Jump to content

tanas

Members
  • Мнения

    121
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 2.0 16 V 6A

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    софия

tanas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Продавам дебитомер , кутия филтър и др.части за Б4 2,0 16V Дебитомера е заедно с главата на инжекциона без потенциометъра-цена 80лв. Кутия за въздушния филтър-15лв. Испарител Ловато без мембрани -35лв.а с чисто нови мембрани-70лв. електрохидравличен регулатор на налягането-2бр.по 50лв. Клапана който е в резервоара при бензиновата помпа-20лв. Потенциометър за дебитомера за 2,0 16V-пробван и работи ,цена 40лв. Клапан за отдушника на резервоара-15лв. Делко с дистрибутурна капачка-40лв. Всички цени подлежът на коментар
  2. Продавам дебитомер , кутия филтър и др.части за Б4 2,0 16V Дебитомера е заедно с главата на инжекциона без потенциометъра-цена 80лв. Кутия за въздушния филтър-15лв. Испарител Ловато с чисто нови мембрани-70лв. електрохидравличен регулатор на налягането-2бр.по 50лв. Клапана който е в резервоара при бензиновата помпа-20лв. Потенциометър за дебитомера за 2,0 16V-пробван и работи ,цена 40лв. Клапан за отдушника на резервоара-15лв.
  3. Audi 80 Б4 Цена : 3 000 лв. Дата на производство септември 1992 г. Тип двигател Бензинов Мощност 136 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Седан Пробег 271000 км Цвят Червен Audi 2. 0 Е 16V. 136 к. с. Колата е в перфектно състояние, това е за тези които обичат по високите скорости, много добри зимни гуми, обслужена с ремъци, ролки, накладки,антифриз,масло. Има климатик-РАБОТЕЩ при това! ! ! . 02/827-30-58 Ксенонови фарове, заден оригинален спойлер, уреди за налягане на маслото, показание на акумулатора, температура на маслото-оригинални, затъмнени задни странични стъкла и задно стъкло , газова уредба-разход 9,5 л./100км, извънградско и 14,5 л./100км. разход на градско. Няма тропане по ходовата част, перфектни амортисьори. Най-важното е евтината поддръжка на ходовата част и всичко останало. Купето е в перфектно състояние-без грам ръжда по него, то просто не гние, не е удряна,с оригинална боя не е пребоядисвана никаде. Просто колата е готова само за каране без никакъв ремонт и смяна по нея, продавам я защото ми трябва миниван Шаран, фиат. Има Led осветление в купето, стерео с допълнителни задни трилентови тонколони JVC. Оригинални лети джанти 5 бр. включително с резервната гума. Кола за маняци Gsm 0885 177293 i 02/827-3058
  4. tanas

    Дебитомер

    Здравейте,вчера проверих клапата като : махнах гофрирания маркуч извадих 2 дюзи в чашки да видя дали пръскат като се даде на контакт ,дадох на контакт и дюзите не пръскаха,повдигнах леко клапата с растояние едно кабелче и дадох на контакт и дюзите пръснаха леко,после вдигнах още малко нагоре и те вече пръскаха по силно,после завих реглажния шестограм по часовниковата и дюзите пръскаха при съвсем малко дигане на клапата може би 1 мм. Отвих шестограмния болт обратно на часовниковата и вече дюзите пръскаха на по голямо повдигане на клапата . Запалих колата на газ с свален гофриран маркуч и вдигнах леко клапата на горе и се усети малко около 2,3 мм луфт ,регулирах го на около 1мм.и така го оставих,после проверих в това положение дали пръскат дюзите на контакт и сложих гофрето на мястото и проверих на бензин как работи-беше добре,но като работи колата на бензин и след като изгася пробвах клапата да я вдигна и тя веднага с лекота се едно няма нищо, налягане или квото я държи се вдигна нагоре,значи в дюзите и с-мата вече няма бензин.Направих опит да запаля на бензин и трябваше да въртя няколко пъти,запали и веднага изгасне,така беше и по време на път карам си на газ и превключвам на бензин и тя тутка няколко секунди около 30 сек.докато заработи на бензин,а дюзите видях че пръскат но незнам дали пръскат както трябва и затова неиска да върви.Дали цялата работа е в това че бензина изчезва и докато напълни с-мата затова тутка така. Сигурно обратния клапан на помпата не задържа бензинаи той се връща в резервоара.
  5. tanas

