Jump to content

davvad

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Passat

Контакти

  • Website URL
    http://avtoklimatici.net/

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

davvad's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Чист кондензатор: по-нисък разход на гориво. Замърсеният кондензатор води до: • недобро охлаждане на фреона • високо налягане в инсталацията • дефекти на елементи от климатичната система • прекомерно натоварване на компресора на автоклиматика • намалена мощност на двигателя и увеличен разход на гориво • вентилаторите за охлаждане на кондензатора работят на най-високата си степен • повишаване нивата на консумация на ток • нисък COP на климатичната инсталация на автомобила Всичко това може да бъде избегнато с редовното почистване и измиване на кондензаторa на вашия автоклиматик. Основната функция на кондензатора е да извършва топлообмена. Той позволява на топлината да преминава от горещия хладилен агент към по-хладния въздух отвън. Постъпвайки в кондензатора, хладилния агент е с високо налягане и висока температура, под формата на пара. Докато фреона преминава през тръбите на кондензатора, топлината се отделя към по-хладния атмосферен въздух. Парата от хладилния агент кондензира и преминава в течно състояние. В този момент голямо количество топлина се отделя от R134a. Хладилният агент сега е гореща, с високо налягане течност. Видове кондензатори: - Серпентина Този тип кондензатор се състои от една дълга тръба, която е навита и oхлаждащите и ребра минават между тръбите. - Паралелен поток (Препоръчва се за R134a) Този кондензатор е много подобен на радиатор тип „поток на кръст” . Вместo хладилния агент да преминава през един пасаж (както е при тип серпентина), при този вид кондензатор хладилния агент вече минава през многобройни пасажи. Това осигурява по-голяма площ за действие на хладния атмосферен въздух. Автор: Автоклиматици.нетМоят сайт Поленовият филтър пречиства входящият въздух в купето на автомобила. Какво се случва в автомобила ни ако липсва поленов филтър? Вследствие на студения въздух, по повърхността на изпарителя се образува конденз и водните капчици се задържат между ламелите му. Мърсотии от околната среда полепват по повърхността на изпарителя (прах, листа, насекоми, никотин, полени), оттам микроорганизмите се разпространяват в купето на автомобила посредством вентилационната система и причиняват неприятна миризма. Всички прашинки, бактерии, твърди частици, отработени газове се задържат в поленовия филтър. Благодарение на него изброените вещества не могат да проникнат в купето на автомобила. За това фирмите производителки препоръчват смяната на поленовият филтър да се извършва на 15 – 20 хил. км. (при градско шофиране пробега е намален). Автор: Автоклиматици.нет Поленов филтър
  2. Ако климатичната инсталация на автомобила не работи добре, причината е в липса на поддръжка За да се гарантира ефективното и функциониране, климатичната система на вашия автомобил се нуждае от профилактика веднъж годишно, дори и на пръв поглед според вас да изглежда, че работи нормално. Редовното обслужване позволява откриване и диагностициране на нередности преди те да предизвикат сериозни проблеми, а същевременно и оскъпят самият ремонт на вашия автоклиматик. За съжаление много собственици на автомобили с климатични инсталации проверяват своите автоклиматици само при възникване на неизправност. Един от най-простите и същевременно полезни начини да се поддържа климатичната система е да се включва и да се оставя да работи в продължение на 3-5 минути всеки месец, без значение кой сезон е и какви са метеорологичните условия. Това ще осигури равномерна циркулация на фреона и маслото в авто-климатичната инсталация и ще предпази уплътненията от изсъхване, респективно ще намали загубите на хладилен агент и ще спести разходите за допълване. Изтичането на фреон от автоклиматичната инсталация трябва да бъде открито и отстранено навреме, защото ниското ниво на фреон може да доведе до увреждане на системата; - Въздуха и влагата могат да влязат в автоклиматичната система и да доведат до корозия и окисляване на вътрешните и компоненти. - Смазването на компресора и о-пръстените зависи от циркулация на охлаждащия агент. - Хладилния агент помага за охлаждането на компресора. Предвид средната възраст на автомобилния автопарк в България, се оказва, че при настъпване на активния за ползване на автоклиматик сезон (лятото), над 90% от автомобилите са или с неработеща или с недозаредена климатична инсталация. Това от своя страна води до дискомфорт на пътниците в автомобила, а основната цел на внедряването на автоклиматиците е: осигуряване на по-голям комфорт при пътуване. Почти всички съвременни автомобили са оборудвани с климатични системи. Това подобрява комфорта в автомобила. Приятната температура допринася за по-добрата концентрация на шофьора и повишава сигурността на шофирането. Ние, в „Клима Сървис” ЕООД предлагаме диагностика и обслужване на автомобилната ви климатична инсталация посредством най-съвременна и напълно автоматична станция за автоклиматици. Автор: Автоклиматици.нет
  3. Услуги Клима Сървис ЕООД е специализиран сервиз за диагностика, зареждане, ремонт и профилактика на автомобилни климатични инсталации. Услугите, които предлагаме обхващат пълния цикъл на ремонт и обслужване на автоклиматици: • Диагностика на автоклиматици • Зареждане с хладилен агент R134A (фреон) • Смяна компресор • Смяна кондензатор • Смяна пресостати и температурни сензори • Смяна маркучи • Ремонт и изработка на маркучи за високо и ниско налягане • Смяна вентилатори • Аргонови заварки - ремонт на алуминиеви тръби - ремонт кондензатори • Ремонт на компресори • Намиране и отсраняване на пропуски • UV тестове за пропуски в системата • Тестове с Азот под високо налягане • Ретрофит (подмяна на хладилен агент R12 с R134A) Сервизът разполага със специализирани инструменти за диагностика, монтаж, ремонт и сервиз на хладилни и авто-климатични инсталации: уреди за измерване и настройка на параметрите на климатичната система, станция за изтегляне на хладилния агент и зареждане на хладилни и климатични инсталации; уреди и аксесоари за ремонт на компресори за автомобилни климатизатори; апарат за заварки на алуминиеви детайли, тръби, и кондензатори за автоклиматици. специализирани накраиници за тестване на различни компоненти от климатичната инсталация на автомобила за пропуски. хидравлична преса за направа на нови тръби и всички видове маркучи за климатика на колата; хидравлична преса за избиване и набиване на лагери ултравиолетова лампа и оцветител за откриване на течове на фреон; Техниците на „Клима Сървис” ЕООД са висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта на хладилната и автоклиматична техника. За да предоставят на своте клиенти подробна и задълбочена техническа информация, те следят всички нововъведения в тази сфера. Всеки от тях е Специалист по „Хладилна и климатична техника” и е завършил квалификационен курс за професионално обучение за придобиване на правоспособност за извличане на флоурирани парникови газове от климатични инсталации на моторни превозни средства. Девизът в „Клима Сървис” ЕООД е „Високо качество на услугите и продуктите, които предлагаме”.
  4. Клима Сървис ЕООД е специализиран сервиз за диагностика, зареждане, ремонт и профилактика на автомобилни климатични инсталации. Услугите, които предлагаме обхващат пълния цикъл на ремонт и обслужване на автоклиматици. http://avtoklimatici.net/
  5. Купува 2 броя ж.джанти 7Jx16 ET37 5x112 Тук или на Л.С.
  6. Ако още се продават какво ЕТ са джантите? Благодаря.
  7. 225/45R17 Летни 4 броя имате ли? Евентуално две.
×
×
  • Create New...