Jump to content

Andy

Members
  • Мнения

    790
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    криво-ляво

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Последни посетители

1671 профилни разглеждания

Andy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Има ли връзка между модификацията и монтираните дюзи при 2.0tdi в В7? Например С-лайн да е с едни дюзи, съответно по-безпроблемни ... или пък обратното? Имам още едно питане, което вече не е по темата. Все пак - кои кодове на 2.0tfsi в В7 са за двигател с ремък и кои са с верига?
  2. Не става дума дали е лошо, а че подават много газ при студен двигател. Нито хлабините в двигателя са достигнали работните си стойности, нито маслото не смазва оптимално.
  3. Тези двигатели се амортизират още в немско. Не загряват олиото правилно. Нито един немец не съм видял да подгрява двигателя на място. Отделно това е забранено. Пали от паркинга с изстинал двигател и се влива в магистралата за Мюнхен в третата лента със 170-180. След време колата идва 1500 км източно и намира радостен собственик ...
  4. Така. Имат еднакъв максимален въртящ момент 420 нм, който се достига по горе-долу едно и също време. Балкан разлика няма, но може да има разлика в кривата по протежение на оборотите и би трябвало да не е в полза на 3.0тфси ако гледаме при колко оборота пада въртящия момент. Имаш 335 конски сили срещу 290. Килограмите и те са близки ... дали има 100 кг при еднакво оборудване и купета. Принципно и 290, и 335 коня са абсолютно достатъчни да задвижват 5 метра шлеп по права линия. По-запазената кола, която се доближава максимално до желанията, дори по цвят ... и да не забравяме, че по-новото си е по-ново.
  5. Търсещите Ауди отдавна са свикнали с мисълта за изваждането. Като искат да имат хубав интериор, премиум марка и не знам си какви екстри, това е начинът - 2-3к за кутия, двуцифрен разход, скъпи части. Каращите малко по-дърти "анти"-автомобили (пежо, рено, ситроен, дачия ... разните италиански, корейски и японски) също са доволни и при това имат (по-нова) машина на по-ниска цена и с по-лека поддръжка. Ама екстрите, ама комфорта, ама туй, онуй ... За едните другите са балами и те така. Кой накъдето го влече. Тази за 9700 ще се продаде за най-малко 8500, но таргета й не е към България.
  6. 4000 за 160 км/ч не са чак толкова много. TiL, мога да ти кажа, че ако на твоето бубу можеше да се сложи S-троник, вървежът щеше да е на друго равнище. Ще кажеш че е с чип. Друго си е до 100 да наглобе три предавки за не знам си колко милисекунди. Не нашите предавателни числа са големи, а твоите са малки. Просто 2.7 типтроник се откроява с дългите си предавки и особено последната (пета). ЕсКю5 и 4.2тди как са? До 100 сменят четири пъти и гърбът ти е плътно в облегалката. Висока и нормална за движението у нас скорост с А6 е постижима с всички двигатели, без 1.8i (без турбо). За бързите доускорения си трябва МОЩ - както ти казаха от 250-300 магарета нагоре. Тук оценките и усещанията са субективни. За едни МВ 123 300D чист дизел е стрела и изпреварват безгрижно, за други 400 коня се малнеят. И аз съм опитвал да сравнявам концепциите с 4 и 6 цилиндрови двигатели - как се усещат, колко равномерно работят, какви вибрации и дали има такива, от какви обороти поемат, имат ли втори тласък след 4500 оборота или са супер плавни от 2000 до червеното... и до никакъв генерален извод не успях да стигна. Пасат 2 с 1.8 моно с късата кутия в ниските дърпа повече от шестака ми, катери едни баири дето моята ще изплези език. След 2000 обаче нещата се обръщат. Относно вибрациите в 4 и 6 цилиндъра, еми пак не намирам кардинални дължащи се на концепцията разлики. Примерно служебното пежо 308 1.6 бензин атмосферен на място е по-тих от моя, но генерацията му бучи повече и леко дразнещо; вибрации нямат и двете. Едни 4 цил. двигатели не обичат да бъдат развъртани, други се чувстват добре във високите и създават удоволствие. Шест цилиндровите мисля обичат оборотите и също така може да работят като електрички без да имат балансиращ вал за гасене на вибрациите от втори и не знам си кой порядък...
