Jump to content

SLADE

Members
  • Мнения

    273
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

SLADE's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Търся гума с джанта тип патерица за Ауди А6 С5 5х112 централен отвор 57.1мм По възможност София или около нея. Блгодаря!
  2. Нещо от А4, но другите мотори да става? И колко милиметра са дисковете на А4 В5 1.8Т 150 коня?
  3. Здравейте, колеги. Тъй като не ми се дават пари за нови спирачни дискове, а никъде не успявам да намеря втора ръка - искам да попитам от кое друго Ауди ще паснат за моето... Аудито е А4 В5 1.8Т 150к.с. - дори не зная дали са ми на 288мм. Надявам се някой, който се е сблъсквал с подобен проблем и ще може да ми каже от какво друго да взема за да си ги сменя. Поздрави!
  4. Здравейте, колеги. Става въпрос за тези 2 маркуча, оградени с червено на снимката. http://picbg.net/img.php?file=1b3abbce0f72846a.jpg Моля, който може да ми ги даде да пише тук или на ЛС колко пари им иска. Поздрави!
  5. Здравейте, колеги и Ч.Н.Г. Излезе странен теч в долната помпа(мисля) на съединителя, теча идва откъм гумичката... Сменявах гумичката с какви ли не, но теч продължава да си го има. При задържане на съединителя той пада, а при напомпване идва и скоростите си включват добре, но теча така и не спира... Въпроса ми е какво да правя? Някаква по-специална гумичка ли е за там или? Колкото до помпата е чисто нова. Благодаря!
  6. Здравейте. Трябва ми майстор - не специализиран сервиз, който да разбира и да не взима скъпо. Става въпрос само да се погледне отдолу и да се види от къде идва проблема, а проблема е, че турбото се опитва да се надуе, но нещо го спъва... Като че ли има нещо като спукан маркуч или тръба и това не му позволява да се надуе така, както трябва. Става въпрос за Ауди А3 1.8Т 1998г. AGU мотора. Благодаря и Поздрави!
  7. SLADE

    Турбото не надува...

    При мен си работеше дълго време. Сега когато подавам газ прекъсва така, че все едно не достига гориво... На няколко пъти до такава степен не можеше да се реже, че даже изгасваше - точно така, че все едно не му достига гориво. Няколко пъти изгасна така и само на единия път при палене на бордови компютъра се показа подобен знак на този ((!)) каквото и да значи това... Абе с една дума просто от един път си е*а майката тотално и не знам какво въобще да търся като проблем. Дано някой се е сблъсквал с подобен проблем или поне, ако разбира да каже какви са възможните проблеми... Благодаря!
  8. Здравейте, колеги. Както колата си работеше и турбото си надуваше. Гася я и след няколко часа пак я паля и вече турбото не успява да надува така, както трябва. Опитва се да го раздува, но нещо му пречи и мирише на бензин... Отворих капака да видя дали случайно няма нещо откачено, но на пръв поглед нищо не се вижда, единствено ми лютеше адски много на очите. Дали има вероятност нещо да се е откачило и то да пречи? От какво може да е проблема? Ако може да ми кажете какво да правя, че идея си нямам... P. S. Искам само да спомена, че имам launch control и съм го пускал малко преди да стане това. Тъй като натоварва много предполагам, че то може да е повлияло нещо - не знам и аз... Моля ви помагайте. Благодаря предварително!
  9. SLADE

    Масло и маслен филтър...

    Много ти благодаря, колега!
  10. SLADE

    Масло и маслен филтър...

    Попринцип съм от София... Маслото 5w40 ли ти е hellix?
  11. SLADE

    Масло и маслен филтър...

    Никой ли няма отговор на въпроса ми? Или няма желанието да сподели?
  12. Здравейте, колеги. Поради изтичане на цялото масло от картера трябва да го сменя, а покрай него и масления филтър... Интересува ме колко литра трябва да налея след като няма капа и какво масло да взема, както и какъв маслен филтър. Ако може да ме насочите, колкото и глупав да е въпросът ми - става въпрос за Ауди А3 1.8Т 1998г. Поздрави! P. S. Може и да ме насочите от къде да ги взема, защото ще трябва покрай това и пистов ремък да купя. Благодаря предварително!
  13. Телефон за контакти 0893 435 386 Извинявам се за което!
  14. Турбо К03 здраво без луфт - 300лв. Колектор - 50лв. Кулер - 50лв. ОБЩО ВСИЧКО НА ЦЕНА 300лв. Телефон за контакти: 0893 435 386 - Григор Поздрави!
×
×
  • Create New...