SaBI_A4
Members-
Мнения
91 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 1.8T quattro
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
SaBI_A4's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
може би не е, но така и така съм го отворил преди малко го разкачих датчика доста е омаслен и замърсен как точно да гопочистя без да го повредя?
-
И как точно да го почистя, гледам че има някакви жички с какво да го почистя? и дали това е причината да ми играят оборотите от 900 до 1500 и така постоянно?
-
Здравейте, днес смъкнах дросела за почистване понеже ми играеха обиротите, почистих го идеално (светна) до тук добре след като се загледах внимателно забелязах че влиза още една букса в колектора която не я знам за какво е и за какво служи нея не съм я барал но като я погледнах изглеждаше доста замърсена та някой може ли да ме светне какво е това за какво служи и трябва ли да го почистя? бързите отговори ще са ми от полза понеже колата е разглобена и трябва да я събера!!!! ето и снимки --->
-
Благодаря за отговорите, скоро ще я карам на майстор за точна диагностика и отстраняване на проблема!
-
но без да го извадя няма как да го видя тоя номер! за всяка помпа различен ли е номера на релето?
-
Има ли някакво кодово име или сериен номер по който да го търся?
-
Някой може ли да ми отговори на въпросите или ?
-
Здравейте, ABS системата на автомобила ми не работи, на VAG COM ми изкарва че проблема е в изгоряло реле J106, та въпроса ми е къде се намира това реле (в помпата или някъде под волана) намира ли се лесно по моргите оригинално или заместител или по магазините и евентуално някой ако знае ориенировачна цена ще съм много благодарен..... колата е A4 1.8Т quattro AEB
-
Нова цена: 290 лв
-
Up
-
HP Pavilion dv6500 Processor: AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-58 1.9 GHz 512 KB + 512 KB L2 cache Memory: 2048 (2 x 1024 MB) Up to 4 GB Video Graphics: NVIDIA GeForce 8400M GS Up to 895 MB (128 MB dedicated) Hard Drive: 160 GB (5400) SATA Multimedia Drive: Lightscribe Super Multi DVD Writer (+/-R +/-RW) with Double Layer support Display: 15.4” WXGA High Definition BrightView Widescreen (1280 x 800) Fax/Modem: High speed 56K modem Network Card: Ethernet 10/100BT integrated network interface Wireless Connectivity: 802.11a/b/g WLAN Bluetooth wireless networking Sound: Altec Lansing speakers 3D Sound Blaster Pro compatible sound 16 bit integrated PC Card Slots: One ExpressCard/54 slot (also supports ExpressCard/34) External Ports: 5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro, or xD Picture cards 3 USB 2.0 1 VGA port 1 HDMI connector 1 RJ11 modem connector 1 RJ45 ethernet connector 1 S-video TV out 2 headphones-out 1 mic-in 1 IEEE 1394 1 remote control infrared port (remote optional) Security: Integrated finger print reader What's In The Box: HP Pavilion WebCam with Integrated Microphone HP Mobile Remote Control Лаптопа е в отлично техническо състояние и много добър външен вид с изключение на истъркванията в двата предни ъгъла - на снимките се вижда детайлно и батерията която държи 5-10 минути , в комплект с оригинално зарядно..... Отличен лаптоп за всекидневна употреба с изключително добри мултимедийни качества,с добра видео карта достатъчна за повечето игри (Diablo III играя гладко и без проблем) благодарение на HDMI портът който позволява връзка с LCD телевизорите и съвременните мултимедийни устройства е идеален и за гледането на 3D филми на телевизор който потдържа тая технология (лично съм го пробвал на собствения си телевизор) вградените високоговорители на Altec Lansing и технологията 3D Sound Blaster Pro осигуряват доста чист и кристален звук, с дистанционното което си е оригинално за модела използването на всички тия екстри става доста приятно и комфортно....!!! Цена: 320 лв За сериозни може и ЛЕК коментар на цената!!!
-
Проблема с претрисането и игрането на оборотите за сега е решен, с почистване на свещи и дроселовата клапа, преди малко направих един тест драйв и всичко е супер няма претрисане игра на обороти и т.н, но за по сигурно искам да питам колегите които са чистили дроселовите клапи, аз го направих без да свалям клапата просто откачих голямата траба и с чиста кърпа почистих до където ми стигат пръстите, може ли да повторя процедурата с контактен спрей този който го дават за карбуратори, да напръскам вътрешността с цел да се стече мръсотията до която неможах да стигна с кърпата.....?!
-
Здравейте отново колеги, в тази моя тема сме размишлявали за проблема който имам, но той така и остана нерешен понеже бях извън страната, та сега съм си тук и се захванах да открия и реша досадното претриса за което съм обяснил, днес извадих всички бобини и свещи, на пръв поглед свещите (BOSCH F 7 LTCR) бяха покрити с нагар като тази втората от таблицата Таблица свещи почистих ги с телена четчица, поогледах бобините не забелязах да имат цепнатина или друг проблем (може да има микро цепнатина, но на външен вид изглеждаха добре) имам кабел и VAG-COM закачам я за диагностика но не ми открива грешки всичко си изглежда нормално, та се замислям от кое да почвам първо да сменям от свещите или от бобините?! Как мислите вие?!
-
Ще проверя за всички варианти и скоро ще пиша от какво е било това ''чукане''