    Дебитомер

    Здравей VBI днес проверих клапата:значи като махна гофрирания маркуч и запаля колата на газ колата си работи нормално натискам на долу си има луфт но нагоре не помрадва и мм.,изгасвам колата и след малко клапата олеква,но някаде около 1 см може и повече се усеща нещо че се едно я задържа но е много слабо усещането и като я вдигна няколко пъти и вече е олекнала,а това не е добре,значи 4е гориво няма и налягане няма.Дали това не е от KJ-stopa след като го сложих преди 1 година несъм гледал клапата дали олеква след като се изгаси колата,защото преди си държеше и известно време не можеше да се вдигне с ръка.Та такова тоя луфт когато клапата под налягане трябва ли да го има или не и как се регулира-предполагам само от винчето по клапата ама то тогава ще се измести и растоянието на което трябва да се намира клапата. Нещо много се обърках веч с тази клапа.като махнах гофрирания маркуч и колата работи на газ клапата не помръдва на никъде дори като давам газ-така ли трябва да бъде?На бензин сигурно трябва да се мести нагоре надолу, а на газ стои и не мърда,това означава че налягането на бензина от помпата държи клапата в нормалното регулирано около 2мм положение,затова когато се кара с изключена помпа и без KJ-stop емулатор клапата олеква и показва каквото си иска на компа. Уф зададох мн въпроси и отговори. Най-накрая да се върна след като клапата олеква почти веднага след като се изгаси колата значи всичкия бензин се връща в резервоара или се впръсква от дюзите в цилиндрите-имам странното чувство че след като чистих с отверка и след това с МЕГЛИО дюзите бензина ми намалява тоест пръска сигурно и помалко бензин и затова неработи добре а тресе докато се изфорсира на газ Може би всичко това идва от този реглаж на клапата и от луфта
  6. tanas

    Дебитомер

    А този луфт нагоре от къде се регулира от винчето под клапата ли? Надолу имам луфт но до като опре до ктайно долно положение е много повече от няколко мм,а клапата е регулирана и е на 2мм от чертата на разходомера както е показано на повечето снимки,но в спокойно положение без натискане. Вчера докато пробвах почистените дюзи ги бях закачил на металните тръбички и ги бях поставил в 4 чашки и без да пипам клапата давам на контакт и дюзите не пръскат-това добре,като махна гофрирания маркуч на клапата и повдигна клапата и я застопоря нагоре и подам контакт и вече дюзите пръскат за едно и също време почти еднакво количество бензин в чашките. Покарах малко и пак същият проблем.Както си карам на газ и превключа на бензин колата започва да тутка и да трепери докато стане нещо и изведнъж след 10 сек.започва да върви вече-едва ли е само от запушени дюзи(като бяха отвън си пръскаха ).Вече си мисля че проблема наистина идва от реглажа на клапата и на иглата на дебитомера и най-вече тези луфтове.Или бензина изтича от дюзите и като превключа от газ на бензин тутка докато напални или пък се дави. Тази игла не е ли под главата на инйекциона която се сваля с 2 винта еврейска звезда и под нея има една пишка стърчаща,как да опитам да я регулирам
  7. tanas

