Jump to content

inkasa

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Внимателно

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

inkasa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Търся задна лява вежда за Audi A3 8L 4 врати, тоест изрязан детайл от друга кола.
  2. Таблото е VDO. Прикачвам снимки на нивомера.
  3. Здравейте. Имам няколко въпроса: Няколко пъти ми се случва да угася колата и да не иска да запали след това. Понякога разкачането на клемата от акумулатора помага, но не винаги. Два пъти от случаите се беше случило да няма гориво в горивния филтър. Лятото почистих кошницата с поплавъка в резервоара, нямаше запушвания. Маркучите от резервоара до горивния филтър изглеждат проходими. Отбелязвам, че вчера като паркирах, стрелката, отчитаща горивото на таблото се люлееше наляво и надясно (прикачвам клип към поста). Имам известни съмнения за помпата. Имам vag com, но не знам как да гледам живи данни. Някой може ли да помогне как да диагностицирам помпата, също и как да проследя моментите, в които не пали, дали има поток от гориво към двигателя? Всякакви идеи за възможни причини са добре дошли (както и препоръки за добавки). Audi A3 8L 1.9TDI 110HP received_395200518590691.mp4
  4. Здравейте. При последните 2 фулирвания до горе (без резервното пространство, до изключване на пистолета), стрелката за горивото се мести на предпоследната черта или дори по-малко. Закачих пак на VAG COM-а и прикачвам резултата от напълно зареден резервоар с изминати около 200км. Реално в резервоара има поне 40 литра гориво. Може ли да заключим, че проблема е в датчика на нивомера? Предложиха ми нов датчик за 170 лева. Какво бихте ме посъветвали, да отворя ли резервоара и да извадя кошницата и да видя дали самия поплавък не забива някъде? Датчика в самия поплавък ли се намира? Ако е механичен проблем може би е нещо поправимо ръчно?
  5. @evg_eni Направих тестовете. На първия тест стрелката за горивото е пренебрежимо леко изместена. На втория тест с блоковете по мои сметки 266ohm - 70ohm = 196ohm е отчетено за наличното гориво 196ohm / 51l = 3.84ohm на литър В твоя пример 174-70 = 104ohm, 104/24l = 4.33ohm на литър. Може ли да се заключи, че има проблем в нивомера?
  6. @evg_eni Благодаря за отговора, но не съм толкова advanced в нещата с VCDS. Предполагам някъде в Instruments трябва да търся. Може ли линк към някакъв материал -видео или форум, как се прави такъв тест и анализ? Примерно също ме интересува и как да гледам живи данни дали отива гориво в двигателя, какъв е моментния разход и т.н. (това е страничен въпрос). Между другото днес пак фулирах и не светна индикатора за малко гориво и стрелката си беше на макс. Но най-вероятно не мери правилно и не ми се остава пак на пътя.
  7. Здравейте. Наскоро фулирах колата до горе и на таблото ми светна жълтата иконка, че горивото е на привършване. Стрелката беше в началното си положение, сякаш няма капка гориво. Покарах я така, след известно време изведнъж започна да отчита. И в един момент закъсах. Оказа се, че е свършило горивото, а според стрелката не беше стигнало още дори първото червено ограничение, и не е и имало сигнал за оставащо малко гориво. Въпросът е дали самия датчик е дал фира в кошницата в резервоара или таблото. Имам VCDS, ако е нужно мога да направя и някакъв тест ако ме посъветвате. Мисля да купя нов датчик, но не знам дали проблема е в него. Колата е Audi A3 8L 1.9TDI 110HP
  8. inkasa

