Jump to content

Marto_180

Members
  • Мнения

    302
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4

Последни посетители

1478 профилни разглеждания

Marto_180's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм със мейле вече сигурно 5 години и над 50 хиляди км и още са здрави.
  2. Газов инжекцион или обикновено газово? Случвало ми се е като заминат инжекторите да играят по подобен начин оборотите.
  3. Marto_180

    теч масло ABK

    Виж гарнитурата на капака на главата от задната страна дали не е протекла. Провери и рейката защото тя май идваше върху скоростната кутия. Случвало ми се е от теч от задния семеринг на коляновия вал маховика да хвърля масло върху топлообменника. През отвора на скоростната кутия от който се гледа белега на маховика.
  4. Аз лично много се замислям за това. Иначе на един ML на който му виеха скоростите сложихме една руска добавка универсален модификатор се казваше и виенето спря. Специално за тези на бардал нямам никакви наблюдения.
  5. Ужас, с какъв антифриз е карана за да разяде чугунения блок. Ако са плитки язвите едно шлайфане може и да свърши работа. До колкото помня блоковете бяха еднакви, разлика имаше беше в буталата, но не съм на 100 процента сигурен.
  6. Сетих се че в смесителя имаше клапа, която да затвори при гърмеж, но я махнах понеже идваше в обратна посока. Тоест затваря когато смуче въздух. Ако я сложа и я разпробия с по- малък диаметър ще дойде точно преди смесителя и ще ограничи въздуха от филтъра. Ще пробвам по този начин.
  7. Здравейте. Имам едно ауди Б4 АБК ел инжекцион с обикновено АГУ. След гърмеж счупи лошо кутията на въздушния филтър и спука гофрирания маркуч, които и преди това бяха лепени. Не ми се занимаваше пак да ги лепя, а втора употреба вървят доста скъпо и трудно се намират и реших да направя цялостна промяна. Разкарах маркуча дебитомера и кутията на въздушния филтър и сложих подходящ размер силикиново коляно, алуминиева тръба извита на 90 градуса и спортен филтър. Намерих и подходящ размер смесител за газта, който сложих между филтъра и тръбата. По този начин колата работи отлично на бензин. Не знам разхода как ще е без дебитомер, но не ме и вълнува, понеже бензина от години се ползва само зимата докато позагрее малко. Проблема е че на газ няма мощност. Развъртях кранчетата до край, но явно смуче прекалено много въздух и не достига газ. Иначе на място работи добре и се форсира, но като тръгна беднее. Трябва по някакъв начин да огранича въздуха идващ от филтъра. Молбата ми е ако някой е правил нещо подобно и има идея как да се случат нещата за да заработи колата на газ както трябва да даде малко акъл. Мисля да намеря парче донапрен и да го пъхна във фолтъра или да стесня по някакъв начин смесителя от вътрешната страна, но не ми идва идея как точно да стане
  8. Ще огледам и тези неща. Регулатора на налягането го сменях сравнително скоро но все пак беше втора употреба и нищо чудно пак да е той. Вероятно събота ще мога да я погледна понеже вече се разделих с колата, която ми служи вярно 8 години и я дадох на братовчедка ми да се учи Но все пак ми се иска да й реша този проблем.
  9. Благодаря, ще го замеря.
  10. Здравейте! Имам малък проблем с ABK-то. Като загрее започва да пали много трудно на бензин, а като запали се дави и не може да се изфорсира. На газ си пали и работи без проблем( обикновенно агу). Пробвах да изключа дебитомера- никаква промяна. След това изключих синия температурен датчик и колата заработи идеално на бензин. Само че само за 1 ден и после същата история. Искам да попитам това гаранция ли е че датчика е заминал или може ороблема да е другаде?
  11. Ако става дума за обикновено АГУ може да харчи повече ако е изкривена клапата и е блокирала в някакво полу-затворено полужение. По този начин клапата оказва съпротивление на въздуха който минава през дебитомера, което води до по голямо количество засмукана газ.
  12. Общо между термостата и датчика на радиатора няма. Или са за смяна и двете неща или е заминал синия температурен датчик и ти показва грешни показания.
  13. Здравейте колеги, един приятел ме помоли да му погледна вратата, защото не се отваря. Колата е B3 без ел стъкла, вратата е шофьорската. Не се отваря нито отвътре, нито отвън. Иначе се отключва и заключва. Не ми идва нищо на ум освен да режа кората. И пак не съм сигурен, че ще се отвори. Дайте някакъв съвет.
  14. Глупости говоря. Не знам защо 520мм ги сметнах като 5,2 см. Извинявам се.
×
×
  • Create New...