Jump to content

landir

Members
  • Мнения

    501
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    audi a3 1.8 turbo

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

landir's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Четох,те четох те и не можах да издържа да не те репликирам!Човек,като не одобряваш нещо просто не пиши да не се излагаш!От тези простотии дето изписа няма нищо вярно!Ела да ти покажа кола купена на 0км,проблемна за газ,но поддържана както трябва вече е на 363000км и работи като часовник,не са и сменяни ни гърнета,катализатори,сонди!Друга на над 380000 същата работа,трета над 300000 и тя е в такова състояние!Та да знаеш разбирачо,козата си сака пръч!Иска си подръжка с точната система и си джиткаш на воля,мърляч ли си,проблемите са на лице!Туй пък дето ми го натрапваш в лицето с течната фаза,абер си нямаш за какво иде реч!Няма производител който да не я еотрекал,беше една медиен балон,който накрая се спука!Ай със здрае и пиши за туй дето разбираш,овце,кози или домати и краставици,но не и с алтернативни горива!
  2. Тия дюзи са бавни и ще гори на умряло бензин,освен това няма следене на налягането,което ще рече мин 30%.
  3. До кога ще се упражняваш върху неща които очевидно не разбираш?Не ти обръщах много време внимание,влизам много рядко тук и няма как да не не ми прави впечатление плюенето ти.Първо Ланди като марка не съществува вече,а Ландиренцо.Второ-ЛР НЕ ИЗПОЛЗВА СТАНДАРТЕН ИТАЛИАНСКИ КОМПЮТЪР!!!!Трето-Може да се монтира и настрои на всеки кадърно чипосан мотор!!!Пето- дюзите на ЛР са вече няколко вида и тези за които се споменава,че са много скъпи на Мед имат аналог с който са взаимо заменяеми,със сходни параметри,могат да се рециклират и на практика стават вечни.Пето-колкото и да плюеш ЛР се развива в правилна посока и предлага най бързите и подлежащи на рециклиране дюзи,без аналог в световен мащаб!Лек ден и по малко с определенията и квалификациите които разбираемо не са твоя сфера!
  4. Погледни относителните тегла на двата вида горива и ще получиш отговор на въпросите си.Избора ти е отличен!Лека и успех!

     

  5. Не смятам,че тия са абдали да поддържат екип,ако не продават! http://landi.it/layout.jsp?idz=10027&idtp=161&lang=2&cnt=Europa&nat=Polonia&t=R&from=0
  6. Майстора точно при този тип мотори има най малко значение,освен ако кунките не СА МУ В ЗАДНИКА.Всеки автомобил има схема на,която е описано всичко къде и как да се монтира,остава само да се изпълни по предписанието.Софта също се зарежда и има много минимални възможности за настройка.Трябва да се гледа и процента разход на газ бензин!Що се отнася за възможности на различните производители за сега Ланди са без никаква конкуренция в този клас.С Романо сме се преборвали при някои автомобили на 0км и никога не беше в тяхна полза,Стаг също не са ни конкуренция.Лека и успех в избора!
  7. Кой и какво е потвърдил?Нещо не можах да те разбера?С теб няма какво повече да споря и комуникирам,след като изопачаваш истината,по точно безочливо лъжеш.
  8. Проблеми винаги ще има от едно или друго естество,важното е да и ги решаваме по цивилизован начин,без излишни нерви и обиди.Живота и без това е доста напрегнат, кратък и ние да си го усложняваме излишно няма смисъл.Монополистите на горива пускат възможно най некачествено гориво с примеси,които при падане на налягането,при изпарената газ образуват вещества подобни на шмиргелов прах,които за отрицателно време износват дюзите.Работихме и с Кейхин,но ни отказаха гаранция именно заради тези вещества.Опитахме да информираме някои от веригите,но от там ни вопъл ни стон.Мога да твърдя,че филтрите,които ползваме са едни от най добрите,но с това вещество не могат да се справят,тъй като е течно и след изпаряването на газта и падане на налягането става твърдо.Никой не е виновен от нас монтьорите и вие потребителите,но ние си страдаме,без да можем да се оплачем на никой.Уважаваме труда и всеки наш клиент,като се опитваме да му помогнем във всички ситуации.Много пъти сме сменяли части,макар и с изминал гаранционен срок ,когато това е възможно.Ще обърна внимание на колегите спрямо вашия случай.Редовните и лоялни клиенти им помагаме по различни начини.Филтрите са само тези два които са ви сменяли колегите.Не мога да разбера защо трябва да се разкарвате до Пловдив,при положение,че колегите в София биха ви свършили същата работа?Мога да ви уредя специално за вас да ви погледнат автомобила извън работно време или евентуално в събота, за да не ви пречи това на работата.Лека вечер!
  9. От Плямпане файда няма никаква!Има си официален начин за информация при който винаги сме се старали да решим проблемите на клиентите.Газта е достатъчно мизерна,та ни създава на нас и на вас проблеми.При всяка работа се появяват малко или много някакви проблеми,но трябва цивилизовано да се решават.За Тил говорих с колегите и неговото си е чиста проба заяждане и търсене под вола теле.Няма смисъл да му влизам в тона и да се обяснявам на човек който не уважава труда на другия и това което е направено за него.За другите двама колеги искам да помоля да пуснат мейл или на лични проблемите които имат,за да се опитаме да решим проблемите им.Мислите ли,че по този начин на поведение някой би се постарал да ви свърши работа качествено?За мен най важното е да се свърши работа по цивилизован начин,но ако някой ще ми се пени и вдига налягането трудно бих му помогнал.Искам още веднъж да повторя,за двамата колеги които имат проблем да опишат проблемите и оставят телефон за контакт.Няма начин да няма начин-проблемите ще бъдат решени!Що се отнася до работата FSI,как работи и какъв е икономическия ефект,всеки желаеш може да посети комплекс Маргел.Там ще му бъде предоставен автомобил за тест драйв,както и таблица за изминатите километри с процентно съотношение бензин газЛек ден!
  10. Както ти писах по горе това са само част от автомобилите,които сме конвертирали.В групата ни има голяма част от таблицата за което споделяме опита си.Нямаме такъв мотор който да работи на 100% на бензин,освен ако мотора има някакъв проблем.Обикновено разхода на бензин в различните режими се движи от 7-35%. Повечето мотори позволяват да се намали много разхода на бензин дори до 4-5%,но тогава идва проблема с бензиновите инжектори,така че проблема не е колко може да се намали,а колко биха понесли бензиновите инжектори.Има и такива модели на които не може да се намали под 40%,върху което се работи.Таблицата е различна за всеки модел,постоянно се работи по разработката на различни карти и стратегии,така че няма строго определена карта за всеки автомобил.Имаме възможност да увеличаваме и намаляваме разхода на бензин,виждаме реално в какви натоварвания с какъв процент работи.За твоя личен интерес 3.0Т имам спомен за няколко автомобила,като единия вече е над 150000км.Трябва да се говори с клиентите какъв процент и каква рентабилност им дава.Нямам информация да има някакви оплаквания от разход или друго естество.Самата настройка отнема доста време,тъй като картите са за нови автомобили,а при нас идват обикновено над 200-300хиляди.Цената на 4 и 6 цил комп не е фрапираща,по скоро самото изпълнение. Икономическия ефект можем да вземем от нашите клиенти.лек ден!
  11. Простотията не ходила по гората,а по хората!Нямам намерение да доказвам,че нямам сестра!Работата ни е доказала вече над 25 години сме на пазара и работим с най много марки и автомобили на 0км.КУЧЕТАТА СИ ЛАЯТ КЕРВАНА СИ ВЪРВИ!Работа си имаме предостатъчно,заради не кадърноста ни!Живи и здрави и лека вечер!
  12. Аз решения не давам!Следвам политиката на http://landi.it/ Много рано си я подкарал май!Ракията ти е дошла в повече или нещо друго си поел та да ръсиш куп тъпотии.Имаш телефона на колегите,както и мейла,така е най разумно да се решават проблемите.Няма да влизам в тона ти и глупостите които си написал.Колко пъти дойде за гаранционни проблеми?Колко ти взехме когато смени скоростната кутия?Колко ти взехме за скапания ти чип?Колко време изгубихме за да решим проблема с чипа?Има хора има и неблагодарници,БЛАГОДАРЯ НЕБЛАГОДАРНИКО!
  13. Освен на LPG конвертираме и на CNG.Можеш да се върнеш малко по горе и да прочетеш това което те интересува. За да ти помогна,защото явно това е доста трудно за проумяване http://landi.bg/газов-инжекцион-fsi-tfsi-tsi-gdi-tce/
  14. 1.8Т 88кв CDHA;3,2 AUK 188kw A6;Q7 4,2 257kw BAR;A6 3.0 213kw CAJA;A4 2.0 110kw AWA Това са някои от моделите за които се сещам.Мога да погледна в базата данни,ама има ли смисъл?Питай нещо конкретно за определен модел за да ти дам инфо.Колкото и да и се иска на конкуренцията няма как да се конкурира с ЛАНДИ.Няколко марки вече се пробваха при автомобили на 0км и удариха на камък с разход и работа. Колега,четеш ли или само плюеш нещо е така за спорта?Пишеш глупости ей така ама и ти не знаеш защо?Вземи прочети с какво се занимаваме и за какво спорим и кажи нещо смислено!
  15. На всички двигатели от производствената гама на Кия,Хюндай,Ситроен,Грейт оул,Рено-Дачия и на някой модели от Опел,Пежо произведени през последните 5години на 0км сме монтирали!!!Дал съм линк към моделите на които може да се монтира,макар и не пълен за директно впръскване.Дал съм линк за икономията която са дали автомобилите на състезанието за икономично каране организирано от БРЦ-България!Монтирани вече има доста вкл. на Ауди,но не на 0км.
×
×
  • Create New...