    Дебитомер

    Здравейте колеги имам питане към реглажа на дебитомера на механичен инцекцион на АЦЕ мотора. аз съм го регулирал няколко пъти,но сега в този пост видях някои неща който несъм виждал ие съм знаел преди,тъй като имам проблем с дюзите бяха се позапушили.И преди ми правеше проблем като карам на газ и като превключа на бензин и колата почти спира,почва да тутка докато заработи нормално,мислех си че няма бензин в системата,но аз имам KJ-STOP и тогава бензиновата помпа работи постоянно.А то е било запушени дюзи ,защото преди няколко дни както превключих на бензин(а то в бензина е имало и малко нафта бяха ми сипали малко по погрешка) и колата изобщо неможеше да заработи направо гасне.Аз прегледах хидравличния регулатор където се закачва KJ-stop и го смених с друг,но проблема остана.Интересно беше че на регулатора на налягането там където е г-образното маркуче към филтъра маркучето беше станало на дъвка и беше мокро под него.Смених го с друг,но проблема на бензин си остана,свалих дюзите и бяха нагорели малко и аз леко с отверка ги почистих май не трябваше с отверка че може да съм изкривил някой.Монтирах ги обратно и колата заработи,значи проблема е бил от дюзите.Днес видях тук в един пост как се почистват дюзи с МЕГЛИО и го направих както пишеше почти ги сварих за 30 мин и като гисложих веднага запали,но явно има и др проблем съмнявам се че се дави повече гориво защото като я загася и после трудно пали или не всеки път. Та да се върнем на въпроса ми че много се отклоних. Реглажа на клапата се прави на 1,9 +1,1 мм ,смисъл на такова разтояние трябва да седи клапата нормално или това е луфт надолу като се натисне.Аз съм го регулирал на 2мм ама понеже съм сменявал целия дебитомер и той е от ауди 80 но 1,8 мотор с малкия потенциометър ,несъм регулирал плунжера,а само с винчето отдолу под клапата,но нз сега дали трябва да има някакъв свободен ход (така пише в руски сайт). Как най-правилно трябва да се регулира,колата си работи на бензин и има празен ход ,но трепери.Опасявам се че може да е регулиран неправилно и ако винта под клапата е натегнат или развит но клапата си е регулирана добре да няма свободен ход на плунжера и трябва ли да има такъв свободен ход Колегата VBI беше писал че трябва като дадеш на контакт и да има лек луфт на клапата на долу
  8. Здравейте колеги наистина съм голям шегадйия без да искам съм писал за моторчето на чистачките а то наистина е моторчето на пръскалките.Много се извинявам просто пропуск в писането от бързане.Аз самият сега като го прочетох и сам съм се смял като луд направо.Да търся моторчето на чистачките в подкалника-ужас. И така върнах се от морето и вчера свалих подкалника и измерих на буксата напрежение да те убие 12 волта ,а моторчето не работи.От него течеше някаква чернилка ,смазване и с кабели директно на акумулатора и то зе че проработи,поизмих и пръснах малко ВД 40 и се оправи,сега пръска много по силно от преди Закривам темата и се извинявам за недоразумението
  9. ами то е под калника но достъпа му е отдолу откъм гумата
  10. благодаря колега за бързия отговор,аз също бях стигнал до този бушон и реле,но те са в изправност,а моторчето не работи така и незнам кога е спряло да работи то винаги тогава става когато трагнеш някаде на дълъг път. аз преди да тръгна смених акумулатора,но го свалих и огледах за нещо скъсано но нищо не открих,немога да стигна до моторчето има кора подкалник и кора под мотора,които няма как да ги сваля за да видя кво става,има ли захранване до моторчето или няма
  11. Колеги дойдох за няколко дни на морето и моторчето на чистачките не работеше още по път насам. Интересува ме кой е бушона и има ли реле и кое то или номер ако има за моторчето немога да сваля подкалника за да видя какво става до моторчето,отгоре има ли връзка,кабел за това моторче
  12. Тъй като при мен не е оригинален затова питам къде е на кола с оригинален климатик защото си търся моторче за клапата тъй като мойто е с счупен квадрат но и моторчето не е от ауди и незнам откъде да намеря такова.Искам да си сложа оригинално но незнам даже как изглежда и дали се намира втора ръка,ако някой има снимки или моторче да пише
  13. Търся моторчето може и комплект с клапата за вътре-вънка въздух за климатик на Б4 2,0 16V
  14. При мен климатика е допълнително слаган някога си в Италия и клапата се намира под кората на предното стъкло но моторчето не е оригинално и при мен е счупено и REC не работи
  15. Здравейте,аз откакто сложих чисто нов KJ-stop се родих карах 1000 км за проба без да превключвам на бензин и клапата не олеква,в момента когато превключа на бензин заработва за 2,3 секунди ,а преди без КГ стопа му трябваше мн време за да напълни системата с бензин и да заработи.Мисля че това засега е най доброто което може да се направи с олекването на клапата.Мерих тока през ел.регулатора и е мн малък от порядъка на 0,006 А.незнам как работи помпата но за сега е супер.Чух че в Италия се слагало задължително такъв KJ-stop.Само имам проблем с потенциометъра отвреме на време трябва да го регулирам защото вдига обороти (минава в авариен режим),явно е изтрит там около празния ход и затова така става,но иначе си държи нормално оборотите,Смятам че кйто има проблем с олекването на клапата,а то е масово най лесно е да се сложи такъв стоп регулатор и да се пусме помпата да работи се пак на почти всички др коли помпите работят постоянно и не се спират само трябва да има достатъчно бензин за да не засмуква въздух и да работи при наклон и лашкане на сухо.
×
×
  • Create New...