tanas
Members-
Мнения
121 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi 80 2.0 16 V 6A
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
софия
tanas's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Продавам дебитомер , кутия филтър и др.части за Б4 2,0 16V Дебитомера е заедно с главата на инжекциона без потенциометъра-цена 80лв. Кутия за въздушния филтър-15лв. Испарител Ловато без мембрани -35лв.а с чисто нови мембрани-70лв. електрохидравличен регулатор на налягането-2бр.по 50лв. Клапана който е в резервоара при бензиновата помпа-20лв. Потенциометър за дебитомера за 2,0 16V-пробван и работи ,цена 40лв. Клапан за отдушника на резервоара-15лв. Делко с дистрибутурна капачка-40лв. Всички цени подлежът на коментар
-
Продавам дебитомер , кутия филтър и др.части за Б4 2,0 16V Дебитомера е заедно с главата на инжекциона без потенциометъра-цена 80лв. Кутия за въздушния филтър-15лв. Испарител Ловато с чисто нови мембрани-70лв. електрохидравличен регулатор на налягането-2бр.по 50лв. Клапана който е в резервоара при бензиновата помпа-20лв. Потенциометър за дебитомера за 2,0 16V-пробван и работи ,цена 40лв. Клапан за отдушника на резервоара-15лв.
-
Audi 80 Б4 Цена : 3 000 лв. Дата на производство септември 1992 г. Тип двигател Бензинов Мощност 136 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Седан Пробег 271000 км Цвят Червен Audi 2. 0 Е 16V. 136 к. с. Колата е в перфектно състояние, това е за тези които обичат по високите скорости, много добри зимни гуми, обслужена с ремъци, ролки, накладки,антифриз,масло. Има климатик-РАБОТЕЩ при това! ! ! . 02/827-30-58 Ксенонови фарове, заден оригинален спойлер, уреди за налягане на маслото, показание на акумулатора, температура на маслото-оригинални, затъмнени задни странични стъкла и задно стъкло , газова уредба-разход 9,5 л./100км, извънградско и 14,5 л./100км. разход на градско. Няма тропане по ходовата част, перфектни амортисьори. Най-важното е евтината поддръжка на ходовата част и всичко останало. Купето е в перфектно състояние-без грам ръжда по него, то просто не гние, не е удряна,с оригинална боя не е пребоядисвана никаде. Просто колата е готова само за каране без никакъв ремонт и смяна по нея, продавам я защото ми трябва миниван Шаран, фиат. Има Led осветление в купето, стерео с допълнителни задни трилентови тонколони JVC. Оригинални лети джанти 5 бр. включително с резервната гума. Кола за маняци Gsm 0885 177293 i 02/827-3058
-
Здравейте,вчера проверих клапата като : махнах гофрирания маркуч извадих 2 дюзи в чашки да видя дали пръскат като се даде на контакт ,дадох на контакт и дюзите не пръскаха,повдигнах леко клапата с растояние едно кабелче и дадох на контакт и дюзите пръснаха леко,после вдигнах още малко нагоре и те вече пръскаха по силно,после завих реглажния шестограм по часовниковата и дюзите пръскаха при съвсем малко дигане на клапата може би 1 мм. Отвих шестограмния болт обратно на часовниковата и вече дюзите пръскаха на по голямо повдигане на клапата . Запалих колата на газ с свален гофриран маркуч и вдигнах леко клапата на горе и се усети малко около 2,3 мм луфт ,регулирах го на около 1мм.и така го оставих,после проверих в това положение дали пръскат дюзите на контакт и сложих гофрето на мястото и проверих на бензин как работи-беше добре,но като работи колата на бензин и след като изгася пробвах клапата да я вдигна и тя веднага с лекота се едно няма нищо, налягане или квото я държи се вдигна нагоре,значи в дюзите и с-мата вече няма бензин.Направих опит да запаля на бензин и трябваше да въртя няколко пъти,запали и веднага изгасне,така беше и по време на път карам си на газ и превключвам на бензин и тя тутка няколко секунди около 30 сек.докато заработи на бензин,а дюзите видях че пръскат но незнам дали пръскат както трябва и затова неиска да върви.Дали цялата работа е в това че бензина изчезва и докато напълни с-мата затова тутка така. Сигурно обратния клапан на помпата не задържа бензинаи той се връща в резервоара.
