle-то гарнитурката е едно картонче, което бързо просмуква масло и реших проблема с повторно сваляне и подготвена преди монтажа тънка маслоустойчива гарнитура, която да изрязах по контура на оригинала/бакелитения фланец (основа). Болтовете са два, вътрешен шестограм 6, единия е малко на евем страна под делкото, но с махането на кабелчетата на датчиците върху камбаната на масления филтър става по-лесно (и нетрошливо). Особеността е палеца на помпата да се пъхне върху гърбицата на паразитния вал. Общо взето - работа за половинн час. Надявам се, че RU схемата е подобна. За теча на бензин от капачката нямам представа, не се е случвало при мен нито с пълен, нито с полупразен резервоар. Има един жълтеникаво-бял клапан (суфлерен май му казват), който е за вентилация на резервоара и изпускане на свръхналягане от него. Цилиндър със сачма, намира се горе, вляво. Просто го провери. Успех.
  3. Благодарности на колегата Pif за подробния снимков how-to материал. С негова помощ разглобяването става бързо (и безопасно). За смяна на счупено зъбно колелце времето от-до се вмества в рамките на 30-на минути. Добавка към неговата точка/снимка 6 е моя скоростомер с номер 893 190 и една малка подробност: кода в долния десен ъгъл (закрит от черния ринг в събрано състояние, видим в разглобено) е 0030. Стрелката се изважда с нормални 7-8 оборота за развъртане. Няма да се счупи нищо. След това просто с върха на пръстите излиза нагоре. При сглобяването се навива пак така. Калибрирането става с леко донавиване към иначе мечтаните 220 км/ч или доразвиване под 20 км/ч. При отускане на стрелката, върха трябва да лежи леко ( с около една ширина на бялата метка) отдолу на стартовите 20 км/ч. Така при показание на скоростомера 50 км/ч по GPS реално излизат 47, на 60 са 56, 90 са 85, а над 100 разликата е 7 км/ч "в полза на водача". За мен това е добър вариант на размер гуми 185/65R14. Благодарности на Pif за труда и на Grizzly и Митко от темата за зъбните колелца.
  4. Мога само да благодаря на Мечката Grizzly и Митко за фината часовникарска изработка на този иначе обикновен мини детайл. Доставката по куриер е светкавична и забележете, където ви е най-удобно. Благодаря на Митко и за отделеното време за консултацията по телефон за дребни съпътващи въпроси. С тяхна помощ в момента старата 80-ка успешно гони кота 300'000 км. Благодарности, момчета ! :respekt:
  5. FULCRUM

    клеморед

    Еднакви са. По номер 4А0 905 849. На буксата откъм клемите има LK в окръжност, а отстрани на клемореда е щампована годината и седмицата на производство като DOT-а на гумите (9110 например моя). Не взимай за Б5- буксата с изводите е 1:1, обаче в пружината има малко разлика в ъглите и се чупи опората вътре в самия клеморед...Спира да бачка правилно максимум след 2 месеца и палиш малко на ръчен способ...не връща от стартер към контакт с пружина, а остава зацепен стартера при палене...Номера за Б5 е същия с една добавена буква-В. Нов е трудно да намериш читав мисля, а от морга за около 30 лв. ти го връчват барабар с целия закл. механизъм. Дори и "нов" оттам пак е огромна вероятността да е пукнат леко в горната си част- около водача. На години са както и колите...Да не ти пука- ако не го презорваш ще кара, а ако ти се занимава- може да се направи 'обръч' като втулка защото има малък просвет от около 0,025 мм на радиус. И успех с търсенето.
  6. FULCRUM

    Проблема с багажника

    Аз намерих проблема при отдушника. Водата се стича между ламарината на калника и самия корпус, но НЕ през клапите. Като е прашно си личат струйките къде са наливали капка по капка, докато стане вир. Силикон от вътрешната страна по цялата обиколка и вече е без проблем. Труден е достъпа до предната (по посоката на движение) вертикална страна, а точно оттам беше процепа (намира се точно зад гредата за закрепване на рез. гума),но с мъки и 'майки' става. Предпочетох този мъчен вариант, за да не свалям бронята и да начупа пластмасите. Най-добре сигурно е да се наплеска двустранно. Това беше при мен. Сега е сухо.
  7. FULCRUM

