Jump to content

batececo

Members
  • Мнения

    125
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Renault Scenic 1,6e

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1140 профилни разглеждания

batececo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Жорко, в Рено форума съм доста известен и в -bg.com и в bgfans.com. Софтуерен инженер съм и не се занимавам с коли изобщо. Дори като хоби. Навремето избрах вашия сервиз, понеже имах добри отзиви за БСМ, а вие бяхте ТОГАВА едни от малкото, които го монтираха. В чудо се видях с това ГИ, накрая тотално не работеше на газ, после спря да пали и на бензин. Заради това си продадох колата на безценца, на цена за части, след основен ремонт на скорости и двигател, сменен ауспух - просто ГИ-то не можа да влезне в ред и ТИ отказа да го оправиш. Другия тарикат майстор е Огнян от Рено форума - Оги Коцев. Защо отказа да ми смениш изпарител, дюзи и да насториш? Разбира се срещу заплащане? Бях готов всичко да се изкорми отпред и да се сложи кит на ФОБОС. Но не и не... сега явно бизнеса ти е замрял и се съгласяваш на това, на което миналата година не се съгласи Изводите съм ги направил и няма да спра да пиша, за да предпазя други хора, да преживеят това, което аз преживях! Пожелавам ти на теб и на всички некоректни майсторчета да си намерят майстора. Рано или късно това се случва. Не си попаднал на човека, но някой ден и това ще стане.
  2. На мен ми отказа смяна на изпарител, почистване на дюзи + настройка на БСМ, а тука обясняваш колко лесна е настройката и как би помогнал: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=154470&p=2407318 Лицемерието рано или късно се разкрива.
  3. Смяната на изпарител (който не се произвежда от BSM), както и почистването на инжектори какво общо имат с отношенията ти с тая фирма? Особено настройките, които от самото начало не си ми направил, както трябва (колата стигаше от самото начало само до 5 000 оборота на газ), те пък какво общо имат с отношенията ти с BSM? За мен е ясна работата... Грозно е да си оставиш ръцете по клиентска кола и после да не си оправиш собствените бакии, не мислиш ли?
  4. Не ходи в Горна Баня. Там ми монтираха CAR GAS - друга българска газ система. след 50 000 км (за 5 години - малко карам) имах нужда от: - Смяна на изпарител - почистване на дюзите - настройка. Само това. Обадих се и обясних за проблема си. Никой никога не е пипал по ГИ-то на колата, не е имало интервенции, вярно, гаранцията е минала, но реших, че е най-добре въпросната профилактика на системата да бъде в сервиза, първоначално монтирал там. Беше ми категорично отказано. Категорично. Защото били развалили взаимоотношенията с въпросния производител и отказват следгаранционна поддръжка! EUROGAS отказват след гаранционна подръжка. Ако сменяте колите през 2 години - може да отидете там. Ако искате повече време да карате на газ със същата кола - изберете друг сервиз.
  5. 1. Каква вина имам за провалените ви бизнес отношения с производителя на системата, която аз имам инсталирана? Това си е между вас, защо трябва клиента да страда, утре ще започнете да монтирате 3-ти вид система, Фобос ще ви откажат (примерно) и какво, на всеки с фобос и изтекла гаранция ще кажете: не се занимаваме със следгаранционна поддръжка на Фобос, понеже вече не работим с тях... Ако всички сервизи правят само нови монтажи и отказват следгаранционна поддръжка дори на собствените си такива, както и отказват да сменят почти цялата система пак на техен монтаж, то къде да ходим ние - клиентите, за да може колите ни все пак да вървят? Или трябва на всеки 2-3 години, след като изтече гаранцията на ГИ-то да продаваме автомобила и да купуваме друг? 2. За 5-те хиляди оборота го имам от самото начало, да, кагегорично. Смятах за нормално, защото други хора имаха подобен проблем, дори не съм го споменавал тогава. 3. Колекторите са дупчени 2 пъти, ясно си личи, не бяха дупчени преди това, но не разбирах и също реших, че е нормално, чак след години когато колата влезе за ремонт на двигател ми обърнаха внимание, че били дупчени 2 пъти 4. Нямам нищо общо с разни газови фирми и организации, програмист съм, в смисъл не ме интересуват нито ми влияят бизнес отношенията на Еврогаз, но смятам поведението им за изключително некоректно и искам повече хора да са наясно какво да очакват!
  6. Здравейте, Аудисти Малко развитие по моя проблем с ГИ монтиран в Eurogas: http://www.renault-bgfans.com/viewtopic.php?f=66&t=616
  7. Аз съм за рейка и смяна/промивка на изпарител само, разбира се и последваща настройка. Компютъра на BSM е здрав за сега. Каква ми е вината на мен и на всички клиенти с BSM системи, за това, че имате неразбирателство с BSM? Само компютъра е BSM, имам нужда да ми се изчисти изпарителя или направо нов + профилактика на рейката, за което ще си платя колкото струва, тъй като съм наясно че отдавна не е в гаранция и всяко нещо струва пари - това изобщо не го коментирам. Не исках да ходя при други сервизи, понеже различните майстори много обичат да се оправдават с това, че друг е монтирал и започва ходенето по мъките, точно това исках да избегна.
  8. Аз имам монтиран Газов Инжекцион CAR GAS, колата е Рено Сценик, но в случая няма значение. Минах 50 000 км (4 години), разбира се не е в гаранция, при други газаджии НИКОГА не съм ходил. Звъня на Жоро-Газ (Eurogas) и викам, така и така, монтирана е при вас, имам проблем (спря да обръща на газ). Отговора на Жорко (Жоренце, няма да отречеш, нали, мама) беше, че отдавна не монтират газови инжекциони на BSM и за това не се занимава с поддръжката им. Eurogas НЕ се занимава със следгаранционна поддръжка и се започва голямото ходене при майстори! Хубаво че лично се познавам с човека от BSM, който им пише софтуера, състуденти сме, обадих му се и му се помолих лично да ми препоръча някой от доверените им сервизи, които монтират ГИ на BSM. Много ме разочаровахте Eurogas, така ли си подбирате клиентите, само мекото на хляба - само монтаж на нови уредби, на който му мине гаранцията (и разбира се ще си плати) и иска да му се помогне му казвате да си гледа работата... Edit: Утре като смените Фобоса с друга предпочитана марка, ще спрете и Фобосите си ли да поддържате?
  9. Ако не е тайна какъв е ГИ? Къде е поставян? Как е свързан изпарителя, последователно или паралелно на малкия кръг, доколкото знам на ТТ-то мясото е доста кът и много малко хора могат да сложат ГИ на ТТ. Може би нещо в монтажа?
  10. Какво се е случило със сайта на Шпекси? Супер полезна информация, страхотни фотоотчети, но не мога да достъпя сайта
  11. batececo

    A6 2.4 VS 1.8 T (+) (-)

    Колко е данъка на 2,4 в момента? Наистина ли толкова тече?
  12. Тези мотори слагат ли ги на А6-ците около 2000-дната година, колко конски сили са ААТ и ААЛ? P.S. Променливата геометрия не се ли чисти с продължително каране в обороти на дълъг път или греша?
  13. AFN-а има ли скъп маховик (1000+++ лева), който се сменя със съединителя като е при помпа-дюзата?
  14. Не преоръчвам Елф, просто показах как са го ментосали и него вече - една от известните марки масла и то в официалните представителства
×
×
  • Create New...