Благодарско за вниманието! А сега да разкажа какво стана с апаратите. На задните спирачки сменихме накладките. На предните накладките бяха добре, с изключение на това, че на дясното колело бяха се разлепили от челюстта и се мандахерцаха свободно, затова ги занитихме Сега го няма това ужасно скърцане. Почистихме водачите и ги смазахме, сменихме маншоните им, че старите бяха скъсани. Буталата бяха добре. Маркучите бяха доста зле, може би пред скъсване. Затова опитахме да ги сменим, но видяхме проблем с отвиването на гайките, които свързват маркуча с медната тръбичка. За това ходих на сервиз, където също не успяха да свалят гайките и срязоха тръбичките. Поръчаха нови, маркучите им ги дадох аз (бащата на приятелката ми беше дал такива от Трабант, вършат същата работа, малко по-дълги са, но ако се застопорят под определен ъгъл няма никакъв проблем) Та, смениха ми тръбичките и маркучите, направиха ми обезвъздушаване, целият този лукс ми струваше 92 лева, като по-късно разбрах, че това с тръбичките е можело да стане и без сервиза - имало е как да се поръча и обработи медната тръба и от нас и да я сменим ние, като така щеше да ми излезе много по-евтино, все пак оставих колата на сервиза с надеждата, че там ще успеят да развият гайките, които бяха от мед Те също не успели, загладили ги в опита си да ги развият и затова рязоха. Покрай това занимание натегнахме ръчната спирачка, че нещо и тя не хващаше, след още човъркане от наша страна пак обезвъздушихме, уж сега е добре, но пак ми се струва, че има какво още да се иска от спирачките. Може би просто да караш повече от 20 годишна кола не е работа, лошото е, че за по-добро няма пари. Забравих да спомена, че на едното предно колело на диска имаше ръб и пречеше на свалянето и поставянето на накладките, затова подходихме рационално и го изравнихме с флекса Ако има още развитие по случая ще държа в течение, благодаря още веднъж за помощта на всички