Jump to content

Павлото

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Павлото's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ние с флекса махнахме само ръба леко, колкото да излязат накладките и после да влязат пак.Мисля, че не трябва да прави проблем, махнато е съвсем малко (не съм и много компетентен де, в крайна сметка аз съм само помощник в тези ситуации, основното го прави или бащата на приятелката ми или един много добър приятел на чиито способности съм се начудил през годините). За кантара на сервиза ми казаха, че "го били натегнали докрай" и не можел да прави проблеми, то след това сменихме задните накладки, които между другото ги сложихме руски Дисковете добре бяха сякаш. Ще видя на buzzi темата, иначе съм от Сливен.
  2. Благодарско за вниманието! А сега да разкажа какво стана с апаратите. На задните спирачки сменихме накладките. На предните накладките бяха добре, с изключение на това, че на дясното колело бяха се разлепили от челюстта и се мандахерцаха свободно, затова ги занитихме Сега го няма това ужасно скърцане. Почистихме водачите и ги смазахме, сменихме маншоните им, че старите бяха скъсани. Буталата бяха добре. Маркучите бяха доста зле, може би пред скъсване. Затова опитахме да ги сменим, но видяхме проблем с отвиването на гайките, които свързват маркуча с медната тръбичка. За това ходих на сервиз, където също не успяха да свалят гайките и срязоха тръбичките. Поръчаха нови, маркучите им ги дадох аз (бащата на приятелката ми беше дал такива от Трабант, вършат същата работа, малко по-дълги са, но ако се застопорят под определен ъгъл няма никакъв проблем) Та, смениха ми тръбичките и маркучите, направиха ми обезвъздушаване, целият този лукс ми струваше 92 лева, като по-късно разбрах, че това с тръбичките е можело да стане и без сервиза - имало е как да се поръча и обработи медната тръба и от нас и да я сменим ние, като така щеше да ми излезе много по-евтино, все пак оставих колата на сервиза с надеждата, че там ще успеят да развият гайките, които бяха от мед Те също не успели, загладили ги в опита си да ги развият и затова рязоха. Покрай това занимание натегнахме ръчната спирачка, че нещо и тя не хващаше, след още човъркане от наша страна пак обезвъздушихме, уж сега е добре, но пак ми се струва, че има какво още да се иска от спирачките. Може би просто да караш повече от 20 годишна кола не е работа, лошото е, че за по-добро няма пари. Забравих да спомена, че на едното предно колело на диска имаше ръб и пречеше на свалянето и поставянето на накладките, затова подходихме рационално и го изравнихме с флекса Ако има още развитие по случая ще държа в течение, благодаря още веднъж за помощта на всички
  3. Здравейте, Аудаджии! Пише ви един млад шофьор на Ауди 80 с едно проблемче - доста кофти спирачки, търся причината за това и ще бъда много благодарен ако някой помогне Проблемът е следния: През миналата година година имаше период от 7 месеца, през които не карах колата. Дотук добре, но сега задните спирачки, които са барабанни, хващат мноого слабо, за разлика от предните, които пък не искат да отлепят накладките от дисковете дори в движение Дясната спирачка е по-зле от лявата, докато карам чувам много гадно скърцане от търкането на накладката, с едно приятелче преди време разглобихме набързо този спирачен апарат и се разбра, че водача и цилиндърчето имат нужда от почистване и смазване, но изглежда не е само това, иначе и дисковете и накладките са в добро състоние. Как може да се отстрани напълно този проблем - почистване, смазване, смяна на гумички и маншони (15 лв за апарата на едното колело)или какво? И как да оправим задните спирачки да хващат по-добре, може ли проблемът да е в спирачната помпа, която струва 66 лева? Всякакви съвети ще бъдат от полза, благодаря предварително на хората, които ми обърнат внимание
×
×
  • Create New...