Jump to content

a4kata_pz

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 8L ; S4 B7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

a4kata_pz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Моята B7 Avant е с RNS-E и NON-BOSE и звучи ужасно. Искам да направя бюджетен аудио ъпгрейд ~ 500EUR Доколкото разбирам предните високоговорители се захранват от RNS-E, а задните високоговорители се захранват от усилвателя в багажника. Идеята ми е да сменя всичките 4 говорителя и да сложапо-мощен басов говорител, ЗАПАЗВАЙКИ RNS-E. Но за този конкретен случай имам няколко въпроса: 1. Трябва ли да правя ново окабеляване или мога да използвам старото с леки преправяния? 2. Вероятно ще трябва да сменя усилвателя, ще има ли проблеми при свързването на нов усилвател с RNS-E? 3. Мога ли да използвам високоговорители (специално за предните питам) с мощност - RMS 70W / MAX 100W? 4. Какви говорители бихте ми препоръчали? В момента изборът ми е Hertz ECX 165, но ако има и по-добри варианти ще се радвам да споделите? 5. Заслужава ли си да си взема custom made enclosure за багажника за баса и да използвам 10-инчов високоговорител в него или по-добре някой готов субуфер, макар и по-компактен. Не ми трябват 1000W за бас все пак? Ще се радвам да споделите съвети за окабеляването най-вече. Благодаря и честита Нова година :)
  2. Интересно ми е също дали покриването на този стандарт VW502.00 е препоръчително или може да се избере VW504.00... Например Ако реша да взема Castrola дали да бъде Edge 5w30 LL или Edge 5w30 C3 . Разликата доколкото виждам е точно този стандарт. Има различни мнения в интернет, но ако някой може да сподели личен опит, би било полезно. ПП. Честно казано малко ме е страх да си купя Castrol масло от България. Не знам дали в Амазон се продават ментета, но съм готов да дам малко повече пари за доставка и да не правя компромис с качеството. Вие от къде купувате масло за вашите S4?
  3. Здравейте колеги. От няколко месеца съм собственик на S4 B7. Като си взех колата, разбира се, направих първоначалното обслужване.Чудех се тогава какво масло да сложа и се спрях на Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife II 5w-30. Обаче не съм доволен. Появи се тракането на веригата при студен старт за половин секунда.А и за 7000км съм долял 3литра. Според познат, който е карал такава кола, той похвали Castrol Edge Professional Long Life III 5w30, но купувано от Германия. До колкото знам и аз тук се наливат доста ментета и ме е страх да си взема от България. Готов съм даже да си поръчам от Amazon Германия или Amazon Англия, нищо че ще излезе малко по-скъпо. https://www.amazon.de/dp/B07BFC3H9S/ref=sr_1_11?keywords=castrol+edge+5w30&qid=1581897955&sr=8-11 Другият ми въпрос е дали си заслужава да мина на 5w40 и какви биха били плюсовете и минусите при него? Дано темата е полезна и за бъдещи собственици на S4
  4. Добро утро. Колегата crash77 беше прав.Спряхме активното OBD на ГИ и нещата се оправиха.
  5. Ясно. После ще ходя до сервиза, където ми слагаха газовата. Дано да оправят нещата.
  6. Същото го прави и на бензин. Това се появи след инсталацията на АГУ.Веднага след като я взех от сервиза.
  7. Здравейте колеги.Време е да се разделя с любимите джанти.Barracuda Racing Karizzma 19x9.5jДжантите имат леки козметични забележки, но са здрави, не са заварявани, криви или сериозно удряни. Купувани са нови от Германия за 2000EUR. 2 от капачките липсват. Както виждате на B7 стоят зашеметяващо! Вървят с комплект гумите на тях, от които 2 са в сравнително добро състояние. ВСИЧКИ СНИМКИ: https://drive.google.com/drive/folders/1-6d36QvIxaLYuu93j1owtJr47T4hxjts ЦЕНА : 1899лв. За повече информация само на ЛС.
  8. Здравейте колеги. След монтиране на АГУ на Ауди S4 B7, със 6 степенния автомат, кутията започна да се държи малко по-странно когато закротя колата на която и да е скорост под 2400 оборота, колата през 10-15 секунди си връща предна предавка за по-малко от секунда и пак качва. Това се появи веднага след като я взех от газаджиите, преди това нямаше такова поведение. Ето едно видео за пример на 100км/ч на темпомат на равен път. https://streamable.com/0p4q3 Ако я карам със 130-140 по магистралата, няма ядове.Тогава е след 2500 оборота. Иначе колата е настроена добре на газ, не виждам разлика нито във вървеж, нито в разход. Няма прекъсвания.Това е единствената разлика, която виждам в поведението. Интересното е, че мръдна ли лоста надясно, да се включи типтроника, няма проблем.Държи си 6та. Но мине ли на директна, пак се появява това държание. Да не би колата да получава информация, че и бедна сместа и да се бърка компютъра. Някой да е срещал подобен проблем?
