Чета и не вярвам.Но първо малко история.През 2000г. на АВТ сложих газова уредба BRC.Монтираха я на бул. "Арсеналски"(с реле за чистене на грешките).Превключвателя газ/бензин има настройки за резервата на газта в бутилката и на оборотите при които да превключи на газ(при мен 2000 об.)В началото ходих за донастройки на нивото в бутилката и изпарителя.После никакви проблеми относно монтажа.Карам на къси разстояния 95% софийско всеки ден.Първото палене зимата е на бензин карам 2-3мин.(не привишавам 2000об.)натискам педала превключва и това е.Лятото и паленето на газ.И така 11год.Ходил съм за настройки на изпарителя,мембрана смених на 5 г.,целия изпарител на 9г.Последните 2-3 год.поради изгоряла бензинова помпа карах само на газ като едната зима беше лоша и никакъв проблем,просто този мотор с Мономотроника е идеален за газифициране.Изпарителя ми е замръзвал само един път,когато смених датчика за включване на вентилатора и нямах подръка антифриз и долях вода.На сутринта след 500 м.мотора угасна.Но това е единичен случай.Антифриза го разреждам 50% с вода и никога не съм имал проблем. Сега съм с АBK,газов инжекцион.Миналата зима бях свалил таблото и си разминах с бензина.Сутринта се качвам и нанай.Превключвам на аварийното палене на газ и ...нъцки.Красивият температурен датчик не позволяваааа.Олях го с половин шише гореща вода,колкото да не вярвах(заради инжекторите) взе,че запали.Ами ако нямаше наблизо топла вода?Та,чудя се що си вкарваш таралеж в гащите?И аз исках такова чудо,но в сервиза ме разубедиха с аргумента,че таксиджиите след това го махат щото карат повечето време на бензин(престой и къси курсове).Пазиш мембраната?Та тя ще изкара най малко 3-4год.А сега малко аритметика.Зимата е 4 месеца-меко казано.Еми 4мес. го умножи по 50лв. и после по 3 год.пак меко казано това прави 600лв. които ти ще дадеш за бензин.Ремонтен комлект с мембрани е 30лв.,нов изпарител ако ще златен да е макс. до 150лв.В по горни постове и други колеги ти казват нещата в същия дух.Този мотор при нормална поддръжка е безпроблемен газ/бензин.Абе добро работно магаре.Това е от практическа гледна точка.Сега,ако въпроса ти е теоритичен това е друга бира.