Jump to content

kuhak

Members
  • Мнения

    489
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 90 quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

2393 профилни разглеждания

kuhak's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. kuhak

    Странен проблем

    След като се поразрових с пробната лампа забелязах че на въпросната букса по горе която съм описал няма ток когато въртиш но пък има ток на клемореда след като завъртя и това ме отведе в кутията на компютъра къде се свързва моторната инсталация с тази н купето беше ми прекъснат кабела.
  2. kuhak

    Странен проблем

    Намерих проблема може да триете темата
  3. kuhak

    Странен проблем

    Не колата няма имобилайзер и аларма
  4. kuhak

    Странен проблем

    Ръчка е колата клемите са окей направих нова маса между двигателя и купето пак не иска да върти през ключа когато дам + на буксата която е до буксите на сондите стартера върти. За това си мисля че се губи някъде между ключа и тази букса (реално не стига ток до стартера) самата букса е някаква преходна.
  5. kuhak

    Странен проблем

    Забравих да спомена че преди тва ми го беше направила още веднъж но след като се разхлади вечерта си запали, но сега вече не пали дори да е студено.
  6. kuhak

    Странен проблем

    Здравейте колеги стана нещо за мен странно с колата. Вчера след като я напече слънцето яко и се качих да си тръгвам от работа не искаше да запали.. Днес след работа свалих стартера и го обслужих целия с нови части, качвам го на колата пак същата история даваш на контакт и като тръгнеш вече да палиш нищо... Ядосах се свалих контактния ключ свалих клемореда направих мост и като дам да върти пак не иска.. Следващата стъпка беше да разделя кабела на стартера (има една букса до буксите за сондите) и като дам плюс на буксата стартера си върти. Според мен някъде му се губи тока от купето до тази букса..(само догатвам нямаше как да измеря дали отива директно ток на стартера но след като от кача буксата върти) Не знам минава ли през реле или? Къде може да е проблема според вас? (колата няма имобилайзер) А4 б7 1.8т (беше 2.0тфси) Благодаря предварително.
  7. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Цената на кола донор и частите за обслужването на мотора всичко друго като труд е от мен Кола донор - 2400 като от нея съм ползвал само двигателя с инсталацията. Другото се продава на части
  8. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Не грешки няма само на първия рън записа сонди че бях без катализатор вчера го сложих и карах малко довечера ще проверя пак дали има нещо
  9. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Колата запали работи перфектно и мазно всичко работи обаче изглежда нещо съм объркал защото ми светят постоянно стоповете и светлината на задна скорост липсва. Пп:по късно може би утре ще кача снимков материал как се развил '' проекта''
  10. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    @robobug Значи някой от останалите 5 кабела трябва да е за релето но нямам информация къде трябва да го вържа.. И в елзата не намирам кой кабел е за 2.0тфси даже мисля че 2ката е с 2 релета? Ако може някой да подскаже
  11. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Ако релето не е захранено ще може ли д се чете е енжина?
  12. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Мотора е бфб колата донор е 2005г
  13. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    До карах я до момента в който чета компютъра колата върти но не пали и като грешка ми вади това.. Всички останали модули се четат няма грешки проблема е че ми останаха още 5 кабела за който нямам информация.. Есм грешката се трие и когато завъртя да паля пак се появява
  14. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Елсата е имам но няма диаграми на тези букси, дават ги че излизат от компютъра и наименованието им T17e, T17d, T17j
  15. kuhak

    2.0tfsi swap with 1.8T

    Това са цветовете на 2.0тфси А това са цветовете на 1.8Т
×
×
  • Create New...