  9. Здравейте. Бихте ли ми препоръчали добър газаджия за 4.2V8 ( Audi S4 B7 ). Доколкото видях, момчетата от София Ауто гас са качвали доста уредби на големи мотори и чух няколко добри отзива за тях. Препоръчаха ми и газова уредба Бардолини с 1 мощен изпарител и инжектори REAL. Някой има ли впечатления за тях или за Bardolini-to ?
  10. Здравейте колеги. Krisko_A6, какво имаш предвид по стандартния начин. До колкото знам мотора е разположен еднакво и в двата модела. losdancho, разбирам но в S4-ката late B6/B7 автомата (Tiptronic) май е 6HP19A. За това питам как се представя тази кутия на 4.2 бензин. Според мен, за да го слагат на 3.0 TDI и да държи на неговата тяга, не би трябвало да има проблем и на 4.2 бензин. ivak_s4, благодаря за мнението, изчел съм по форума, че е по-голям кеф ръчката разбира се, но предпочитам автомат, защото както съм написал колата ще се кара доста и градско. Не ми пречи големия разход, защото 4.2 на газ ще почти еквивалент на 3.0TDI като пари. Точно за това и съм сметнал, че не е толкова голям проблем, защото при атмосферния бензинов двигател нямаш турбини, помпи дюзи, команреали и тнт (слагам всичко под общ знаменател, защото знам че са скъпи за поддръжка за сметка на цифрата 6-7 в разхода.....) А и преди съм карал за много кратко време една D2 S8 ръчка и от тогава знам, че голям мотор и ръчна кутия (може би и куатрото) правят карането градско тежко. Относно разхода на масло. Свикнал съм. А3-ката си лапа по литър на 3к километра и си ходя с тубичката от доста време Ако всичко друго си е наред, съм готов да преглътна този "проблем". Като цяло S4 и A4 B6/7 имат ли някакви коренни разлики от гледна точка на обслужване? Окачване, ходова част, задвижване? И разбира се има ли такива дребни разлики като тази в стъклото между A6 и S6 C5?
  11. Здравейте. От скоро си мисля, че е време да сменя доброто старо А3 8L (1.8 125h.p.) и съм се насочил към нещо по-голямо. Гледах гледах всякакви решения, но като любител на атмосферните бензинови мотори, се спрях на 4.2 V8. Разбира се факта, че е осмак си допринася основно върху емоционалния избор, няма да си кривим душата тука... За предпочитане е автомобилът да е с автоматична скоростна кутия. Активен шофьор съм. Разчитам на колата си почти всеки ден. Освен това пътувам София-Пазарджик-София всяка седмица. АГУ - задължително. Първоначално се загледах по A6/S6 C5. Но до колкото разбрах, там автомата е муден, 5 степенен и доста спъва мотора. Не излиза много удобна кола за постоянно смесено каране (градско и извънградско). От колеги във форума прочетох и за "дребната" разлика от 1.5см в предното стъкло между А6 и S6, което само по себе си прави търсенето на такова стъкло трудно и скъпо. От друга страна се загледах по S4 B6 4.2. Но тук не можах да намеря подробна информация за колата. Разликата, която наклонява везните в полза на 4ката е скоростната кутия - 6 степенен автоматик 6HP19A (До колкото знам 6HP19 го слагат на 3.0TDI). Предполагам, че кутията е здрава и не толкова мудна като 5степенната сложена в S6 C5. Но не знам със сигурност. Ще се радвам ако споделите опит. Това което знам за двигателя, е че единствената му болежка са обтегачите и веригите. Да речем след смяната им, какъв пробег мога да очаквам преди последваща смяна и как се усеща ако наближава такава? Като цяло при тези два модела има ли нещо специфично, което трябва да знаем ако си търсим такива? Ще съм благодарен, ако споделите информация, опит и съвети разбира се ...какво да си купя? Поздрави!
  12. a4kata_pz

    А6 2.5TDI 163hp не пали.

    Между другото ,това дали е актуално и надеждно? http://emk-33.com/shop/product_info.php?products_id=57002
  13. a4kata_pz

    А6 2.5TDI 163hp не пали.

    Днес я закарах в сервиз на Пловдив /с платформа/ и ми казаха много неприятни думи Или ГНП-то ,или електрониката!Някой знае ли дали ако намеря ГНП на старо ще работи и дали си струва рискът?Или да плащам 4 бонбона и да ми носят ново от Германия?
  14. a4kata_pz

    А6 2.5TDI 163hp не пали.

    Преди да долея ,маслото на щеката беше под минимум-а. Сега като е автоматик ,няма да може да се дърпа ,нали?Ще трябва да търся платформа :/
×
×
  • Create New...