Jump to content

георгимаринов

Members
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно георгимаринов

  • Рожден ден 13.01.1972

Друго

  • Kaра
    няколко

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

георгимаринов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Бих искал на въпроса и на начина по който го задавате да ви отговоря подобаващо , но се въздържам само от уважение към форума. " Остроумието " и метафорите с които си служите , не са на точното място където да ги използвате. Къде колега видяхте подобно изискване , или объркахте може би фирмата и сайта !!! От 2010 г никога и никъде не сме изисквали нито в писмен вид , нито в разговор сме споменавали за подобно нещо. Със сигурност фирмите които рециклират , имат нужда от вашите стари въздушни възглавници , върху които да работят. При нас подобно нещо няма , защото не рециклираме , а продаваме единствено фабрично нови въздушни възглавници . Никога не сме изисквали да връщате вашите стари такива . Приемам , че сте сгрешили , или объркали с това което твърдите , защото в противен случай си е чиста и необоснована клевета .
  2. Колега имам ауди А8Д3 предния ми ляв амортисьор при бавно каране се чува леко чукане с времето вече се усилва .какво мога да направя.може ли да го рециклираме .другия вариант ако предлагате само амортисьор да купя.предварително благодаря

    1. георгимаринов

      георгимаринов

      здравей колега, предлага се или само възглавницата 770лв , или цял амортисьор с възглавница 1788 лв ( с връщане на стария ). 

      за всички колеги от форума -10 % от цените .

      Поздрави

      Георги Маринов

      0878155775

  3. Налични въздушни възглавници, амортисьори, въздушни компресори и други компоненти по въздушното окачване за всички модели автомобили и джипове. Официален дистрибутор от 2010 г. на ARNOTT INC USA , Официален дистрибутор от 2012 г. на AMK Germany , Официален дистрибутор от 2012 г. на BRITPART UK . За всички регистрирани във форума -10% от актуалните цени в сайта http://www.въздушни-възглавници.com
  4. Колко става след ремапа колега ? Сподели и къде го направиха
  5. Имаше едно майсторче тука , дето ей така каза че няма никва разлика и поръча единия долен носач като за обикновенна 6-ца . После като дойде носача и шублера ясно показва кой носач какъв е. На олроуда носача е с по голям конус на шарнира със сигурност.
  6. долните имат разлика в диаметъра на конуса на шарнира измислили са го да не става от обикновената 6-ца
  7. Колега не знам как да го кажа по деликатно , но ако не си взел Wabco от 369е или 399e , значи си взел китайче , което е по кофти идея дори от рециклирането. Ще ме разбереш , може би след известно време като го покараш . Ако все пак си взел каквото трябва , то факт е че не е по евтино от тука. Все пак успех пожелавам.
  8. Колега , моите уважения , но си тръгнал да обясняваш не на когото трябва . Тия схеми за които ми говориш са част от моята професия и аз лично с тях работя , от много преди ти да си разбрал за тяхното съществуване .Едва ли си ги виждал преди да започнеш одисеята с душегуба . (прочетох темата, много забавно беше С една дума клапаните за които говориш са компоненти вградени в компресора и клапанния блок (затова е клапанен ). Погледни на стр 17 за да ти стане ясно нагледно кой клапан къде е .Точно това се опитвам да обясня на ентусиастите с помпененто на гуми , че системата или трябва да вземе въздуха от главата на компресора ,както е на тоарег или кайен , или някъде преди клапанния блок , защото дори и да извадиш линията за високото налягане от компресора към блока , да системата не изпуска. Но ако се прекъсне където и да е след клапанния блок , всичко свършва защото тая кола няма клапан , като на тоарег например на самата възглавница където дори и да извадиш тръбата от клапана налягането стои . Поздрави на всички !
  9. Колега ти къде смяташ ,че имаш пневматичен клапан на олроуда , че ми стана интересно .
  10. До колегите с тройниците за помпане на гуми !!! Мисля , че ще се в карате във сериозен филм . Системата за помпене на гуми при тоарег и при кайен , излиза с едно коляно направо от главата на компресора при високото налягане.(По принцип лесно може да се разпробие и на олроуда и да се направи резба за изход на коляно, но се отваря за да не останат стружки вътре) Дали не са имали съображения немците да го направят точно там , а не на съда (ще пада налягането на цялата система,включително и на възглавниците , някой задава ли си този въпрос ? ) Изход за помпене трябва да е преди клапанния блок. Оказва се обаче , че си има и сериозен дефект подобна връзка с коляното. Ако се счупи (пластмасово е ) , развие, или ако се протрие някъде тоя маркуч, компресора си тръгва директно и край с него. Поне при 30% от стопените компресори при тоарег и кайен има вина точно тая система за помпене на гуми. Успех на ентусиастите
  11. G291 е вграден в клапанния блок и сработва при определено налягане , което твоя компресор с ремонтния комплект явно не успява да направи.
  12. Аз съм без двата катализатора отдолу отпреди 2-3 год. Осезаема разлика във вървежа към по добре и в разхода малко надоло. Освен това по спомен ми ги платиха на около 400 лв мисля беше.
  13. Раздатъчната е с отделно масло да
  14. Голям майтап. Имам чувството че почти всички имаме тоя проблем. Аз още преди 2-3 години се отказах да го ровя и търся . Пълня до горе и като падне до половината пак допълвам и това е . Ако някой намери по добро решение , ще е супер.
  15. за да махнеш тая грешка , напълни резервоара на повече от половината и ще ти угасне подгрева
×
×
  • Create New...