Jump to content

thelastone

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4 1.9tdi 110hp

thelastone's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. thelastone

    3.0 - Инфо

    Преди 1 година закупих а6 с 3.0 ASN мотора, с автоматична скоростна кутия. За момента не съм имал никакви проблеми (15 000км). Газова уредбва в ланди ренцо съм поставил, като разхода на бензин (лично с моя стил на каране) е около 10 извън града и между 15-20 в града, а на газ е около 12-13-14 (според зависи) извън града и между 15-20 (пак според зависи) в града. Не очаквай нещо голямо от мотора, все пак е атмосферен, а и колата е тежка, но за сравнение 1.8т с автомат е много назад спрямо този мотор.
  2. Здравейте колеги, от скоро съм собственик на A6 C5 quattro с ASN мотор. Бих желал да попитам соствениците или запознатите в София къде мога да направя сервизиране (изключваме порше за сега) при хора, които не виждат за първи път такъв двигател и са компетентни (т.е. препоръчайте ми сервиз). Също така бих желал да ви попитам какво се сменя с ангренажния ремък (знам,че за някои водната помпа се сменя заедно с ангренажния ремък или например на AFN мотора има една обтяжна пружина, която беше като рамо през целия двигател отгоре и беше доста пари) и за какви суми си говорим за работа и части. Говорим за София/ Куатрото обслужва ли се като цяло (кардан,диференциал тн, знам че на камионите се гресират и тн)? Благодаря предварително!
  3. Здравейте колеги, някакъв ъпдейт по темата (коментари за сервиза), собственик съм на а6 3.0 ASN и имат хубава оферта на Romano OBD 6цил в момента.
  4. за 1 година и половина на моят AFN съм направил: 1.Смяна масло,филтри,работа - 120лв. 2.Смяна масло,филтри,работа - 110лв. 3.Смяна ангренажен ремък,лагери(170лв.)обтяжнa за пистовия(60лв.),двата пистови ремъка(28лв.общо),водна помпа(60лв.),горивен филтър(25лв.),Антифриз 4л. (33лв.),маншон каре (15лв.),термостат (18лв.),преден десен мигач(20лв.),възвратен клапан за горивото (14лв.), труд(130лв.) - общо 550лв. 4.До няколко дена предстой смяна на каре и филтър купе.(около 120лв.??)
  5. За предните 10 000 км е изгорила около 200-250мл. Смених преди 7 000 и съм долял 1 път около 200мл за да достигне нивото след смяната. Повечето от това масло не е изгорено,а е отишло под двигателя, наскоро забелязах че съм за смяна на гарнитура на картера (целият е в масло,особено около гарнитурата). Главният аспект е : при съвсем леко натискане на педала колата не го усеща,все едно нищо не си направил, но изкарва син пушек (предположението ми е - няма горено,а направо "изхвърляне" на горивото, съответно проблем с центровка на помпа,но все пак това е само предположение на един млад човек без познания по дадената тема)
  6. Така, дали е проблем не знам, но съм забелязал, че при определени условия излизат едни такива сини гъсти пушеци от колата (A4 AFN). Пример за условия : Движа се например по магистрала хемус в посока плевен на големият склон след тунела при Витиня скоростта е около 120-130,колата е на 5 предавка и не съм натиснал педалът на газта,съответно колата леко забавя ход,моята реакция е да натисна леко педала и в този момент на много лекото натискане на педала(говоря за наистина леко-колкото да си облегна кракът на него,или да обера луфта) автомобилът не започва да ускорява,а отзад се образува димна завеса от син пушек, при последвало по-силно натискане на педала всичко е като хората. Случката със синия пушек ми се е случвала и на шипка например,за да не хабя спирачки и да се движа нормално вкарвам втора предавка преди завой и колата съответно намалява,след това ако е склон надолу и колата се е движила продължително време по инерция(но на скорост) ако натисна педалът на газта излиза един облак пушек в началото и след това всичко си е като хората. Въпрос : Нормално ли е това,ако е нормално заситете любопитството ми с обяснение защо и съответно ако не е нормално каква е причината и лечима ли е ?
  7. thelastone

    Ауди А3 1.9 ТДИ AHF

    Хора и аз имам проблем: Трудно пали ако е студена, върти 4-5сек докато запали след това изкарва черен пушек,ако е работила до скоро и е топла пали бързо,съмнявам се да не би да опуска вакуум от някъде,а да и имам чувството че когато е на наклон и предницата е по-ниско от задницата пали доста по-лесно . Споделете мненията си по въпроса(AFN мотор на а4)
  8. За разхода... за 530км 39 литра глътна, като от тях само 100 са градско, което дава среден 7.3 някъде.Друг е въпроса, че вероятно имам термостат за смяна, защото повече от 75 градуса не вдига градско, дори и за продължително каране, а извън градско го пуснах от витиня посока плевен по магистралата онзи ден и падна под 60 градуса,но това не знам до колко определя разхода.Иначе за паур бокса го карам на състоянието което си мисля че е изключено просто защото в другите положения само да се чуе турбото и колата наистина подскаче и има опастност да натъртя някои пред мен...идните дни мисля да му дръпна кабелите от акумулатора и да видя разлики/прилики
  9. Аз нямах предвид колко е разхода със този паур бокс а без него колко разход дава една "нормална" кола?
  10. значи какво power box? А извън темата понеже не намерих други такива колко горе-долу трябва да му е разхода на това чудо? Извън градско/градско/смесено?
  11. Такаа... наскоро си купих едно ауди а4 1.9 tdi 110 коня.Няколко дена след като го купих го захарах да му сложат аларма, където човека които я слагаше ме попита за какво е било това ключе под таблото ми?? Аз за първи път го видях тогава. Реших да го проверя към какво е свързано и се оказа че е малка пластмасова кутия с размер малко по-голям от кутия за цигари, намираща се под предния капак в близост до акумулатора. От тази кутия излизат захранващи кабели които са директно на акумулатора, тези към ключето(което е с 3 положения) и още един които отива някъде около колекторните тръби под пластмасата която е върху самия двигател. Пробвах го и има разлика. Ако е на 1 положение и го превключа примерно на средно положение се усеща как колата над 1500 оборота примерно изведнъж на ниска газ направо навирва предницата и полита, за разлика от положението в което предполагам е изключено. Та има и трето положение, където ми се струва разликата е още по-голяма. Днес пробвах пак , ами на 2-ра скорост се движех някъде с 30-35 и като му подадох газ гумите превъртяха така здраво дръпна, което на изключеното положение просто няма как да стане. Та въпроса ми е : това някъква тунинг кутия ли е или какво аджеба е въобще
×
×
  • Create New...