Jump to content

Yavch0

Members
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ше A3 и пак ще кара!

Последни посетители

1462 профилни разглеждания

Yavch0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега.

    Гледах един твой стар пост как си монтирал лупи на фаровете от преди фейса много ми хареса си искам да си запазя моите защото са и със халогени.Може ли малко информация и снимков материал ,че се чудя колко трябва да е голяма лупата ,че да пасне без да осе.а фара :)

  2. Благодаря ти! И двете ги видях, но просто още не мога да се съглася че искам да е комби.
     

  3. Защо изтрихте мнението с препоръката за Skoda Octavia MK1 1.8T 4x4 комби? Нима можем само Аудита да препоръчваме?
  4. Не бих ти препоръчал двуврата кола, камо ли пък с дете! A3-ката е перфектна за да идете с гаджето на море или да си прекараш новата пералня, но не и да возиш малко дете и багажериите му.
  5. Не е и като да се прави турбина всяка седмица. Моята (1.9 TDI 110 к.с.) я имах 5 години и 80 хиляди километра - в началото като я взех изчистихме геометрията и чак края на 2019 се наложи пак, но имаше нужда и от рециклиране на турбина освен чистене. Това време не мисля, че е чак толкова малко, при положение, че предимно градско и съм я карал доста спокойно - до 2000 оборота и не съм я натискал зверската на всеки светофар и след всеки завой.
  6. Съгласен съм с @Prokopi90 Изборът е повече и е по-функционална кола с по-голям багажник. А и мисля, че разликата в дължината не е фрапантно по-голяма 4152mm (при A3) срещу 4479mm (при A4 комби). Върл фен съм на A3-ките, но си е факт, че A4-ката е по-удобна и по-комфортна кола. В крайна сметка най-важното е да попаднеш на читав екземпляр, добре технически и без ръжда. BTW, има една четворка за продаване във форума с такива особености: EDIT: Колата не мога нито да я препоръчам, нито да кажа лоша дума за нея, просто знам за обявата и я копирам тук.
  7. Истината е, че по толкова си вървят читавите екземпляри с такава конфигурация, дори и на запад. Дори и при Golf 4 четириврати под 4к трудно се пада. Трябва или продавача да е на зор или да ти е приятел (и то не всеки "приятел" би ти свалил цена). То има и Audi A3 8P (след 2004) за по 3000 лева, ама не се знае знае ли се. Естествено има изключения, може да си вземеш 8P за 3000 лева и с месеци само гориво да му сипваш, а може и да си вземеш и 8L за 5000 и след две седмици да ти запали джоба. Всичко е на късмет с колите втора ръка, за това и дадох съвет да се види колата на живо, ако се хареше, да я погледне и майстор и ако я бива, да се опита да се свали до 4200 - 4500 и това е .
  8. Колата действително изглежда добре и според мен човека найстина си я е поддържал и нещата в описанието са истина! Това, което сама можеш да видиш при огледа е цялостното състояние и дали колата ще те грабне: - В какво състояние е салона - Дали колата е изморена от каране - Волана и скоростният лост протрити ли са (ако са, да е в границите на нормалното) - Шофьорската седалка в какво състояние е - Дали има сериозни външни забележки и съответно дали има фуги между брони, фарове и калници - Дали има ръжда по калници, прагове, таван - Работят ли системите по колата - Ще покараш колата да видиш как се държи на пътя - И други подобни неща свързани със външния вид и возията. Въпреки, че изглежда добре на снимки, лично аз не бих направил компромис с нито едно от нещата от списъка за тази цена. Вече за техническото състояние по двигателя, по-добре да се закара на сервиз или да вземеш със себе си някой човек, който има идея от коли. Препоръчвам ти да се закара на сервиз за да се вдигне колата на подемника и да се огледа колата отдолу за ръжди и удари. Можеш да използваш търсачката тук или в Google и ще намериш различни теми за двигателя и тук и във VW форума (същия мотор го слагат и на Golf 4, Audi A4, Audi A6), но само четене, не знам дали ще ти помогне за да прецениш двигателя дали е добре, като вижиш колата. Успех! EDIT: Тази тема би могло да ти е полезна.
  9. Yavch0

    Стържещи чистачки

    Най-лесно се разбира дали има проблем с лостовия механизъм или със самата чистачка, като се вдигнат чистачките и се пуснат - тогава ако пак стържат и се движат бавно, значи проблема е в моторчетата.
  10. Yavch0

    Стържещи чистачки

    Само Champion! За пет години са сменяни три пъти, при положение, че колата седи само навън. Много време карат, не мажат и не стържат. Не съм използвал други марки - като си взех колата, баща ми препоръча Champion като най-издържливи и не съм експериментирал с друго. Комплекта излиза около 20 лева.
  11. Може да е само до настройка на жилата - не знам. При мен видно беше счупена една пластмаса на механизма, която струваше около 15 лева. Ремонта отне около 1 час. Не искам да те обърквам. Може и да не е в това проблема, давам само предположение.
  12. Това което казвам е само догадка и казвам какво се беше случило при мен. В твоя случай трябва да се види какво точно е счупено, но силно ме съмнява проблема да e в самата кутия. Може и да има нужда само от настройка на жилата. Ето няколко теми, в които се разисква проблема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=410862 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=273962 http://audia3.5go.ru/html/7_4.htm
  13. Според мен имаш проблем в механизма, който предава от лоста за скорости към скоростната кутия - от лоста има едни жила, който стигат до този механизъм. Може да се види в дясно от двигателя над скоростната кутия. Аз имах подобен проблем при който трудно ми влизаха първа и втора и след като се прецака тотално, започна да включва задна вместо първа. Решението струваше около 15-20 лева - закупуване на нов механизъм. Явно още при бай италианец е започнало да дава симптоми и той го беше поиталянчил:
  14. Не дойде ли вече туй Ауди с хипер важната газова уредба? @Bladest Качи някоя снимка да го видим .
  15. A8 за 700 евро ще се надявам да не мога да я "регна". Като дойде я разпродай на части - каквото избиеш, избиеш и си вземи нещо по твоя джоб.
×
×
  • Create New...