Jump to content

sweetlioo

Members
  • Мнения

    3119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно sweetlioo

  • Рожден ден 28.11.1987

Друго

  • Kaра
    мееел...

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Благоевград и София
  • Интереси
    Коли

Последни посетители

7271 профилни разглеждания

sweetlioo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Направо изкормих целия механизъм и затапих всичко. Колата започна да върви леко мудно в ниските обороти, но във високите след 3000 си вървеше повече от добре. А като цяло за динамиката и работата на мотора, най-добър ефект имаше, след като ампутирах и изолирах вакуума към тройника, на подкартерната вентилация. Започна да работи по-леко, да върви по-леко и да харчи осезаемо по-малко масло.
  2. Здравей колега случайно след търсене за прословутия проблем с горенето(губенето,изчезването) на маслото за ALT двигател попаднах на тема  с твой коментар по въпроса.Та искам да те питам стигнал ли си до някакво заключение с този проблем нещо преправил ли си през тея години откакто я имаш колата или си караш така и доливаш? Защото аз съм със същия двигател и както можеш да се сетиш естествено харесах този модел и двигател като мощност и без да се интересувам я купих миналата година.До сега само клапана на картерната вентилация над капака на клапаните съм сменил с нов стария наистина беше с разпадната мембрана и никакъв ефект.Също като тебе периодично си чистя грешката със индикация на ESP-то и обичайната грешка след закачане на VagComa грешка на катализаторната система...периодично си я трия и газ.Дразни ме и взех да търся нещо по тея вакуми защото наистина входящата тръба до дроселовата клапа се омазнява и самата клапа също,всичко е леш в масла и постоянно едни доливания,..До смяна на сегменти и ремонти на двигателя не мисля да пристъпвам още,ясно е че горят масло в зависимост от начина на каране,но факта че всичко се омазнява от към дросела и тръбата не е ОК.Кой маркучи си затапвал за проба и имало ли е ефект като цяло? Можем да обменим малко опит ако нямаш нищо против.

    1. sweetlioo

      sweetlioo

      http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/133/subcategory/133020/part_id/274176/lang/e

       

      виж тук, под номер 32, този елемент, е вакуумен път за сервото. Маркучето между 32А и скобата под номер 34, се премахва, като двата края се затапват и разхода пада драстично. След толкова години на ровене и експерименти, това даде най-добър резултат. Тази  тръба отива към елемент номер 11 в тази схема

      http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/103/subcategory/103070/part_id/280219/lang/e

  3. Търся маркуч за високо налягане. Колата е А4 2.0 бензин, 2002 г, ръчни скорости. Моля за контакт на ЛС. Благодаря.
  4. sweetlioo

    VAG-COM

    Колеги, някой има ли работещи лейбъли, защото тези по-назад в темата, нещо не сработват при мен. Преинсталирах компютъра и целия VCDS и не ми дава подробности вече.
  5. Аз взех Депо-то за 120 лв бройката. Не знам, колко са зле, но са много по-добре от всичко, което съм виждал (оригинално, на години, било то рециклирано или не), докато се оглеждах и чудех какво да избера. Аз съм предоволен, и за парите, ме устройва, на всеки 2-3 години да си взимам нови (но едва ли ще ми се наложи).
  6. avtobim Нямам оплаквания от осветеността, но на единия фар пластмасата, която играе роля на стъклото отпред, се напука, сякаш някой го е подпирал на паркинга, което изобщо не е изключено и предполагам е точно от това. Доволен съм на 100%
  7. Не знам за 2.4 или 4.2, но със сигурност се доближава до 2.0
  8. Щом нямаш оплаквания от колата, обслужи си я качествено и карай поне още 60 хил безгрижно. Dayco не са най-доброто, сложи една идея по-качествени части и няма да съжаляваш. Хубаво масло и редовна смяна, ще ти избият парите.
  9. Па ти описа 90% от Софийските коли, дето са минавали през Каско. Ама за двигателя нищо не каза, щото това беше единственият въпрос. Това, което ти изброи, вероятно и автора си го е видял.
  10. Да бе да, както ти каза, така се раждат форумни легенди. И дизелите като бензините, е ле па тоя 1.8т дето всеки го иска и кара евтино на газ, как мислиш, колко ли км е и колко амортизиран ще е на вторичния пазар? Едва ли по-малко от дизелов.
  11. При положение, че всеки търси и хвали бензините, съмнява ме да открие такава, на по-малко километри и добро състояние, спрямо дизелова.
×
×
  • Create New...