Jump to content

mmg

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 1.8S

mmg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Има по-малко от 1мм ръб... Това е нищо. Дебелината му беше над 1см(премерено на око). Със сигурност диска не е сменян последните 3 години и затова казах, че е от години. Не знам какво се опитваш да ми намекнеш. Това, че днес работя професия нямаща нищо общо с механика, ДВГ и автомобили не означава, че не съм учил механика, термодинамика, металообработване и т.н.. Дискът ВЕРОЯТНО е крив и по-горе съм споменал НЯКОИ, НО НЕ ВСИЧКИ доводи за това мое мнение. Просто за момента ще си кара така, защото не е кой знае какъв проблем, а време, пари и желание да се занимавам точно в този момент с него нямам. Да не споменавам, че като свалих предно колело ми се приплака като видях потеклия амортисьор(пълнител), че май и задните амортисьори са за смяна... А и някъде около хидравличната помпа капе, но дано е някоя връзка...
  2. Какво му е? Има лека вибрация и толкова. Познавам колата и знам как спира. Няма опасност да ме изненада и завърти. При градско каране не се усеща нищо. Имам се за предпазлив шофьор и гледам да си преценявам ситуациите отдалеч. Да чукна на дърво досега кола съм блъскал само на заден ход при паркиране, а СУМПС имам от около 18 години. Днес навъртях 400км и един път ми се наложи да спирам бързо от 95км/ч, като колата си спря нормално без да се предизвика инцидент(едно конче реши да пресича подбалканския път). По тази логика да заделя едни 500лв и за започвам подмяна навред по спирачната система За другото лято май ще ѝ обрека едни 1000лв и ще видя спирачките и амортисьорите, че и там проблеми... Засега ще е така. Тя зимата и без това се кара само градско с до 50км/ч. Благодаря за съветите!
  3. Малко бях зает последните дни. Ще обясня защо залагам на крив диск. При скорост от над 80км/ч и натискане на спирачката се усеща вибрация във волана. При ниска скорост(под 30км/ч) и натискане на спирачката до едно положение(т.е. без постоянно увеличаване на натиска върху педала) се усеща придръпване. Т.е. усеща се спиране на по-силни и по-слаби импулси, които съвпадат с оборотите на колелата. Колата е без регулатор на силата("кантарче"). Погледнах левия преден диск за секунди преди няколко дни и на външен вид е добре. Почти няма ръб и на дебелина изглежда солиден. Обаче пък видях потекъл пълнител на амортисьор... Затова този проблем със спирачките засега го оставям на заден план, защото си е така от много години.
  4. @NIKO , накладките са на около 8000км, а проблема с блокирането го има от години, но досега не съм се захващал да го търся къде е. Как ще блокира ли? Ами лесно! Ако има деформация, при натиск от накладките дава по-голямо съпротивление и блокира ПО-РАНО колелото от другото. По-горе бях писал нещо за един симптом.
  5. @Simeon Stoev , засега залагам на крив диск. Когато го проверя ще пиша отново дали е това или нещо друго.
  6. Спирачките не задържат. Колелото се върти свободно. Просто ляво предно колело при натискане на спирачките дава по-голямо спирачно усилие и съответно по някое време блокира като натиснеш педала по-силно. Вчера ми направи впечатление, че в един момент за няколко секунди при натискане на спирачките ляво предно започна да държи все едно има ABS, в смисъл, че ту задържаше ту отпускаше, което ме навежда на мисълта за крив спирачен диск. Това ще го проверя след няколко дни. Един уточняващ въпрос. Ако реша да сменям спирачните дискове трябва да ги сменя и на двете колела или мога само единия? Предполагам, че ако тръгна да ги сменям ще сменя и лагерите.
  7. Здравейте, Колата е 80 1.8S NE. Без ABS. С АГУ. Проблемът е с ранно блокиране на предно ляво колело при натискане на спирачките. Съответно при по-висока скорост колата започва да поднася. Задните цилиндри са сменени преди месец и челюстите са добре. Никъде няма теч. Никое от колелата не задържа, ако спирачките не са натиснати. Накладките са сменени миналата година, но проблема не е в тях, защото това с ранното блокиране на предно ляво колело съществува от години. Мислех, че проблема може да е в регулатора на усилието("кантарчето"), но да си призная дори не знам дали тази кола има такова. Трябва да погледна, но като видях, че ново струва почти 250лв и изобщо нямам желание да гледам за него. Спирачките са обезвъздушени и при ниска скорост колата спира почти на място. Някой, ако се сеща за нещо да пише! Ако има отнякъде да се регулира нещо или де да знам вече.
  8. Здравейте, Какво масло да сложа на Ауди 80 Б3 1.8S което се кара само на газ? Четох и останах раздвоен между 5W40 и 10W40, като второто май е по като за мен тъй като моторът е на 215000км вече. Мисля да взема наливно, бихте ли ми препоръчали някое на прилична цена, но и да не е боклук.
  9. mmg

    Дали е стартера?

    Хвърли едно око на ключа за запалване. Провери с уред дали дава контакт като го завъртиш за палене. Аз преди две години бях откачил заради това.
  10. mmg

    Фарове за Б3

    Някой може ли да ми каже в този пост ( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64509&view=findpost&p=946605 ) схемата при какви светлини трябва да се изпълни? При включени къси или дълги? Питам защото често ми светкат насреща и доста псувни отнасям, а аз съм на къси. Явно имат нужда да се бутнат леко.
  11. Audi 1.8S 1991 Лятото си правих експеримент и карах с 80км/ч извънградско стриктно. Тогава ми даде разход на гориво от 6/100км. Иначе отива на 7-8/100км, всичко е според тежестта на крака. Градско е около 10/100км. Ако карам в диапазона 1600-1800обората, само мирише газта, независимо дали е градско или не. Така градско ми пада до 8/100, но малко нямам нерви така да я коткам. Зиме и лете паля и карам само на газ!
×
×
  • Create New...