Jump to content

Alpheus

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 90 2.0

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Alpheus's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги! Отново идва зима Направих си профилактиката на клапите и си смених радиатора на купето за по-топло през зимата. Когато сглобих всичко, след като дам на контакт започват да работят перките на вентилатора за охлаждане на автомобила, който са две. АУДИ 80/94/АЦЕ. Не знам от кога е проблема обаче Искам да попитам нещо за да мога евентулано да изолирам проблема. Когато слгабях таблото от дясната страна под дясният пасажерски говорител има една букса (жълта на цвят), за която не можах да намеря женска, в която да я включа - рових зад кутията на радиатора на климатика - гледах кабели за буксата, който да пасват, обаче не можах да намеря какво влиза в нея. Накрая реших, че е някаква сервизна или е оставена за кола с климатроник. Моята е Ауди 80/Б4/94година с климатик, АЦЕ мотор 140 коня. Мисълта ми е тази буксичка трябва ли да бъде закачена към нещо, защото не си спомням при разглабянето да съм махал нещо от нея и да съм откачал нещо от нея, но може да съм пропуснал. Ако някой си спомня като е сглабял, поне да ми каже за какво може да е. Аз реших, че може и да е за музика, някаква, но ми е много чудно.. Точно в дясно влиза в гредичката под колоната за предното стъкло. До вентилатора за купето се намира. Нямам спомен да съм я разкачал. Има ли отношение тази букса към перките на радиатора отпред, и за какво е, не мога да се сетя - иначе всичко си работи по колата (даже в малко повече) другото, което ми прави впечатление, е, че се чува едно като искрене, което беше от месец някъде преди да тръгна да правя този ремонт, но си мисля, че е от пластините на пакетния ключ от лостчето за фаровете на колата или пък от паяка на ключа?!, дали може да е? Някъде четох и за едно реле N3 J128, което е отговорно за перките. Иначе като загрее колата перките си спират. Искренето имам чувството, че като натисна спирачка, при вкл. на стоп светлините тогава се чува и после всичко става наред под волана се чува някъде, от таблото имам чувството. За много неща питах, май ако някой се сеща да помага..
  2. Здравейте, колеги! Ако може някой да ми помогне - интерисува ме дали някой има запазена пасажерска страна на броня от компетишън за да ми я предложи за закупуване на някаква цена. Нуждая се от възстановяване на моята. Ако някой може да ме упъти от къде мога да си намеря или къде да я оставя за възстановяване.. email: semov@stsbg.com mobile: 0889 508687
  3. С ключа няма проблем имам уред и мерих какво излиза на пластините. Днес сутринта пак рових с мултицета. Оказва се, че до съпротивителната пластина долу не слизат никакви 12V, което е нормално - и на клемите отзад няма 12V, освен когато не са пуснати фаровете, защото тогава се подава за да светнат малките крушки на таблото. Дотук добре. От една схема видях, че все едно до вентилатора винаги отиват 12V, a се управлява чрез пускане на маса през съпротивлението? вярно ли е това не знам??? Сега като меря при ключ на 4 степен, долу до букстата на съпротивлението няма 12В. На вентилатора също няма 12В. Т.е. нещо греша. Долу на двете кабелчета, който влизат във вентилатора има директна маса или директни 12В. Как да го подвържа най-хитро за да работи, като не товари отделно релета и като си изключа колата да спира и вентилатора в купето. Моля, помогнете.. Под кормилото, кабелаци бол - супер на.рано е. изобщо там къде да немеря релето за климатика ако го има вътре в салона.. не знам от климатика ли ми идва този проблем..?
  4. 4-та степен е директна и предпазителя не и влияе. Мерси. Доколкото се сещам.