  7. Виж първо настройките на свирката за ляв и десен канал. Може да се спират десните, левите и да се дава превес на единия канал пред другия.
  8. Delta 2050 G100 е моделът. Да, това е такъв разходомер. Изглежда почти същият.
  9. Ще обясня защо питам. Шефът заплаши да ме уволни, защото не съм казал на фирмата доставчик като идват да погледнат повредилия се разходомер, да ми се обадят. Все едно аз знам кой трябва да дойде, кога ще дойде и т.н. Никой нищо не ти казва братче. Попитах кой движи въпроса с фирмата доставчик на газ - Главната - ми отговарят. Окей. Вчера случайно се видях със служител на тяхната фирма , който ми каза, че щели да дойдат днес... петък. Е, оказа се че са идвали преди три дни (във вторник), свалили са си го и са си заминали без да се обадят барем на чистачката. Откъде да знам дали наистина е бил повреден в описаната в протокола степен? Ами ако не е бил тотал щета? Сега някой може да го ремонтира и продаде за 1000 лева, а ние баламите да си вземем за 3360 нов. Инсталацията е на 7-8 години. Защо ми взимат цена за нов, нямат ли си амортизация? Въобще не знам какъв е редът. Самият клапан е механичен и се задейства с палец, приличащ на смукач на Лада "петица". По подобен начин се издърпва. Отсича притока на газ при спиране на ел. захранването. Като дойде тока, операторът го запуска ръчно. Целта е да не се подава газ докато горелките не работят. Както и да е. Та това клапанче стои срещу 3360 лева, които всеки момент може да се изпарят. Попитах шефа ми кой идва да гледа показанията за изразходената газ, кой извършва периодичната проверка на тоя "златен" клапан и идва ли някой въобще да види има ли нужда нещо от смяна на филтър, масло, да се притегне, да се хвърли едно око... поддръжка му се вика и ми отговори "не знам". Е аз ли да знам. Главната в отпуск, операторът в отпуск - кой да го отнесе ... Това като е толкова скъпо, не би ли трябвало да има някакъв байпас да го защити от неправилно пускане? Ако някой има представа от такива системи.
  10. Трябва ми специалист по газово оборудване и по-точно отопление с природен газ с котел max 47 куб.м/час. В нашата фирма ползвахме разходомер Delta G100 при реална нужда от наполовина по-малък. Търсих в интернет цени на ротационни разходомери. Едно от малкото неща, за които в мрежата има твърде оскъдна или никаква информация. Нищо не открих. Обадих се на доставчик на разходомери и ми каза цената като в протокола - 3360 лева и то за G60. Нищо, става и той. Знаеше за нашата повреда. Явно от фирмата доставчик на газ са го търсили за същата част. Ако сред вас има запознати с тази тематика, бих искал да разбера предвидена ли е защита на ротационния разходомер срещу високото налягане на газта? Четейки протокола за повредите си представих как този разходомер се удря с чук и пак щеше да е по-малко счупен от сега - изпотрошени тангенциални ротори, изкривени оси, изкъртени картери и т.п. В резултат на това ремонтът му е неоправдан, защото идва като на цената за нов.