    Голям проблем

    Последната палстмаса е; има букса от която пък излизат кабелите, захваща се с 2 винтчета за средната метална част, гнездата им сочат нагоре и са замазани с нещо като синя боя / пломба /. След развиването им и внимателното изваждане, клемореда се вади назад- 'от теб напред'. Разкачаш буксата, която има законтрящи шплентове като тези на таблото с приборите и почваш да разглеждаш...Сигурен съм , че пружината е спукала пластмасовия корпус и централното стебло е вече размазано. Ако имаш затруднения огледалце и фенерче много ще помогнат да се ориентираш, също и къса отвертка. Та така, намираш нов и събираш в обратния ред.
  8. FULCRUM

    Голям проблем

    Колега, така както го описваш не е патрона на ключа, а клеморед и по-малко вероятно опашката (перото) дето развърта клемореда...Пробвай със сваляне на клеморед, лесно е и не изисква разглобяване на 1/2 табло за смяна на патрон...
  9. Айде и аз да добавя малко съмнителни местенца..... 1. Антената- ако е монтирана на задния калник и е с гумени уплътнения (оригинал) няма начин досега да не се напукала гумата т.е. вече изпечената пластмаса; ако е подменена с нова- уплътнението и; 2. Аз имам капандура- шибедах, нормално той има отточна линия през предните колонки, но съм намирал конденз и на задните, които се "вливат" директно в багажника; много е съмнително ако не е затворено това приспособление добре или колата е с наклон към багажника оттам също да налива; 3. Гумените тапи на кабелите за капака на багажника и вакуум маркуча на ключалката на багажника, аналогично ако са разкъсани или много изпечени / напукани; 4. Уплътнението на целия багажник- при добро такова си личи много хубаво неговия 'отпечатък' върху капака; 5. Пантите, по-точно три болта на всяка, нормално са с гумено уплътнение от вътрешната страна; 6. Колкото и смешно да изглежда- недобре заключен капак; изглежда прилепнал, но остава луфт. Намирал съм само 2 пъти мокър багажник след обилен дъжд- кори, кечета и т.н., но съдейки по количеството вода ми се струват единствено възможни варианти 2 и/или 6, малко вероятен вариант 1. Вариант 2 предстои да се пробва по нарочния способ. Търсенето (и подсушаването) засега продължават.
  10. Клемореда е със сигурност. Имаш същите проблеми. Бях в такова приключение миналата година, дори палех със 'чалъм' : ключа се запъва надолу и се развърта така...При положение че бях сложил нов Febi. Риска обаче да си счупя ключа / патрона / опашката или окончателно да не успея да запаля ме заведе в морга и си свалих нов-втора употреба от едно Б4. Стават. На Febi-то му се беше сплескало централното пластмасово прътче (за няма и 2 месеца експлоатация), а пластините вътре са трагедия. Не можах да му хвана спатиите къде е правен... Взимай оригиналЪ, няма да имаш проблеми.
  11. FULCRUM

    5.48 разход бендз

    Е сега те изядоха газената мафия.... И дизеловата...... В тия дни това дето го говориш граничи с безумие.... Отречи се от думите си овреме...И успех със защитата!
  12. Ааааа, ясно има и за ферари !!!! "Better Gas Mileage +HP Ferrari F 360/430/575M Maranello" Аман от магнитни наколенки, тоя д-р Левайн влезе в топ 100 на милиардерите... Колега, много съм скептично настроен. И междудругото остават 3 дни до свършека на света- насам народе, купувай...Гаранциите по колата отпадат на цената от 10-15$, видиш ли щтото ставаш мноу пестелив и почваш да пичелиш от икономия и увеличена мощност. Край с петролната мафия...Продукта е вечно твой, не можеш и да го върнеш, ама и защо??? Нали си на далавера.... П.С. Абе тия от Маранело къде спят??? Да го зимат и да мачкат наред във F1, нема да спират вече ич в бокса за бенз, остава да приспособат и 4 таквиз за гуметките....Шампиони сме..
  13. Ами то пише за нафта и са изброени едни октани на бензин, дето в България вече не се продават (официално) . И не казват дали е за оловен или безоловен...... Туй да не е поредното руско "Златно чудо" за перпетуум-мобилета ??? Любопитен съм кой ползва това....
  14. И аз да се оплача, е на това място преди Търново, дето вчера се размазаха волейболистите и тия от БНБ, преди 1 година оставих на асфалта 2 броя BF Goodrich Touring G. Щото тия с автобусите Cosco ли беше моско ли е ме извадиха на банкета у лево. Ама по-добре 2 гуми на боклука, отколкото 3 живота..... И така нови Profiler 2 + старите Touring G. Имам им доверие, а и за такъв модел кола - добър избор.
×
×
  • Create New...