Jump to content

AvaloH

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно AvaloH

  • Рожден ден 25.03.1979

Друго

  • Kaра
    Audi 100 C4 2.3E AAR

Контакти

  • ICQ
    241698624

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

AvaloH's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря на колегата " malkoto jivotno " . Помпите са при мен и предстои тестване и при мен къде ще да е проблема !
  2. Колега много несериозно отношение от твоя страна . Чаках на адреса който ми даде но ти не се появи .... Определено некоректно отношение
  3. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    Здравейте колеги , Отново се опитвах .. но бе какъвто и да е успех. Попаднах и на инфо в руски сайт според което трябва да се покара, няколко пъти да е на 3000 оборота и няколко пъти пълна газ за да даде каквото и да е инфо .. Но пак без резултат . Мисля да се откажа вече от идеята ... и да ползвам мултицет Благодаря за идеите и препоръките. Лека вечер
  4. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    VBI , тази версия на VCDS която ползваш има ли опция в настройките за USB ? или можеш само COM PORT 1-4 да избираш ?
  5. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    Здравейте колеги. Тествах това с оборотите, закрепих я на 2000 по оборотомер , след което пробвах и по показания на 28 канал на климатроника , но отново никакъв успех . Ще потърся по стар кабел на Com Port да тествам и варианта с намаляване на скоростта на порта и ако и това не стане .. не знам
  6. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    Пробвах се с номера за оборотите , но мисля че се целех в 2500 ... не знам защо . Ще се пробва пак А старата версия на VCDS дали няма да направи проблем с кабела. Доколкото аз знам някой ментак кабели горят с по нова версия на софта .
  7. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    Така поставен въпроса , няма нещо специално което да трябва да видя . Питанката е защо не става и има ли начин да стане . Възможно ли е да е гръмнал и колата все пак да си работи ?
  8. AvaloH

    Vag Com 11.11 и Ауди 100 2.3 AAR

    VBI , обратното е .. не мога да прочета двигателя , другото се чете без проблем .
  9. Здравейте колеги Реших и аз да закача моето Ауди с кабела и да видя има ли грешки . Но срещнах следния проблем. При прочитане на контролерите ми откри климатик , ABS и Aibag но не успява да прочете контролера на двигателя ? Поразрових се във форума и тествах като решения следните неща : Промених Debug Level да е 100 .. не чете изчаках я да загрее и я форсирах над 2500 оборота . пак няма успех Кабела е USB а не е на COM port и не мога да променя скороста му както някой беше написал Тествах кабела на 2 Голфа и една А3-ка и там всичко е ОК , чете наред без каквито и да е забележки Благодарен съм на всякакви идеи Снимка на кабела и преходника към 2х2
  10. Аз се отказвам. Мерси Иво
  11. И аз не разбрах какво е било . Закарах я при майстор и на следващия ден ми зънна че е готова.
  12. Здравейте колеги . Днес кораба ( Ауди 100 C4) ме изненада доста неприятно . Сутринта при спирането на паркинга на работа , при заключването си вднигна двете предни стъкла, които бяха отворени , без никакъв проблем. Тръгвайки си от работа обаче , изненадващо работи само това на шофьорската врата. Включването на алармата го прибира без проблем, копчето на вратата го отваря и затваря също. Но другите 3 не дават каквито и да е признаци на живот. Пробвах от копчетата на вратите и от централните на шофьорската врата .. ефекта е нулев , няма реакция ? Някой има ли идея от какво може да е това ? Благодаря предварително
  13. Мерси на отзовалите се колеги. Реших си проблема , купих всичките о-пръстени и 2 пластмасови вложки (за всеки случай да има резерва ) . Цените са много различни в зависимост от това за какво питаш в магазина. По информация от един магазин , някой от тези пръстени са същите каквито се ползват и във Голф 1 и 2 .Оригинален един от пръстените , най малкия на върха на инжектора е със цена от 6 лв бройката. Във фирма Хубата цената на този пръстен е 0.30 лв :)/>/> Давам инфо за фирмата не с цел реклама , а за да няма други прекарали се като мен. Аз си купих 2 бр оригинални по 6 лв и 4 х 30 ст :(/>. Разлика между тях не мога да открия. Ето информация за номерата на отделните пръстени : 1 х 026133555A - Пластмасова Вложка 1 х 026133557 - запечатва дъното външно 1 х 026133557A - запечатват в началото външно 1 х 034133557E - запечатва дъното на инжектора 1 х 035133557A - се затваря горната част на инжектора
  14. Здравейте Установих, заедно с колега от форума , че двигателя смуче въздух от прословутите о-пръстени на инжекторите . Питанката в уравнението е дали при смяната им е необходимо да бъдат сменени и пластмасовите вложки или е достатъчно само пръстените , и от къде да ги търся като отделни части. Доколкото разбрах при официалния представител цената е за пълен комплект пръстени и вложки ? Моля помагайте с инфо. Това е за което говоря :
×
×
  • Create New...