  5. Здравейте, Колеги! Зима е! Нали се сещате:) имам страхотен проблем с парното - тотално съм се отчаял и се каня тази вечер директно на вентилатора в купето с два кабела да му пусна ток. Някой може ли да каже от къде да си взема ток + или минус за най безпроблемно.. Разглобил съм таблото и съм махнал джабката и си карам така.. Станах специалист генеколог по бъркане в тесни дупки.. ключът ми е изчистен до светнало, матрицата проверена.. един път завъртя - чух прецъкване на реле, но после не можах да го намеря.. колата ми е с оригиналният климатик - първо умряха 1/2, после 3 сега и 4 я няма. ключа е перфектен.. кога и как да ги меря тия токове.. по принцип и с мултицет многа да джиткам и се опитвах да меря, но ме страх от къде да взема ток.. от залалката не стана - много грее мъжката част Моля, помогнете.. разменях и релетата отвън.... като прецъкам бутона на климатика пресветва за малко и умира.. този вътрешният.. онова реле, което твърдят, че уж тр. да е вътре, под кормилото за климатика не можах да го намеря.. къде е точно..? преди няколко вечери, докато закачах крушките под врътките - цъкнах бутона на климатика без да искам и 4 степен светна и заработи.. след два дни ситен клец.. Идва един плюс, мисля от куплунга - женският на ключа на парното - ако от там взема плюс директно и го бодна във вентилатора и минус пак от там от същата клема за ключа със степените на парното ще може ли да имам 4 степен и като изкл. колата и извадя ключа да спира и тя.. да не слагам отделно ключе.. е.ати, гадно е на отворен прозорец през зимата.. Ауди Б4/94г./ACE/140HP/4x4/Clima
  6. Здравей, оправи ли си охладителната система, защото аз сега има някакъв такъв проблем?

  7. Под клапата на дебитомера има един лопатков механизъм, който дозира количеството на бенз към инжекцията. Колата е Ауди 90, 2.0 PS мотор. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Може ли заради това да не иска да пали на бензин?
  8. Нямам отговор по темата. Само искам да вметна, че и по моята кола прибора на таблото за темп полудява - най често си стой на 60 след като мине през 92. Три термостата смених, а има колеги, който казват че това е нищо.. Искам да погледнеш по твоя автомобил, защото аз съм със същия двигател - около клапата на дебитомера има ли така наречения датчик с пластини и графит, защото на моята кола няма такъв и не мога да повярвам..
  9. Като четох малко из форумите може би клапата на дебит. ми е пропаднала много надолу, не контактува с плунжера и от там не постъпва никаква смес. Дали това е така? За това не пали на бенз..
  10. Батка, честно ти казвам, много гледах снощи нема такова, само некво мазно прозорче, фабрично си стой. А как може да няма потенциометър? Сега се чудя!? знаеш ли какво трябва да направя за да я подкарам на бенз, че само на метан не е хубаво да се кара.. Само тегло, никаква подвесна система, така ли? Добре, датчик стартова дюза ли да проверя? Къде е? Как да проверя дали е заминал? Зимата колата се разпалваше като двигател на витлов самолет..върти, върти не един цил, после на два и така.. Мбай дъ уей, м/у другото до дроселната клапа виси една свободна букса, която досега си мислех, че е за..? Стенд? Няма знач, преди работеше на бенз, сега ми важното да я запаля..Май ще разглабям всичко наред..
