Jump to content

Berkut74

Members
  • Мнения

    437
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Berkut74

Друго

  • Kaра
    Audi80

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

3068 профилни разглеждания

Berkut74's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Съмнява ме до такава степен да се запуши горивния филтър,най-малко на празен ход двигателя щеше да работи.Провери на буксата на помпата колко волта е напрежението,да не се окаже че идват някакви мижави 8-10V!? И нещо което е много малко вероятно-някой "талантлив" газаджия да не и е сложил ел. клапан за прекъсване на бензина?!
  2. Berkut74

    Вибрации на място

    Радвам се че си решил проблема с по-малкото зло,и е хубаво че сподели резултата и други колеги да знаят!
  3. Berkut74

    80 Б4 АБК не пали

    Е явно има какво,ако така си проверявал нищо не си направил(или така си го обяснил-какъв комутатор си изключвал без запетайки нищо не се разбира),ще се опитам да ти го обясня как става-най добре е да се свали осцилограма,но и с мултицета до някъде става: На включена букса на датчика и на контакт отзад с игли на пин 1 и 3 трябва да имаш постоянно напрежение около 12в(да не изчезва в никакъв случай), след това на пин 3 (мисля че той е маса-задължително от масата на буксата се проверява) и пин 2 (това ти е сигналния-средния!) трябва да ти показва около 5в- не 12в и не по малко от 4в това ти е "упорното напрежение",то трябва да варира "0" V- тоест маса към ЕКУ-то да ти формира искра и 5V когато не е на "прозорчето" и този цикъл се повтаря когато "въртиш" двигателя! Моят съвет е да върнеш всички части които си сменил в първоначалния вид(без кабели и свещи-предполагам си взел нови) и да направиш правилните замервания,системата е достатъчно проста-имаш три компонета- делко с датчик на Хол, бубина и комутатор.Успех!Ако искаш ми звънни,на лично щети пратя номера за да съм ти полезен ако мога🙂
  4. Berkut74

    80 Б4 АБК не пали

    Веднъж казваш че се появява еднократно искра при подаване на контакт,а сега че има искра на свещите ?!Остава реле 30 под волана да е сдало багажа,няма ли някой да вземеш за проба? Би ли описал точната процедура по която проверявате датчика на ХОЛ
  5. Колега,без манометър няма да стане,тя може да качва 1 бар и я чакай да запали.Може регулатора на налягането да е заминал(въпреки че ме съмнява от веднъж чак до такава степен),имали изобщо някакви признаци да иска да запали?Пробва ли когато работи на газ да я прехвърлиш на бензин?Пак ти казвам-почни от най-лесното-плюс и сигнал на инжекторите,за да знаеш в каква посока да търсиш проблема.Колата предполагам не е куатро?!
  6. Как разбра че има н6лягане?Има ли опция предварително подкачване,защото предишното ми А6 2.8 беше без предварително подкачване!?Най-добре е да се закачи манометър.Може да провериш също така "+" 12В на инжекторите и импулс на "-",но за него ще ти трябва диодна лампа!
  7. Berkut74

    80 Б4 АБК не пали

    Колега,видя ли ангренажа?Така в движение да изгасне без никакви симптоми прилича на скъсан ремък?Не каза с кой вид бобина си?Аз от цялата работа не разбрах има ли искра на свещите?Проверихте ли импулс на инжекторите?Сигурен ли си че делкото което си сложил е от АБК,да не е от АДА с едно "прозорче"?Ако е от контактния ключ с бутане/дърпане би трябвало да запали?!Да нямаш някоя измислена аларма дето реже тока?
  8. Berkut74

    Вибрации на място

    Щом е дизел тампоните не са ли с датчици?
  9. Berkut74

    Вибрации на място

    Колега,щом няма никакви грешки ясно е че проблема е механичен(явно не си си направил труда да изгледаш видеата)ти сам казваш че вибрациите са само на D,дано да е от тампони,но ме съмнява-все пак говорим за бензинов двигател а и на N изчезват,но въпреки всичко започни от тези на кутията-по са евтини и по лесни за смяна! Не искам да те плаша,но най-вероятно имаш разбита втулка в хидротрансформатора и докато маслото по гъсто(студено) я уплатнява, предните няколко месеца времето бе по студено и за това на маслото му е трябвало повече време да достигне работна температура. Колегата който е писал над мен да не те бърка,защото ZF и DSG нямат нищо общо,при него докато е натиснат педала на спирачката единственото което се върти е маховика,а ти дори нямаш такъв!
  10. Berkut74

    Вибрации на място

    В грешка си-винаги се върти с оборотите на двигателя,поради факта че е на "твърда връзка" с коляновия вал! https://www.youtube.com/watch?v=aa0b-P6gdww гледай от 6 мин. на там! https://www.youtube.com/watch?v=wbabFG1M66U-втора част! Всичко ще ти стане ясно! Ето ти видео конкретно за вибрациите на хидротрансформатора-https://www.youtube.com/watch?v=JRjZEmiiVtU. Всичките видеа са от ZF център в Москва-надявам се поназнайваш руски!
  11. Колеги,остана ми 1л. оригинално масло за диф G 052 145 S2 (ето защо ми остана https://audibg.com/forum/index.php?/topic/222522-смяна-масло-преден-диференциал-проблем/) Цена 50лв 0877430767 Андрей
  12. Колеги,разбрах защо не може да се източи-от вътрешната страна има маслоотражател(https://www.youtube.com/watch?v=cnXuXSVjalg от 1.39мин на клипа се вижда), така че който реши да си сменява маслото в предния диф да има едно на ум(поне при мен е така-А6 С5 2002г 2.4 quattro BDV мотор 5hp19 кутия. Ако някой има интерес ми остана 1л оригинално масло G 052 145 S2,ще го дам на разумна цена. Поздрави!
  13. Здравейте колеги,реших да сменя маслото в диференциалите,но с предния имам проблем-източвам само около 300 мл. (както знаете има само пробка за доливане),първоначално се уплаших че имало само толкова,но почвам да наливам новото и след 300 мл. почва да прелива,пробвах с какви ли не маркучлета и пак същия резултат. Та някой ако има идея защо така нека сподели.
  14. Колега,включи буксата в бутона,и пробвай на акумулатора като дадеш кафявия на минус,а тънкия който влиза в пин 1 на плюс,това би трябвало да са!
  15. На централния кабел имаш искра,а на тези към свещите?Щом има гърмежи нещо с искрата не е наред,освен това че на извадена свещ от вън я има не значи че в цилиндъра "пробива".Когато не пали пробва ли да извадиш свещите след това,за да видиш дали ги залива?Налягането от помпата мерихте ли?Вижте от обратното гориво когато въртите дали връща!Капачката и палеца как са? Купи си палец на BOSCH с щампа на него R1. Според мен ако беше от клемореда,с бутане трябва да пали без проблем! За да си сигурен в искрата,ти трябва такъв уредhttps://zimber-tools.com/bg/tester-za-zapalitelnata-sistema-zr-36jtc1720a-zimber-tools.html,на около 2 см. трябва да пробива!
×
×
  • Create New...