Jump to content

CMexypko

Members
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно CMexypko

  • Рожден ден 25.11.1969

Друго

  • Kaра
    А4 1,6 95 ГИ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    В цеха, започнах работа
  • Интереси
    Пистолети, самолети и Формула 1

CMexypko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Как с верига, бе друже? Аз карам това от подписа и е с общо 4 /четири/ каиша. Единствената верига в колата е тази, на която си държа ключовете. Ангренажът е с една обтяжна ролка. Пистовият е с паразитна и обтяжна ролка и върти помпата на хидравликата и алтернатора. От хидравликата едно малко трапецовидно ремъче задвижва водната помпа без обтяжна ролка. А от коляновия вал пистов ремък с една обтяжна ролка задвижва климатика. И като погледнеш двигателя - съвкупност от ремъци и ролки, всички се движат на където си искат. Като го видя запален и свят ми се завива. Та нека компетентните люде да се изкажат.
  2. И още нещо. Обикновената газова има разход на газ с около 7-10% по-висок, отколкото на бензин. Ако ти гори бензин 9, газ ще е 10. Това са приблизителни цифри и зависят от 1001 фактора. При ГИ почти няма разлика и от там идва икономията. В голям студ ми трябват 2-3 км. и съм на газ. В жега около 1-2 км. А ако антифриза ти е достатъчно топъл след 3 метра си на газ. Слагай смело ГИ.
  3. Карал съм Пежо 405 1,8 пълен инжекцион с обикновена газова. Газта се включва над определени обороти. И при загрял двигател, под 2000 об. си е на бензин. Тези обороти са по памет и не гарантирам за достоверност. В момента съм с колата от подписа. Пали на бензин и минава автоматично на газ при над 45 гр. С, но ще ги намаля на около 30 - 35. Като свърши газта минава автоматично на бензин и пищи та се къса. Направил съм я 1 мин. след като мина на газ да се изключва бенз. помпа. Идеята е, че ако ми свърши бензина и карам на газ да не стопя помпата. Та на въпроса 911% за газов инжекцион. Едно време имаше голяма разлика в цените на обикновена газова и ГИ. Вече поевтиняха. На пълен инжекцион да слагаш обикновена газова си е анахронизъм. Като пистолетът ТТ.
  4. Та малко за перките. Те са две, едната е на виско муфа. Като вдигнеш капака на двигателя се пада от дясно. Върти се постоянно, но с различни обороти. В муфата има два диска с радиални ребра, а между тях нещо си /вероятно силикон/, което при нагряване увеличава вискозитета си и обратно - при охлаждане намалява. Колкото по-топло става, толкова повече се увеличава вискозитета, единия диск увлича другия и вентилаторът се върти по-бързо. Въздухът, който идва от радиатора загрява муфата, тя зацепва и така се увеличават оборотите. И обратно. Проверява се лесно: при добре загрят двигател навиваш вестник на руло и леко се опитваш да спреш с него вентилатора. НИКОГА с ръка - ще те нарани!!! Ако го спреш - муфата е за смяна. При скапана муфа може да започне да ти загрява в задръстванията. При мен при загрят двигател можеше да се върти в обратна посока, пък и в задръстване малко се мъчеше да загрява. Смених я с някаква китайка за 80 гроша. Оригиналните са много пари. Другата перка е електрическа и се включва при екстремни условия или включен климатик. Щом включиш климатика, независимо от температурата вътре или вън тя се включва. При изключен климатик ел. перката се включва само при голяма жега, при температура на антифриза над 100 градуса или над 105, при точно колко не съм сигурен, по-компетентните да се изкажат.
  5. Това мислех да го правя като си сменям маслото, че и филтъра, разбира се. Та не е било да свалям филтър за без нищо. Ама ме достраша като го видях, значи. Та щом е толкова лесно лятос може да се пробвам. А тоя филтър е на терсене място и за да го развия ползвам ключ тип "паяк", чупеща тресчотка и едно дъъъълго стебло.
  6. Колеги, аз реших да сменям това уплътнение профилактично, че колата е на 20 години, а сигурно е оригиналното. Та и маркучлетата за антифриза, за да не ме остави на път. Купих си го, мислех, че ще се справя сам, ама като махнах филтъра ми се видя малко терсене. Та кажете къде кой може да го смени качествено и на тънкана. Някъде около Пазарджик, Пловдив ... Може и колега, плащам си, не съм мафиот. О-пръстенчето го взех за 6 лв.
  7. Леле, леле, леле... Как се сменяло масло в автоматик! Сега се сещам, че по дискавъри гледах в "да продадеш колата си", на едно ауди тт автоматик така му сменяха маслото. Смяната на маслото струва колкото моята кола. Явно не е за всеки.
  8. А може ли да ме просветлите? Аз от автоматични скорости не разбирам. Винаги съм си източвал маслата от скорости и двигател след път, докато са топли. Оставям ги една вечер и наливам. Имам си канал в гаража, рахат си е.
  9. vladi_di Ти делко нямаш, камо ли капачка, а ти е записало грешка за датчка за оборотите на двигателя. Не съм много съгласен. Търкалям същата /от подписа/. Имам си делко и датчик на хол. Капачката е навряна на много терсене място. Само с една бобина е. С триене на грешки почти никога не стават нещата, грешките само показват повреда в "хардуера". Щом ти показва изпрегнал температурен датчик, смени го. Не е хиляда лева. Струва около 12-20 лв. Поставен е зад главата, държи се само на една скоба. Вадиш скобата, сменяш и поставяш скобата, толкова. Само трябва да се действа бързо, за да не изгубиш много антифриз. Това се отнася до датчика с 4 пина. Щом аз съм го направил, значи всеки може.
  10. На моята кола бенз. помпа работи само при стартер, не при контакт. Най-добре е да дадеш с кабел директно на клемата ток от акумулатора. На коя клема - да се изкажат по-компетентните.
  11. И аз да бъда веднъж полезен за нещо. Бре- бре -бре! Да не повярва човек!!!
  12. При куатро цяла полуоска ли се налага да се сменя? На мен преди две години ми се разтропа дясно вътрешно каре и смениха само него. Сега е ревнало за смяна и лявото. Само за информация - GSP за 55 лв., смяна 20 лв. И на мен ми се счупи носач на улицата - ляв долен заден. На автовоз до сервиза и пр. Изобщо не е тропал. Чак тогава разбрах, долен носач може да се счупи без да е тропнал. Горния десен заден ми се разхлопа и с един приятел го сменихме на двора.
  13. Да ползвам темата, за да не пускам нова. При включване на габаритите или късите, на таблото не свети контролна лампа. Има ли такава? При дългите светва синя. Дисплея на компютъра свети съвсем слабо /дето показва външната температура и разхода на гориво/. Другото дисплейче, което показва километрите свети идеално. От потенциометъра съм нагласил светлината на таблото на максимум. Дайте акъл. Колата е от подписа.
  14. Ама колегата пита за сервиз в Пазарджик или в Пловдив. Може да е от Бургас, но да има 2-3 любовници там и често да отскача. Само искаме да помогнем.
  15. В Пазарджик има един сервиз срещу пожарната. Ползвал съм им веднъж услугите, доволен съм.
×
×
  • Create New...