Jump to content

gigibigi

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ауди А-3

gigibigi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. gigibigi

    Проблем с реле 409

    Тъй като не успявам да открия такова, някой да знае дали мога да сложа реле с по -малко крачета?
  2. gigibigi

    Проблем с реле 409

    Налага ми се да го сменя,но моето е с 8 крачета,а не се произвеждат вече такива ! Някакви идеи ? Колата е 1.8 бензин 125 к.с.1999г.
  3. Да, наистина вчера сваляхме акумулторът.Благодаря ти.
  4. Проблемът с паленето е решен.Смених датчикът на коляновия вал и колата пали от четвърт оборот.Появи се нещо друго обаче.Като подам газ и отпусна педалът,оборотите падат до около 600,след което веднага се стабилизират на 900.Някакви идеи каква може да е причината ?
  5. Днес позачистих клемите на акумулатора,като минусът беше позамърсен.Оставих така няколко минути,за да се ресетне компютърът.Като завъртях ключа,колата запали,но някакси ми се стори,че не тръгнаха всичките цилиндри едновременно.След това спирах на няколко места и след това си паля без проблем.Интересува ме дали бих могъл сам да извадя бензиновата помпа и да видя в какво състояние е цедката,без да съсипя помпата.Знам разположението и,както и посоката на развъртане.Има ли нещо друго,което може да ме изненада след като я отвия ? ПП:Онзи ден след като от ХЕЕД не откриха нищо,при поредното незапалване ги извиках на място и единият от майсторите почукна леко по резервоара с ключ за гуми и колата запали,та затова искам да проверя какво е положението при помпата.
  6. Работата е там,че вече за втори път не е нужно да бутам колата и да я запаля на скорост,а просто я побутвам напред-назад 2-3 метра да речем,завъртам ключа и тя пали.Не знам вече какво да мисля.Със сигурност ще водя хронология на събитията,за да предотвратя лутането на някой колега,когато подобен проблем му достигне до главата.
  7. Ами така показа на ВАГ.Одеве пред блока пак не искаше да запали,а беше студена.Размърдах я малко с цел да я подготвя за бутане,завъртях ключа и колата запали.Съмнявах се да не би бензиновата помпа / нали е плаваща/ да не се е разкачила от резервоара и да не може да смуче хубаво и нафуках бензин до горе,ама пак ударих греда.Не ми стана ясно като се забута колата и не е на скорост,това как влияе на този датчик,за да запали след това ?В движение не е гаснала,нито мени оборотите.Днес за профилактика смених и горивният филтър,въпреки че от стария си източих чист като сълза бензин,но проблемът засега си остава.Ще видим във вторник като сменим датчика какво ще стане.
  8. Закарах колата в ''ХЕЕД-91'' и там нищо не откриха.Днес ми го направи този номер точно пред един сервиз и като го закачихме на ВАГ,отчете грешка на коляновия вал,което накара майсторите да заключат,че датчикът на Хол прави мизерии.От този сервиз ми предложиха цена от 89лв.Добре ли е ?
  9. Здравейте! От скоро имам проблем с паленето.Понякога пали,понякога-не.Стартерът върти,но колата не пали.При бутане запалва моментално.След това пали от 10,10.Колата е 1.8-бензин.Ще Ви бъда много благодарен за някакви идеи и насоки.
×
×
  • Create New...