Jump to content

Chavdarski

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Chavdarski

  • Рожден ден 13.09.1986

Друго

  • Kaра
    Кольо

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Суфето,бате

Chavdarski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не ти разбирам логиката колега....? Ти като купуваш нещо не се ли интересеуваш какво е...??? Особено кола втора ръка...??? Може да имам предвид нещо,което не съм сметнал за нужно да обяснявам във форума или поне не на този етап. Може да съм запознат с подобни коли от друга марка и да ме интересува тази... А критерийте за скъпо при всеки са различни. За теб едно е малко за мен същото може да е много,така че ако не се говори с приемрни цифри нема смисъл... Иначе мерси за Ъп-а Колега,пробвах го търсенето как работи,но не показа резултат.... Може и аз да бъркам некъде ама не ми се верва!
  2. Пичове,кажете няколко думи за S4 2003та година. Интересува ме главно поддръжката. За разхода разбрах вече че в градО под 19л/100км много трудно да падне...? Обслужване и т.н. Някой с опит...?
  3. Ходи при Вальо срещу гробищата е. Работят със сина му,малък сервиз. За такива елементаризми са перфектни. Карета,накладки,масла ше останеш очарован та честността им. Аз съм много впечатлен от тях, нема да те преебат в никакъв случай.
  4. коя година е колата дето е свалена от нея. кой мотор и на колко километра е двигателя.
  5. А6 2004 2.5 quattro 75л обезвъздушен
  6. За 30-50 точки ше ти ги направят на прахово. По-добър вариант нема. Праховото пада само ако искаш ти
  7. Същия е и принципа на колите с карбонови капаци,тавани,багажници. Карбоновото фолио е 30-50 лв на кв.м говоря за хубаво карбоново фолио и после ако искаш да ти седи готино ти го пръскат с лак. Абе отвори се народа на АНТИкризисен тунинг Щото карбоновите капаци и матовия цвят станаха като енергийните гривни.... Не ти помагат с нищо,ама ти се чувстваш кисел,което значи ДОБРЕ като я носиш
  8. Да де.... И на Brabus-a собственика може да си го позволи,ама... Даже и аз се чудя дали да не ми плеснат едно фолио на моя вагон ресторант :dance: ше стане баси карамела хахаха Много добре ги бравят бее за S5-цата немам представа
  9. Бате, с фолио са. То това им е главната оферта на сервиза,че лепят цялостно фолио. Ти кво си помисли,че тоя с хондата е извадил 10тина хилки за боя ли? Нали ше му се развли лизинга
  10. Май е до нафтата колега. Имам приятели в Германия и Испания които са със същите и единия е на 400+ другия мина половин милион и си я остави да му я търкалят работниците. Ама европейска нафта и европейски пътища,няма какво да кажа. Не си заслужава да я продавам,ше си я покарам още малко и като паднат под 10 хил лева до година,ше я бартирам за два декара круши некъде и ше се обеся с кеф на некое дърво(ама ше си е мойто)
  11. Къде им е сервиза....? Фолиото бате, прави чудеса. Особено като е лакирано от горе Много евтин вариант и много сполучлив
  12. Колега,сложи си теглич..... по-сигурен вариант е
  13. Аз съм с C5 2004 2.5/179 quattro Взех я на 200 хил.км сега е над 300хил и освен турбо на скоростите,умна дюза и две карета нищо не съм пипал. За една година ми дойдоха повече тези разходи,но все пак доста я търкалям. Феноменален,но си трябва и късмет. Аз не можах да го извадя
  14. Пак казвам не знам колко са надрани фаровете ти,ако са много си земи 1000/1200 Ти си преценяваш вече за шкурката..... Споделям ти методиката само Ако имаш път към София некой уийкенд,обади се. С радост ще ударя и аз една ръка на фара Със шкурка 1000/1200 нема да ги надереш ако това ти е мисълта.... и с повече водичка,ей
  15. Колега, не е ли 2,2 литра? Аз преди време се бях закачил за този дзвер и търсих,но цените започваха от 25 000 евро. Говоря за моторите над 200 коня. А този 136 не съм го чувал. Виж в немското мобиле или в аутотрейдъра за справка. При всички положения нема да карам такава лудница скоро
×
×
  • Create New...