-
Мнения
1033 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно MSM
- Рожден ден 24.03.1977
Друго
-
Kaра
A6 Avant 3.0 TDI
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
2276 профилни разглеждания
MSM's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здрасти, Ако все още не си си решил проблема, предлагам ти да провериш уплътнението под черната кутия с кабелите и буксите от купето към двигателния отсек - оградено в червено на снимката (мисля, че се води електрик бокс ). Процедурата минава през сваляне на чистачките. Теча идва най-вероятно от там, а насъбрали се листа само го усилват и учестяват, но не го причиняват. Това е много съществен проблем (недомислено от някой инженер), защото от там се стича директно върху едни от най-важните букси в цялата кола (кабели за компа на двигателя, дюзи, аларма, климатроник и т.н.). С течение на времето кабелите ще клеясат, ръждясат и ще се скъсат. Отделно е страничния ефект върху блутут и електрониката под седалката. Просто свали основата на кутията, почисти и сложи хубаво уплътнението и затегни уплътнението и основата на кутията към купето и направи тест преди да сглобиш.
-
Питах в Порше Запад днес. Маслото наистина е наливен Кастрол (507.0) - пробег от 30х не препоръчват(не че някой кара по толкова), но за 15х било ОК. За филтрите казаха, че са оригиналните на Ауди - част от по-добрата цена е отстъпка в труд и филтри. С Ауди масло, инспекцията идва на към 800 лв.
-
Тази цена включва още горивния, поленовия филтри и инспекция и важи за 4г+ колите. Оферта си е.
-
Зависи от чукането - ако се е уронило зъбното колело, дросела ще се мъчи да отвори/затвори клапата и може да се чува нещо като чукане или чаткане от прескачането на зъбчетата.
-
Понеже темата така или иначе се заформя на римски нужник (ако не се промени нещо), не виждам резон да се отнема изконното право на потребителите и същите да бъдат лишавани от своя миг на щастие . Сигурен съм, че останалите потребители ще се съгласят с мен, и че едва ли ги вълнува (поне мен, не ) кой, как и какво прави на подобни места .
-
Сканиране с Вагком без контакт, при проблем с модула в кормилната конзола
MSM отговори в темата на martin_deyanov - тип 4F
Защото този клип въобще не се отнася за 4F! Не необходимо да се извършват никакви ритуали за да се изтрие грешката при заключена колона . Единствено единия край на кабела в OBD буксата, а другия в PC-to. Отива се в менюто за триене на грешки => Gateway instalation list => зарежда списъка с модулите => Clear all DTC и всичко по таблото светва. 30 сек е всичко ако някой му се наложи. -
Нямат оправия и с течение на времето съвсем ще замъждукат, коментирали сме го в няколко теми в раздела на 4Ф. Аз мойте в една година ги смених и двата, като старите за няколко дни ми се оправяха с пръскане на контактен спрей по платката в самия стоп.. Стигането до диодите и лентовия кабел става само чрез махане на стъклото, а стопа е капсулован, но дори и да го свалиш не знам някой който да се е справил с пистите или платката и да е отстранил проблема който очевидно идва от едно от тези две неща. И дори и някой да успее да се справи в бъдеще, следва и обратно лепене на стъклото и колко качествено ще се затвори не е е гаранция. Затова най-добре се ремонтира с нов. Все пак ако се купува от морга, пробата на място и на колата, не е трудна и е задължителна. Стопа се сваля лесно след като се развие, като се издърпва назад с помощта на някаква примка от панделка примерно или просто с ръце в случай, че не разполагаш със спец инструмента за да не се надраска калника.
-
Мерака и интереса поне при мен е в електрониката и самото правене на нещата, после ми е все тая . Намерил съм си хоби за разтоварване просто.
-
За камерата ти трябва и отделен модул за управлението и, от него идва и траекторията назад, захранване, последващите калибрации които трябва да и се направят за да е ОК всичко. Може да си сложиш и друга камера, щом искаш. Конекторите са Fakra с размер "Е" (със съответен цвят - зелен за видеото). Провери и Can gateway дали е подходящата версия с поддръжка за камера. Пп щом имаш тунер значи вече имаш кабел до отпред. Модула на камерата се връзва с тв модула заводски и оттам към фбас-а
-
Дане е това с теча на нафта от накрайника към някоя от дюзите. Коментирано е няколко теми по-надолу и е с подобни симптоми: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159041
-
Ехххх, като немска оФчарка си . Масрафа се връзва към 30-40 лв. без труда
-
Колеги, във форума имаме ли добър майстор за запояване по платките, добавяне на разни съпротивления и още нещо към съществуваща платка. Ако е ММИ 2Г оунър с поне малко свободно време - още по-добре . Замислил съм нещо дето ако и като стане (вече е правено успешно в САЩ) много хора ще се възползват . Естествено ще направим една темичка със схема, снимки и пълно инфо за модчето като стане.
-
Е това е най-неприятния момент. Може просто да са му го сменили ако не е работел или е бил с МП3. Кой друг е лицензиран да отключва - Мишо може ли?
-
Влез в зеленото меню - в подменю MMI, settings и виж опциите там които са с чавки и дали на Mute и др. от сорта има или няма.
-
Полза няма да се гадае и предполага кой модул е с СР- така или иначе единствените които могат да го отключат, могат и веднага да разберат кой е и чрез "самонасочваща диаг. " да го отключат. Ако обаче проблема не е СР, се губят 30 лв. .