Jump to content

Xpu100

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Xpu100

  • Рожден ден 25.09.1985

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 NE

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Автомобили, техника като цяло.

Контакти

  • Skype
    ivanovi_9309

Xpu100's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ПРОДАДЕНИ! Пожелавам успех на колегата със засилването на колата!
  2. Изпратени по ЕКОНТ! Ще напиша, когато окончателно са продадени!
  3. Здравейте, колеги! Продавам дюзи от двигател 1.9 ТДИ 110коня АФН. Дюзите отварят на 190/300 бар. Подходящи са за засилване на двигателите с мощност 90 коня. Дюзите са комплект, заедно с умната и имат следните номера: 028 130 201Т 028 130 201Т 028 130 201Т 028 130 201S (умната) В перфектно състояние са и се намират в град София. Ако съм забравил нещо - питайте! Цена: 150лв, има възможност и за изпращане по куриерска фирма! Контакти: 0888 29 78 92 - Христо ivanovi_9309 - скайп Лично съобщение (Бележка) Снимки:
  4. Колеги, как се справя този топлообменик от снимката? На колко градуса влиза олиото в помпата, използвате ли допълнително и ел. нагревател?
  5. Колеги продавам говорители 10см, оригиналните за Ауди 80 отпред в таблото, марка Nokia. До последно си свиреха много добре, но преминах на по-висок клас. Другите са GM Opel от Opel Vectra A, 13см, също перфектни. Намират се в София, но не е проблем да изпращам и до други градове. Цена: Nokia - 15лв GM Opel - 20лв Контакт с мен: 0888297892 - Христо ivanovi_9309 skype Снимки:
  6. Оригиналната топка на скоростния лост имаш ли я? По-точно в какво състояние е стъкълцето отгоре?
  7. А като ида до моргата делкото с какъв номер трябва да е? Смисъл как да го позная, че ще стане за моето Ауди?
  8. А ако работи, подмяната с такова на Бош не би дала разлика?
  9. Колеги, аз също съм с делко "Дюселие" и искам да ви попитам как да разбера дали вакуум регулатора работи както трябва? И струва ли си да се заменя с "Бош", ако всичко му е наред на сегашното? Колата е Ауди 80 Б3 NE.
  10. Xpu100

    audi a3 1.9 TDI

    Преди да ги сваляш иди просто и си изчисти "грешката" (ако мога така да нарека). ВАГ така са направили, че те подсещат на известен период от време да си направиш инспекция на колата, тоест да влезе в сервиз и да видят всичко точно ли е. Това в никакъв случай не значи, че трябва да сменяш спирачки, масло и така нататък. Според мен няма да ти вземат много тъй като това е просто преглед на колата.
  11. Xpu100

    Доста пуши ..

    И на мен ми се струва, че е от ЕГР клапана. Ако колата е на повечко километри и ако видиш, че около него е омаслено, най-добре иди да ти го запушат, но чрез компютъра, не ръчно!
  12. Xpu100

    Скоростна кутия AXC

    а тази кутия AXC с по-дълги скорости ли, по-къси или са си стандартни?
  13. Възможно е колебанията в оборотите да ги прави от тампона, нали? А да пробвам ли като запаля и си работи да движа филтъра и карбуратора и да видя дали ще се получи някаква промяна в оборотите? И евентуално ако не се получи да сменям ли тампона? На какво друго може да се дължи проблема, споменат в предния ми пост? Благодаря за бързия отговор, колега!
  14. Колеги, днес се позанимавах с Аудито, свалих въздушния филтър, смених гарнитурата на капака на клапаните, че сълзеше старата. Внимателно се загледах по карбуратора и по-точно гледах дали не е скъсан тампона. Натъкнах се на една цепчица на тампона, когато приложа сила се открива. (снимки) Дали е за смяна самия тампон или по-скоро това е повърхностна цепчица? Интересно ми е обаче, дали в онази резбована дупчица не трябва да има някакъв болт? (снимки) п.п. Оглеждах карбуратора, тъй като не ми харесват оборотите на празен ход някога са си 950рмп, друг път (често се случва след по-дълго спиране) са 450 - 600рмп. Ако е топла и не съм я палил 20 минути, не пали само на стартер а иска и подаване на газ и то пали задавено. снимки: KEIHIN 1 Резбованата дупчица: Цепчицата в тампона при силен натиск:
×
×
  • Create New...