  11. Здравейте! Случи се така че карах само на метан, някъде около две седмици, като палех пак не метан. Сега при изрядна помпа колата не иска да пали на бенз. Имаше и леко гръмване отпред до дебитомера..before. Свикнали сме му всички.. ..когато е лекичко нема проблем, караме си..Направи ми впечатление, че на метан след това след 120км се зачудва да върви, леко прекъсва все едно не и стига смес..Вчера реших да проверя клапата на дебитомера, да огледам нещата, естествено след като предният ден старателно бях нагласил гумата около дебитомера.. Търсих и потенциометър обаче на негово място във отвора му имам стъкълце, което изглежда, че е така фабрично монтирано. Направи ми впечатление, че клапата стоеше надолу, не където започва уширението на чашката за дебитомера, а в основата му. Дигнах я нагоре - минава си с леко заяждане в долната част и отгоре се движи без никакво утежнение.. Така ли трябва да бъде - струва ми се, че нещо е разкачено, защото при движение нагоре усещам само нейната тежест и тежеста на лостчето, което отива към разпределителя и дозатора на бензина..Плюс това не би трябвало да пада толкова надолу и да заклинва..според мен трябва да си стой над тясната част.. може ли да е разкачена към дозатора и това да спира притока не бензин към стартовата дюза и двиг. Ако ходеше бенз до стартовата дюза щеще да препуква поне.. вчера това не го проверих обаче (дали ходи бензин до там)! Някой може ли да ми каже, как методично да отстраня проблема.. Гледах за документция за PS мотор в руският сайт обаче няма. АУДИ 90/90год./2000cc/114Hp/PS engine/редови петак. Златно са направени тези колички, едно нещо да не е вред и прецаква всичко! Помогнете да запаля на бенз.. И защо нямам потенциометър? Възможно ли е това? Пробвах да разкача акум за 10 мин, но и това не помогна.. Ако сист е останала без бенз, сега като си смених маркучите би трябвало всичко да е ок.., но не...като дам на контакт се чува как си трака нещо тъка, тъка за 3 секунди, прдполагам това е нагнитителя на налягане и преди си беше така и после не иска да запали на бенз..Тази кола е като една много капризна жена - прави ми лекички проблеми, капризничи, не знам защо не искам да се разделям с нея..иначе си е супер.. и тя усеща, че я обичам и се ебава с мен..
  12. Много Ви благодаря за отговорите.. Те трябва всичките да текат тогава, защото двигателя си работи прилично, без никаква промяна на празен ход като се опитваха навремето. Клапана е електрически, предполагам че сработва веднага, на една педя е след помпата. Давам на контакт, той си отваря в едно с помпата..По различно става обаче при превключване на газ - клапана затваря и попмата спира в едно. Кой маркуч да се пръсне вътре в резервоара? Дали е проблем бензина, който остава по тръбата и не може да се върне в резервоара.. Може би колегата е прав за байпаса... От къде да си намеря такива здрави маркучи, освен да ползвам едни маслоустойчиви за компресор, бая дебели...? Вчера ги смених пак със същите преди и ми се струва, че помпата е останала без бензин - засмукала е въздух и сега колата не иска да пали на бензин и се чува странен шум от помпата.. - complication от всякъде.. как да го оправям сега това.. Чух, че вече има разработка на Бг фирма за газов/метанов инжекцион понеже се карат много автомобили с механични инжекции, но проблема така или иначе при мен си стой с тези маркучи и невъзможността за спиране на притока на бенз към енджина.. Как да проверя течащите дюзи и кое ще ми излезе по скъпо? 5 дюзи да сменя, е бати купона..? Гаранция ли е като ги сменя? Или да си сложа некви яки маркучи.. и да преформя клапана да не е на толкова усукано място и маркучите да не ваят такива форми като на Франческа Делера извивките..
  13. Здравейте! Имам следният проблем, от когато сложих метанова уредба на колата: 1. За да работи на метан трябваше да се спре притока на бензин към двигателя (инжекцията)! От сервиза не можаха да решат проблема само с излкючването на помпата, защото ми обясниха, че двигателя правел много силен вакуум и сложиха стоп клапан малко след бензиновата помпа. 2. Проблема е, че вече пръска трети маркуч - този който осигурява привода от помпата до клапана. Предполагам че, помпата и клапана сработват едновременно, но помпата има инертност, продължава да набива и пръска маркуча. 3. Как да се реши този проблем? Карам на метан вече 9 години, но този клапан ми взе душата от близо година насам...? на три месеца го пръска маркуча.. Сигурен съм, че има по интелигентно решение.. 4. Колата е AUDI90, 90 година PS мотор - петак 2.0. Въпреки авансера и зверското предварение е малко мудна в началото, но това е тема на др. разговор. Бих бил много благодарен ако някой ми каже как да реша проблема с маркуча. Днес ще го сменям пак. След оригиналния, който се пръсна, слагам Gates 10Bar, бензиноустойчив.
×
×
  • Create New...