-
Здравей VBI днес проверих клапата:значи като махна гофрирания маркуч и запаля колата на газ колата си работи нормално натискам на долу си има луфт но нагоре не помрадва и мм.,изгасвам колата и след малко клапата олеква,но някаде около 1 см може и повече се усеща нещо че се едно я задържа но е много слабо усещането и като я вдигна няколко пъти и вече е олекнала,а това не е добре,значи 4е гориво няма и налягане няма.Дали това не е от KJ-stopa след като го сложих преди 1 година несъм гледал клапата дали олеква след като се изгаси колата,защото преди си държеше и известно време не можеше да се вдигне с ръка.Та такова тоя луфт когато клапата под налягане трябва ли да го има или не и как се регулира-предполагам само от винчето по клапата ама то тогава ще се измести и растоянието на което трябва да се намира клапата. Нещо много се обърках веч с тази клапа.като махнах гофрирания маркуч и колата работи на газ клапата не помръдва на никъде дори като давам газ-така ли трябва да бъде?На бензин сигурно трябва да се мести нагоре надолу, а на газ стои и не мърда,това означава че налягането на бензина от помпата държи клапата в нормалното регулирано около 2мм положение,затова когато се кара с изключена помпа и без KJ-stop емулатор клапата олеква и показва каквото си иска на компа. Уф зададох мн въпроси и отговори. Най-накрая да се върна след като клапата олеква почти веднага след като се изгаси колата значи всичкия бензин се връща в резервоара или се впръсква от дюзите в цилиндрите-имам странното чувство че след като чистих с отверка и след това с МЕГЛИО дюзите бензина ми намалява тоест пръска сигурно и помалко бензин и затова неработи добре а тресе докато се изфорсира на газ Може би всичко това идва от този реглаж на клапата и от луфта
-
А този луфт нагоре от къде се регулира от винчето под клапата ли? Надолу имам луфт но до като опре до ктайно долно положение е много повече от няколко мм,а клапата е регулирана и е на 2мм от чертата на разходомера както е показано на повечето снимки,но в спокойно положение без натискане. Вчера докато пробвах почистените дюзи ги бях закачил на металните тръбички и ги бях поставил в 4 чашки и без да пипам клапата давам на контакт и дюзите не пръскат-това добре,като махна гофрирания маркуч на клапата и повдигна клапата и я застопоря нагоре и подам контакт и вече дюзите пръскат за едно и също време почти еднакво количество бензин в чашките. Покарах малко и пак същият проблем.Както си карам на газ и превключа на бензин колата започва да тутка и да трепери докато стане нещо и изведнъж след 10 сек.започва да върви вече-едва ли е само от запушени дюзи(като бяха отвън си пръскаха ).Вече си мисля че проблема наистина идва от реглажа на клапата и на иглата на дебитомера и най-вече тези луфтове.Или бензина изтича от дюзите и като превключа от газ на бензин тутка докато напални или пък се дави. Тази игла не е ли под главата на инйекциона която се сваля с 2 винта еврейска звезда и под нея има една пишка стърчаща,как да опитам да я регулирам
-
Здравейте колеги имам питане към реглажа на дебитомера на механичен инцекцион на АЦЕ мотора. аз съм го регулирал няколко пъти,но сега в този пост видях някои неща който несъм виждал ие съм знаел преди,тъй като имам проблем с дюзите бяха се позапушили.И преди ми правеше проблем като карам на газ и като превключа на бензин и колата почти спира,почва да тутка докато заработи нормално,мислех си че няма бензин в системата,но аз имам KJ-STOP и тогава бензиновата помпа работи постоянно.А то е било запушени дюзи ,защото преди няколко дни както превключих на бензин(а то в бензина е имало и малко нафта бяха ми сипали малко по погрешка) и колата изобщо неможеше да заработи направо гасне.Аз прегледах хидравличния регулатор където се закачва KJ-stop и го смених с друг,но проблема остана.Интересно беше че на регулатора на налягането там където е г-образното маркуче към филтъра маркучето беше станало на дъвка и беше мокро под него.Смених го с друг,но проблема на бензин си остана,свалих дюзите и бяха нагорели малко и аз леко с отверка ги почистих май не трябваше с отверка че може да съм изкривил някой.