Jump to content

ivan50

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a 6 3.2 FSI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

1513 профилни разглеждания

ivan50's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Извинявам се ! Грешна диагностика. Причината не бяха скорости ,а клапан за високо налягане на бензина. Сега всичко е наред .
  2. Карам 4F 3,2FSI вече година и половина на газ . Системата е Романо . Гори газ и бензин едновремено . За София 3л бензин и 12 газ. Навън 2л бензин и 8 газ.За сега нямам никакви проблеми. На всеки 15000км. на смяна филтри . Минал съм 70000 км. без проблеми.
  3. ivan50

    A6 4F 3,2 FSI AUK motor

    Благодаря ! Днес показа грешка Р 0175 . Каква е причината ?
  4. ivan50

    A6 4F 3,2 FSI AUK motor

    Здравейте ! Едната глава дава богата смес , другата бедна. Моля за мнение каква е причината.
  5. ivan50

    Проблем с типтроник

    Колата ми е А6 4Ф 3,2 ФСИ . Относно клатене на оборотите при постоянна скорост ходих за смяна на софтуер - без разлика. Сутрин на студено работи добре , но като загрее започва да клати . Също при тръгване има забавяне и рязко потегляне ,а подавам газ бавно. Свалих скоростите и ремонтирах хидрото във Варна . Вчера я сглобих и пак същото ,след като загрее.Ако имате идея от какво друго може да е ще съм благодарен !
  6. Ако сутрин е нормално , а педала започва да пропада след каране когато загреят дисковете са накладки според мен.
  7. Колега може ли плочката и тръбата да са изрязани заедно, защото трябва и фреза?Материала какъв е?
  8. Днес посетих сервиза на The Machine и проблемът е решен.След VAG-COM регистрира детонация на четвърти цилиндър.Смениха бобината и колата е супер. Момчето работи професионално,а в цените е доста умерен.
  9. А при мен като извадя маркучето което влиза в смукателния колектор колата се оправя.Забравих да кажа,че колата е А4-1,8Т-163коня 2002г.Това маркуче от колектора влиза в един електрически клапан до колектора и от него отива към клапана на турбото.Може ли този ел.клапан да е проблема.
  10. Колега реши ли проблема,че и при мен е подобно.Двигателя е BFB-163 коня.
  11. И аз предлагам почти нов.Марка ХУГО.
  12. ivan50

    Ангренажен ремък

    Благодаря на всички за помоща!
  13. Колеги колата ми е 1995г.За смяна на ангренажа ми казаха,че се слага нов модел обтегач и ремъка ако е 150 зъба се слага 153 или обратно.Вярно ли е това! Благодаря Ви !
  14. Аз карам с МОТОРЕХ 10-40 пълна синтетика и съм доволен .
×
×
  • Create New...