Колеги, днес се позанимавах с Аудито, свалих въздушния филтър, смених гарнитурата на капака на клапаните, че сълзеше старата. Внимателно се загледах по карбуратора и по-точно гледах дали не е скъсан тампона. Натъкнах се на една цепчица на тампона, когато приложа сила се открива. (снимки) Дали е за смяна самия тампон или по-скоро това е повърхностна цепчица? Интересно ми е обаче, дали в онази резбована дупчица не трябва да има някакъв болт? (снимки) п.п. Оглеждах карбуратора, тъй като не ми харесват оборотите на празен ход някога са си 950рмп, друг път (често се случва след по-дълго спиране) са 450 - 600рмп. Ако е топла и не съм я палил 20 минути, не пали само на стартер а иска и подаване на газ и то пали задавено. снимки: KEIHIN 1 Резбованата дупчица: Цепчицата в тампона при силен натиск: