Jump to content

lucky_kn

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 20V ADR

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

2316 профилни разглеждания

lucky_kn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Оки, благодаря значи ще правя моите. 👍🏼
  2. Здавейте, да вдигна и аз темата. И на мен ми предстой да оправям клапите колата е 95г. Някой от вас има ли представа дали става целия тунел барабар с моторчета, радиатор, вентилатор и т.н. от ФЕЙСЛИФТ да го сменя. Това което разбрах че имал и вакуум за клапите на фейс нямало. Дали все пак ще стане и всичко ще работи. Благодаря предварително.
  3. Здравейте, има ли някой в София които може да направи тази смяна на ADR-а , разбира се срещу заплащане. Благодаря предварително.
  4. @Онуфри Да ясно значи нещо съм объркал предполагам. Използвах готов сноп с букси от А4Б8, кафявия от мойта бобина го сложих с кафяв от снопа, за маса си имаше изведен с кабелна обувка. Но четох дори да са разменени масите просто няма да работи като хората, а при мен дори не се опитва да запали...
  5. @Онуфри Това е номера на бобината Bosch, иначе е 058905105A. Аз се чудя дали новите бобини не са проблем (чисто нови китайски отговарят на парт номер 06E905115E червените 17.8см) или пък кабелите който взех от А4Б8 дали не са дълги. Не знам къде да търся проблема.
  6. Оки надявам се да бъркам някъде. 😃
  7. Здравей, ами с мултицета на пин 1 и 15a след това на буксата на бобината при палене (въртене). Иначе бобина е bosch мисля че това е номера 058905101A, утре ще сравня.
  8. Здравейте, има развитие по темата и да кажа че на 1.8 ADR 95г. Компютър с 5 букси не стават FSI бобините. Всичко с монтажа нямаше проблем, но не заработиха измерих на колко волта са управляващите сигнали и при мен са 0.8v. А FSI бобините искат 5v. Аз ли нещо не съм направил като хората и съм сбъркал, ако може някой да помогне. Върнах си старата и работи. Благодаря предварително.
  9. Оки, благодаря. Ще ги слагам вече. Всичко съм набавил.
  10. Здравейте искам последно да попитам, който е слагал fsi бобини на 1.8 ADR с жило на дросела дали все пак става. Защото чета в руските форуми че компютъра не може да пуска захранващия импулс (5в) на цилиндрите и трябвало да е през комутатор. Вярно ли е? Надявам се някой да помогне, благодаря.
  11. Благодаря. Да това ме интересуваше, не са ли 1 и 2 цилиндър имат обрачи за щекерите, поради тази причина питам, защото от AEB влизат на вътре в гнездото и пречат, докато тези не знам дали ще минат през тях. Някой може да го е правил.
  12. Здравейте и аз да повдигна темата. Може ли някой да каже дали трябва да се смени капака на клапаните на 1.8 АДР при преминаване на fsi бобини, защото трябва да се смени ако се слагат от АЕB. И случайно някой ако има схема на връзване на бобините ще бъде супер най-вероятно ще трябват и адаптори за тях. Благодаря предварително.
  13. Здравейте, темата е малко стара, но и аз да попитам. Колата е А4Б5 седан 1995г. Търсех във форума, но точен отговор не намерих. Някой сменял ли е вакуум машинката/комфорт модула/ с такъв с диастанцонно RF /сгъваем ключ с бутони /обучение на модула и т. н./. И ако става какво ще бъде необходимо. Ако някой може да го направи да сподели за София. Благодаря предварително. 👍
  14. Здравейте търся двойно серво за Ауди А4Б5 Фейслифт с номера 4B3 612 105 - серво 4D0 611 021 А - помпа не трябва да е от кола с ЕСП или АСР. Серво заедно с гумичката, помпа, казанче с датчик за ръчни скорости , втулката към педала трябва да е от А4, не А6 и болтовете за сервото. Пишете лично. От София.
  15. Здравейте да не пускам нова тема, ако мога да използвам на колегата и аз търся същите съпорти към 312мм за АТЕ 57. На Л.С. София.
×
×
  • Create New...