-
Мнения
3119 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
sweetlioo's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравей колега случайно след търсене за прословутия проблем с горенето(губенето,изчезването) на маслото за ALT двигател попаднах на тема с твой коментар по въпроса.Та искам да те питам стигнал ли си до някакво заключение с този проблем нещо преправил ли си през тея години откакто я имаш колата или си караш така и доливаш? Защото аз съм със същия двигател и както можеш да се сетиш естествено харесах този модел и двигател като мощност и без да се интересувам я купих миналата година.До сега само клапана на картерната вентилация над капака на клапаните съм сменил с нов стария наистина беше с разпадната мембрана и никакъв ефект.Също като тебе периодично си чистя грешката със индикация на ESP-то и обичайната грешка след закачане на VagComa грешка на катализаторната система...периодично си я трия и газ.Дразни ме и взех да търся нещо по тея вакуми защото наистина входящата тръба до дроселовата клапа се омазнява и самата клапа също,всичко е леш в масла и постоянно едни доливания,..До смяна на сегменти и ремонти на двигателя не мисля да пристъпвам още,ясно е че горят масло в зависимост от начина на каране,но факта че всичко се омазнява от към дросела и тръбата не е ОК.Кой маркучи си затапвал за проба и имало ли е ефект като цяло? Можем да обменим малко опит ако нямаш нищо против.
-
виж тук, под номер 32, този елемент, е вакуумен път за сервото. Маркучето между 32А и скобата под номер 34, се премахва, като двата края се затапват и разхода пада драстично. След толкова години на ровене и експерименти, това даде най-добър резултат. Тази тръба отива към елемент номер 11 в тази схема
-