  11. Добре че на всички тези 2.7тт са ни ясни като бял ден, та почнахме да спорим за разхода на гориво. Той е много променлива величина. В а6 С5 икономичен бензинов двигател няма. Дори 1.8Т на предно си харчи 8 с внимателно стъпване върху педала. Вътре 13-14 най-често. Но това не означава, че 2.7тт ще х 2. С нарастване на скоростта двата двигателя смаляват разликите в горенето докато се стигне момент, в който по-големият и по-мощен изравнява стойностите и дори излиза малко напред - вместо от ауспуха да летят двулевки, падат един и осемдесе примерно. Това турбини, датчици, ремонтопригодност, цени на частите, това егетета ... правим ги насън. Какъв е смисълът да ги обсъждаме...
  12. От Нюрнберг до Грац са 500 км. 3 часа и 10 минути от едната бензиностанция до другата. На пълен до гърловината резервоар по магистралата само със 160. Даже бях бавна кола и можех да си пердаша на круиз през 90% от времето. В Грац допълних пак догоре - 9,5. Но нито беше ауди, нито с двойно, нито с принудително пълнене. В момента със същия навес София-Плевен между 7,4 и 7,6 всеки път. Под 120 пада само на отбивките с еднопосочното и в тунелите. На хубавия асфалт и нанадолнищата 140-50-60. Мисълта ми е, че това е а6. По-хубава кола, по-нова с малко и не може да е по-зле. Тя поддържа постоянна скорост и е разтоварена. Така колите харчат приемливо. Не е като да поддържаш 150, но поради настигане на по-бавни МПС да намаляваш до 100-90 и пак да ускоряваш до 150 и да ги държиш. Отделно тези 150 реални са сигурно 143 км/ч... така че пак казвам - според мен МОЖЕ.
  13. Бобо, той е казал "при 150 км/ч ми гори 10". Това значи че гори 10 при моментна 150, а не при средна. 9 от 10 човека със 150 средна ще са главни герои в мощно ПТП. Аз му вярвам. Карам атмосферен шестак с подобна кубатура и при 160 харчи около 9,5/100. И то при 160 по GPS. На таблото стрелката сочи 165. Това за 5 ръчки и при 3900 оборота.
  14. Момчето харесва а4. Мисля че на всички ни стана ясно колко го харесва. На негово място бих гледал 1.9тди с 6 ръчки или 1.8т. Каквото се появи първо и ми хареса. ТДИ-то наистина работи като трактор на фона на по-съвременните си събратя, но ако не се лъжа, при 3000 оборота на шестия зъб пердаши със 180 по скоростомера. Това значи че при 120 ще е на 2000 об/мин. При 1.8Т с 5 сторости нещата стоят различно при различните задвижвания, но при тези аудита с предно предаване съм забелязал приблизително 3000 оборота при 120 и под 4000 при 160 км/ч. С шест не знам как стои този въпрос. Само предполагам че предавките са "по-нагъсто" и на последната 6-та предавка ще е много сходно с V-та при пестепенните кутии. А6 може да се вземе при положение, че ще вози хора отзад. И то по над 180 см ръст. Ти ако си 190-200 см висок отзад може да седне някое дете по-скоро, иначе няма да е удобно. Докато в а6-цата си има достатъчно място за краката на задната седалка. С тези големи пробези и пътувания на дълги разстояния ти трябва по-мощен двигател. То за там трябва сила. В града и 1.4 шеесе коня ще те влачи, но извън града въздухът ще свърши с това 2.0i. Лично аз се нервя на слаба кола и мисля, че по-слабия автомобил (като двигател) се кара по-трудно от шофьор-новак. Е, не става дума за 300-400 коня или направо в RS6 да седне и да чегари с 200 на три хиляди оборота със 7-ст s-tronic... Нещо 150-200 коня да е, та да може да върви по баира с хора, багаж и така.
  15. Много добре казано, dimitrov788! И аз мисля така. Кристияне, парктроникът също може да отпадне. В един скъп сервиз (според мен) в София сложиха заден парктроник за 180 лева плюс 50 за монтажа. Боядисват ти датчиците в цвета на колата. Това в цената. А има и китайски парктроници, така че спокойно може да отпадне и това. Ще се намери такова ауди. Имай търпение.
×
×
  • Create New...