Jump to content

brake

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi80 В4 авк

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

brake's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Лагерите SNR се произвеждат само във Франция.Нямат изнесено производство/Не,че липсва качествен контрол,ама като знаем нашите търгаши кое качество обожават./Колегата Jordanik много хубаво го е казал още във втория пост,но всеки преценява за себе си.Освен при вносител на коли се намират и в Триера.Тя е от града на Тримонциума и панаира.За да не се омотаваш : SNR -GB.12399.RO7 като това последното е метална капсуловка .За мен по добре е с гумено метална SO1 ,но май няма такива поне аз когато ги търсих.Монтирах каквито имаше досега никакъв проблем,около 45 лв бройката.Така ,че сам си преценявай.
  2. Ех как ми липсва тоя бутон /за обновяването/.
  3. Гумената връзка за която става дума е маркуч за сервото.Проследи пластмасовата тръба от сервото към всмукателния колектор.След тръбата е.Ако е спукан смуче въздух и се нарушава съотношението на горивната смес.На мен ми се случи на дълъг път.Навих върху маркуча няколко пласта изолационна лента Теса и успях да се прибера.Провери го,това е много вероятна причина за неравномерните обороти.
  4. Верно е.Това в средата е централния електрод,а тези около него електрод/и за маса.Правилно е да се казва едно,дву,три или четири масова свещ/по подразбиране за електрода/.
  5. Чета и не вярвам.Но първо малко история.През 2000г. на АВТ сложих газова уредба BRC.Монтираха я на бул. "Арсеналски"(с реле за чистене на грешките).Превключвателя газ/бензин има настройки за резервата на газта в бутилката и на оборотите при които да превключи на газ(при мен 2000 об.)В началото ходих за донастройки на нивото в бутилката и изпарителя.После никакви проблеми относно монтажа.Карам на къси разстояния 95% софийско всеки ден.Първото палене зимата е на бензин карам 2-3мин.(не привишавам 2000об.)натискам педала превключва и това е.Лятото и паленето на газ.И така 11год.Ходил съм за настройки на изпарителя,мембрана смених на 5 г.,целия изпарител на 9г.Последните 2-3 год.поради изгоряла бензинова помпа карах само на газ като едната зима беше лоша и никакъв проблем,просто този мотор с Мономотроника е идеален за газифициране.Изпарителя ми е замръзвал само един път,когато смених датчика за включване на вентилатора и нямах подръка антифриз и долях вода.На сутринта след 500 м.мотора угасна.Но това е единичен случай.Антифриза го разреждам 50% с вода и никога не съм имал проблем. Сега съм с АBK,газов инжекцион.Миналата зима бях свалил таблото и си разминах с бензина.Сутринта се качвам и нанай.Превключвам на аварийното палене на газ и ...нъцки.Красивият температурен датчик не позволяваааа.Олях го с половин шише гореща вода,колкото да не вярвах(заради инжекторите) взе,че запали.Ами ако нямаше наблизо топла вода?Та,чудя се що си вкарваш таралеж в гащите?И аз исках такова чудо,но в сервиза ме разубедиха с аргумента,че таксиджиите след това го махат щото карат повечето време на бензин(престой и къси курсове).Пазиш мембраната?Та тя ще изкара най малко 3-4год.А сега малко аритметика.Зимата е 4 месеца-меко казано.Еми 4мес. го умножи по 50лв. и после по 3 год.пак меко казано това прави 600лв. които ти ще дадеш за бензин.Ремонтен комлект с мембрани е 30лв.,нов изпарител ако ще златен да е макс. до 150лв.В по горни постове и други колеги ти казват нещата в същия дух.Този мотор при нормална поддръжка е безпроблемен газ/бензин.Абе добро работно магаре.Това е от практическа гледна точка.Сега,ако въпроса ти е теоритичен това е друга бира.
  6. Свещите са за смяна.Вижда се,че централния електрод е станал триъгълник.Също и луфта между електрода и масите е много голям.Това не решава проблема,но по добре ги смени.
  7. За сега сме на теория,практиката ще покаже.Не знам дали тези доизпилени 1-2мм.ще се окажат толкова фатални просто догадки.Както се очертава ти ще си от първите имащи практически резултат вследствие на по дълъг пробег.Надяваме се и на снимки.Желая ти успех.
  8. Че ще се прави,ще се прави.Лагеруването на възела е по смислено.Това което ме притеснява е голия метал на изпиления тампон.Тампона ляга в конуса на ботуша.Гумата поема теглото на автомобила.Но в процеса на експлоатация тя започва да се деформира,сплесква се(вижда се на снимките) , метала на тампона се набива в конуса на ботуша също от метал и вследствие на ударите от дупките и вибрациите ще се получи деформация(разбиване) на едното.Не случайно тампоните отвсякъде са с бая гума.Мисля,че тук е слабото място на проекта.И ако съм прав, решение би било след оформянето на тампона да се изпили още само от метала така,че при деформирането гумата да обвие метала и да се оформи горе долу като баш тампон.Това мимоходом,съвсем скоро и аз се включвам пък каквото такова.
  9. Не става въпрос за тази гайка,а за спИциалната под чашката.Затяга се с спИциален ключ,който не е скъп,но липсва при тия дето си изкарват рънъта с тоя занаят.Но засега следя проекта на колегите от В.Търново и съм замразил всички начинания по песента на"колелетата".
  10. Много точно си го написал.Още от време оно (на Ладите)така се правеше.
  11. В предвид голямата вероятност тропането,чукането,лопкането да е от легендарните гайки и ми предстои натягането им реших да ползвам осигурител за резба.Тук да уточня.Нямам гараж и ползвам услугите на сервизи в зависимост от.По време на ремонта съм до 2 метра от майстора.Гледам го в ръцете и ако не ми хареса нещо го казвам.Та човека натегна гайките много здраво.Инструмента беше изпилен ключ тип лула.Вероятностите са две.Това са възможностите на инструмента или саморазвиване независимо от причините.Някои,ако е ползвал такъв осигурител, нека сподели впечатления,какъв е резултата.
  12. И при мен става така.Чукането не,че изчезва,а значително намалява с повишаване на температурата и с карането, и пак съвпадение-при по големи неравности.Като,че ли в дясно е по силно.Мислех,че си внушавам.Тампоните са Meyle HD,на около 1500 км.Набедил съм прословутите гайки,като сколасам с времето ще ги проверя.
  13. Малии, кво съм чел,кво съм писал.Абе главчо,човека пише 0,4 вата а аз го прочетох 4,0вата.Па и у црвено. За което се извинявам(дубъл).Ако модераторото реши може да изчисти
  14. А диода с какъв ъгъл на осветяване трябва да бъде?Предполагам,че е 5 мм.На мястото на крушките ли се монтират?
×
×
  • Create New...