DLS Ще се опитам да бъда кратък. Локъпа заключва,но фрикционите са заминали получава се приплъзване в Торк конвектора маслото вътре "завира"сговнясва се .От температурата семерингът заминава и маслото е навън и всичко приключва до там.В по добрия случай от мръсното масло мехатроникът така наречения "мозък" на кутията се задръства с боклуци кутията започва да рита не работи коректно и в крайна сметка изхода е пак същия. По отношение на ремонта разбира се ,че отвори ли се кутията освен ,че се цепи торка се сменя всичко вътре в кутията в случая ZF 5 HP 19 Е вярно всичко това е някакви пари,но не забравяйте ,че сте си купили премиум автомобили макар и на 20-25 години.Изборът е бил ваш. P.S. С такъв проблем даден автомобил не може да изкара десетки хиляди километри. И отново казвам консултирайте се със специалисти,те се броят на пръсти в БГ.