Jump to content

MSM

Members
  • Мнения

    1033
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно MSM

  • Рожден ден 24.03.1977

Друго

  • Kaра
    A6 Avant 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

2292 профилни разглеждания

MSM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. MSM

    Вода в краката на водача

    Здрасти, Ако все още не си си решил проблема, предлагам ти да провериш уплътнението под черната кутия с кабелите и буксите от купето към двигателния отсек - оградено в червено на снимката (мисля, че се води електрик бокс ). Процедурата минава през сваляне на чистачките. Теча идва най-вероятно от там, а насъбрали се листа само го усилват и учестяват, но не го причиняват. Това е много съществен проблем (недомислено от някой инженер), защото от там се стича директно върху едни от най-важните букси в цялата кола (кабели за компа на двигателя, дюзи, аларма, климатроник и т.н.). С течение на времето кабелите ще клеясат, ръждясат и ще се скъсат. Отделно е страничния ефект върху блутут и електрониката под седалката. Просто свали основата на кутията, почисти и сложи хубаво уплътнението и затегни уплътнението и основата на кутията към купето и направи тест преди да сглобиш.
  2. Питах в Порше Запад днес. Маслото наистина е наливен Кастрол (507.0) - пробег от 30х не препоръчват(не че някой кара по толкова), но за 15х било ОК. За филтрите казаха, че са оригиналните на Ауди - част от по-добрата цена е отстъпка в труд и филтри. С Ауди масло, инспекцията идва на към 800 лв.
  3. Тази цена включва още горивния, поленовия филтри и инспекция и важи за 4г+ колите. Оферта си е.
  4. MSM

    Въпроси за А6 (4F)

    Зависи от чукането - ако се е уронило зъбното колело, дросела ще се мъчи да отвори/затвори клапата и може да се чува нещо като чукане или чаткане от прескачането на зъбчетата.
  5. MSM

    Въпроси за А6 (4F)

    Понеже темата така или иначе се заформя на римски нужник (ако не се промени нещо), не виждам резон да се отнема изконното право на потребителите и същите да бъдат лишавани от своя миг на щастие . Сигурен съм, че останалите потребители ще се съгласят с мен, и че едва ли ги вълнува (поне мен, не ) кой, как и какво прави на подобни места .
  6. Защото този клип въобще не се отнася за 4F! Не необходимо да се извършват никакви ритуали за да се изтрие грешката при заключена колона . Единствено единия край на кабела в OBD буксата, а другия в PC-to. Отива се в менюто за триене на грешки => Gateway instalation list => зарежда списъка с модулите => Clear all DTC и всичко по таблото светва. 30 сек е всичко ако някой му се наложи.
  7. Нямат оправия и с течение на времето съвсем ще замъждукат, коментирали сме го в няколко теми в раздела на 4Ф. Аз мойте в една година ги смених и двата, като старите за няколко дни ми се оправяха с пръскане на контактен спрей по платката в самия стоп.. Стигането до диодите и лентовия кабел става само чрез махане на стъклото, а стопа е капсулован, но дори и да го свалиш не знам някой който да се е справил с пистите или платката и да е отстранил проблема който очевидно идва от едно от тези две неща. И дори и някой да успее да се справи в бъдеще, следва и обратно лепене на стъклото и колко качествено ще се затвори не е е гаранция. Затова най-добре се ремонтира с нов. Все пак ако се купува от морга, пробата на място и на колата, не е трудна и е задължителна. Стопа се сваля лесно след като се развие, като се издърпва назад с помощта на някаква примка от панделка примерно или просто с ръце в случай, че не разполагаш със спец инструмента за да не се надраска калника.
  8. MSM

    Въпроси за А6 (4F)

    Мерака и интереса поне при мен е в електрониката и самото правене на нещата, после ми е все тая . Намерил съм си хоби за разтоварване просто.
  9. MSM

    Въпроси за А6 (4F)

    За камерата ти трябва и отделен модул за управлението и, от него идва и траекторията назад, захранване, последващите калибрации които трябва да и се направят за да е ОК всичко. Може да си сложиш и друга камера, щом искаш. Конекторите са Fakra с размер "Е" (със съответен цвят - зелен за видеото). Провери и Can gateway дали е подходящата версия с поддръжка за камера. Пп щом имаш тунер значи вече имаш кабел до отпред. Модула на камерата се връзва с тв модула заводски и оттам към фбас-а
  10. Дане е това с теча на нафта от накрайника към някоя от дюзите. Коментирано е няколко теми по-надолу и е с подобни симптоми: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159041
  11. Ехххх, като немска оФчарка си . Масрафа се връзва към 30-40 лв. без труда
  12. Колеги, във форума имаме ли добър майстор за запояване по платките, добавяне на разни съпротивления и още нещо към съществуваща платка. Ако е ММИ 2Г оунър с поне малко свободно време - още по-добре . Замислил съм нещо дето ако и като стане (вече е правено успешно в САЩ) много хора ще се възползват . Естествено ще направим една темичка със схема, снимки и пълно инфо за модчето като стане.
  13. Е това е най-неприятния момент. Може просто да са му го сменили ако не е работел или е бил с МП3. Кой друг е лицензиран да отключва - Мишо може ли?
  14. Влез в зеленото меню - в подменю MMI, settings и виж опциите там които са с чавки и дали на Mute и др. от сорта има или няма.
  15. Полза няма да се гадае и предполага кой модул е с СР- така или иначе единствените които могат да го отключат, могат и веднага да разберат кой е и чрез "самонасочваща диаг. " да го отключат. Ако обаче проблема не е СР, се губят 30 лв. .
×
×
  • Create New...