    Проблем с паленето

    Свети и угасва след малко. Всичко по таблото като индикация е както би трябвало да бъде.
  9. Здравейте. От 2 дни колата не иска да запали. Върти, но не пали. Преди да откаже напълно паленето 2-3 пъти ми се случи да позадържа повече докато запали при вече загрял двигател. Закачих го към ваг кома и ми изплю грешки, но нищо съществено - грешка за датчика на маслото, ABS-a и климатроника. Когато задържа ключа след малко ми светва иконката за маслото на таблото. Проверих нивото на маслото при изстинал мотор, има масло. Вижда се и гориво в прозрачния горивен маркуч от филтъра към двигателя. Нещо ми споменаха за датчик на коляновия вал, ако той е бил проблема колата никога нямало да запали. Ако е той, ваг кома няма ли да го засече? Последния път когато колата беше на майстор, след като я взех някъде отпред се чуваха вибрации когато колата е на свободна. Малко преди включване на скорост, да кажем на половината разстояние от централната точка до включване на 1 скорост, вибрациите се загубват. Това е от около 2-3 месеца насам. Не мисля, че има аналогия, но да го споделя. Според мен непаленето касае нещо просто, но не знам какво. Благодаря предварително!
  10. Здравейте. Скоро започна да ми мига лампата за подгряване докато карам. Колата е Audi A3 1.9 TDI 110hp. Понякога си спира от само себе си, след малко пак светва, и не мога да определя как се получава. Няма никаква разлика във вървежа на колата, нито проблеми при спиране / тръгване. Закачих колата на vag com-а и получих следните грешки: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 02 September 2018, 19:41:06:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 51D5F64788F1 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 VCID: 3FF1C0FF2E65 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 8L0 820 043 M VCID: 321799CBED37 Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 2008 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 VCID: 42F7C90B5D97 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D11 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 VCID: E8A3BBA39B6B ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ AUZ7Z0Y1461037 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D14 Coding: 02048 Shop #: WSC 06435 VCID: 3E0FBDFB296F No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Изчистих всичките, и след няколко дни пак започна да свети, днес я закачих и някои грешки ги има отново, и вече не се трият. Новите грешки са: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 06 September 2018, 11:17:43:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 51D5F64788F1 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 VCID: 3FF1C0FF2E65 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 8L0 8 ö8 L08 VCID: EDADCAB7B489 Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 2008 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 VCID: 42F7C90B5D97 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D11 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 VCID: E8A3BBA39B6B ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ AUZ7Z0Y1461037 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D14 Coding: 02048 Shop #: WSC 06435 VCID: 3E0FBDFB296F No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Явно е че има някакви механични проблеми, но не знам какви са. Някой има ли представа какви са тези грешки и какво е за смяна по колата? Благодаря предварително.
  11. Проблема е бил в бялата кошница, точно там където става съединяването й с буксите, които отвеждат към горивния филтър. Тръбичката от която се извлича горивото е била задръстена. С помпа с налягане я отпушихме, изстреляха се черни мръсотии. Покарах я около 20 километра, наред е всичко. Единственото нередно, което виждам, е че като си седи на свободна, стрелката на обортомера прави леки вълнообразни движения. А най-много такива движения прави при палене. Преди не го правеше. През прозрачния маркуч от горивния филтър към двигателя не се виждат мехури (въздух). Каква може да е причината?
  12. Почистихме цялата кошница + цедката, имаше някакви слузести черни боклуци (мисля да почистя и резервоара, че не ми се мисли с какво е пълно дъното). Но, проблема не бе решен отново, пак закъсах днес. Бях напълнил самия горивен филтър с гориво, но нямах помпа да опитам да всмуча от маркуча от резервоара, рекох, че е от боклуците по цедката, ама не. Преди да изляза на път я покарах доста и нищо й нямаше. Възможно ли е самите маркучи да са запушени? Също така се получаваше някакво цъкане отпред, като подавах газ. И, какво разбутах като отварям цедката не знам, сега не ми отчита на таблото горивото изобщо, а стрелката я обърнах както си беше в началото, обозначен на белия капак. Може ли да е записало грешка, че не бях разкачил и акумулатора?
  13. Здравейте, Става въпрос за Audi A3 8L 1.9TDI 110hp. Преди два дни докато я карах ми даде сигнал, че горивото е на привършване. След 2 минути колата огасна докато я карах. Спрях и се опитах няколко пъти да запаля, но не стана. Стрелката не беше на първата червена чертичка дори - а си мери правилно горивото, карал съм доста километри със сигнал за свършващо гориво. Помислих, че се е прецакал нивомера на горивото, налях 10 литра, мъчих, мъчих, и неще. Накрая разкачих маркуча, през който минава гориво от резервоара към горивния филтър, с помпа и с уста пробвах да всмуча, тъкмо тръгва да идва гориво и като го пусна се връща обратно в резервоара. Напълних филтъра отново с гориво от туба, и на третия път запали. Бях закачил маркучите обратно, разбира се. Минах 1-2 километра и същата работа, пак огасна. Проблема е очевиден, не може да дърпа гориво от резервоара. Може ли да се оправи това в домашни условия? Предполагам, че някъде има задръстване. Поздрави
  14. Здравейте. Някой може ли да ми каже къде от Русе мога да закупя ОРИГИНАЛЕН термостат за Audi A3? Ако няма такава възможност препоръчайте нещо близо до оригинала
×
×
  • Create New...