Монтирах ги обратно и колата заработи,значи проблема е бил от дюзите.Днес видях тук в един пост как се почистват дюзи с МЕГЛИО и го направих както пишеше почти ги сварих за 30 мин и като гисложих веднага запали,но явно има и др проблем съмнявам се че се дави повече гориво защото като я загася и после трудно пали или не всеки път. Та да се върнем на въпроса ми че много се отклоних. Реглажа на клапата се прави на 1,9 +1,1 мм ,смисъл на такова разтояние трябва да седи клапата нормално или това е луфт надолу като се натисне.Аз съм го регулирал на 2мм ама понеже съм сменявал целия дебитомер и той е от ауди 80 но 1,8 мотор с малкия потенциометър ,несъм регулирал плунжера,а само с винчето отдолу под клапата,но нз сега дали трябва да има някакъв свободен ход (така пише в руски сайт). Как най-правилно трябва да се регулира,колата си работи на бензин и има празен ход ,но трепери.Опасявам се че може да е регулиран неправилно и ако винта под клапата е натегнат или развит но клапата си е регулирана добре да няма свободен ход на плунжера и трябва ли да има такъв свободен ход Колегата VBI беше писал че трябва като дадеш на контакт и да има лек луфт на клапата на долу
-
Здравейте колеги наистина съм голям шегадйия без да искам съм писал за моторчето на чистачките а то наистина е моторчето на пръскалките.Много се извинявам просто пропуск в писането от бързане.Аз самият сега като го прочетох и сам съм се смял като луд направо.Да търся моторчето на чистачките в подкалника-ужас. И така върнах се от морето и вчера свалих подкалника и измерих на буксата напрежение да те убие 12 волта ,а моторчето не работи.От него течеше някаква чернилка ,смазване и с кабели директно на акумулатора и то зе че проработи,поизмих и пръснах малко ВД 40 и се оправи,сега пръска много по силно от преди Закривам темата и се извинявам за недоразумението
-
ами то е под калника но достъпа му е отдолу откъм гумата
-
благодаря колега за бързия отговор,аз също бях стигнал до този бушон и реле,но те са в изправност,а моторчето не работи така и незнам кога е спряло да работи то винаги тогава става когато трагнеш някаде на дълъг път. аз преди да тръгна смених акумулатора,но го свалих и огледах за нещо скъсано но нищо не открих,немога да стигна до моторчето има кора подкалник и кора под мотора,които няма как да ги сваля за да видя кво става,има ли захранване до моторчето или няма
-
Колеги дойдох за няколко дни на морето и моторчето на чистачките не работеше още по път насам. Интересува ме кой е бушона и има ли реле и кое то или номер ако има за моторчето немога да сваля подкалника за да видя какво става до моторчето,отгоре има ли връзка,кабел за това моторче
-
Къде се намира клапата за рециклажа на Ауди Б4 2,0 16V с оригинален климатик
tanas отговори в темата на tanas - 80/90/Coupe
Тъй като при мен не е оригинален затова питам къде е на кола с оригинален климатик защото си търся моторче за клапата тъй като мойто е с счупен квадрат но и моторчето не е от ауди и незнам откъде да намеря такова.Искам да си сложа оригинално но незнам даже как изглежда и дали се намира втора ръка,ако някой има снимки или моторче да пише -
Здравейте,аз откакто сложих чисто нов KJ-stop се родих карах 1000 км за проба без да превключвам на бензин и клапата не олеква,в момента когато превключа на бензин заработва за 2,3 секунди ,а преди без КГ стопа му трябваше мн време за да напълни системата с бензин и да заработи.Мисля че това засега е най доброто което може да се направи с олекването на клапата.Мерих тока през ел.регулатора и е мн малък от порядъка на 0,006 А.незнам как работи помпата но за сега е супер.Чух че в Италия се слагало задължително такъв KJ-stop.Само имам проблем с потенциометъра отвреме на време трябва да го регулирам защото вдига обороти (минава в авариен режим),явно е изтрит там около празния ход и затова така става,но иначе си държи нормално оборотите,Смятам че кйто има проблем с олекването на клапата,а то е масово най лесно е да се сложи такъв стоп регулатор и да се пусме помпата да работи се пак на почти всички др коли помпите работят постоянно и не се спират само трябва да има достатъчно бензин за да не засмуква въздух и да работи при наклон и лашкане на сухо.