Jump to content

PankoV

Members
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно PankoV

  • Рожден ден 20 Ноември

Друго

  • Kaра
    A6 4f 3.2 S_line

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

PankoV's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Zdrasti kolega shte sam ti mnogo blagodaren ako mi dadesh poveghe info za audi A6 3.2 benzin 2005 

  2. Веригите са сменени колега преди 1 година , така , че ще се размина тоя път с тях А и веригите като поразтеглиха взе да ми свети чека с неправилни показания.
  3. Не трака откъм веригите, а шумът е по-скоро като авансиращи дюзи. Днес ще ги свалят за диагностика и ще видим какво ще излезе.
  4. Здравейте колеги, Семейното комбе нещо си е.. мамата и моля за помощ ако някой е имал подобен проблем. 3.0 тди 2005 ръчка 225 кс. БМК мотор. Като я запаля от студен мотор работи нормално, но позагрее ли започва да вибрира леко на празен ход, като се чува интересно причаткване като от аванс на мотора. Гледах дюзите са в норма от 72 -77 канал всичко е 0 по трите полета, няма пушеци и нз какво да я правя. Вадеше грешка за вихровите клапи и се реших да ги премахна софтуерно с почистване на колекторите, но ефект нямаше върху тоя проблем с вибрациите. Интересното е,че като е на 90градуса и при форсиране има леко сивкав дим първоначално, но след това изчиства. Колата е на 240 хкм. Ако някой може да даде съвет ще съм много благодарен, но в момента седим с няколко майстора и се чудим какво да гледаме.
  5. Колега, първата хваща окото и може и да излезе добра, но втората -- мале мале. На снимките изглежда гроб, какво остава ако идеш на живо. Но все пак цената е блазнеща, тъкмо до 13к ще имаш пари за скорости и окачване
  6. BKH е моя, доколкото зна АУК е проблемния за газификация.
  7. 3.2 ми е мотора и е на газ без да гори и бензин, защото е от този модел от сивата а6, която колегата е постнал отгоре. Когато купувах всички ми казаха да не е с надписа ФСИ защото газта няма да стане - дали има разлика в електрониката или не незнам, но при фси няма вариант за директна газ. при мен си е директно и само на газ. имам приятел който взе 2.4 без надписа и също стана на газ , и друг който да не остане по-назад взе 2.4. фси и сега си кара баровската на бензин. не съм майстор и не знам какво и защо, но е факт.
  8. 3.2 има два варианта - чист бензин 3.2 и ФСИ, което май са почти всички след 2007 г. Та чистата 3.2 работи само на газ и се газифицира лесно ( каквато е и моята :))) ) докато ФСИ изисква леко изгаряне на бензин паралелно с газта и уредбата трябва да е висок клас = скъпа и трудноизбиваема. 4.2 безпорно е фаворит откъм вървене и мощност, но 3.2 чист бензин си е перфектно балансиран и с достатъчен аванс. Поразрови се и ще видиш. 2.4. определено не е вариант, особено на А6 и особено за газ.
  9. 3.2 i мотора също е перфектен за газификация и е доста пъргав и тегли доволно на газ. Повечето са автомати и куатро и имат доста богато ниво на екстри. Гледай да не е ФСИ, че там нестава
  10. Никой не ми отговори и аз си повиках неволята. Нищо сложно, маха се старата машинка на два болта , почиства се внимателно леглото, на коеото опира в съпорта и аз лично капнах малко силикон за гарнитури за да не влиза гняс и закачих. После адаптацийка и все хорошо.
  11. Пичове, ще сменям машинката на едното колело, че даде фира от студа. Има ли нещо специално като процедура ( освен вагком описан в ростеха) или си е сваляне и качване на новата. Благодая предварително.
  12. Здравейте колеги, След смяна на салона от старото ми возило ми останаха малко дрънкулки - 3 еърбега за предните седалки на А6. Двата са от А6 Ц5 седан 1998 г. ляв и десен с два кабела за връзка ( все още на седалките), а другия е от S6 и е с 3 кабела ( на снимката). Напълно изправни и функциониращи. Намират се в София. Цената за бр е 20 лв. като при интерес мога да ги пусна по еконт. тел. 0888448770 Косьо
  13. нов линк към обявата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11382633929810597&f1=details&slink=4nk428
  14. Ако искаш да я прехвърлиш с продажба и договор трябва да платиш всички данъци (ако разбирасе си я регистрирал в данъчното ) и ти трябва бележката с печат Кмет. Става само в данъчното по регистрация на колата. Ако обаче клиента ти е молдовец или украинец той ще иска освен договора и пълномощно. Схемата е , че те ги вкарват в техните държави и ги карат навеки с пълномощните, а договора ти е за лично спокойствие. Иначе казано като не си ги плащал ако е регистрирана все ще трябва да ги платиш някой ден и става сложно. Ако обаче не ти е рег. в данъчното давай му на човека пълномощно ако иска така и хич не я мисли повече. Аз минах по тая схема вече. При тях ако искат да я регистрират трябва да й платят цената още поне 2 пъти - мита, акцизи такси и др. глупости. Затова ги взимат от БГ с пълномощни и си правят всяка година ГО и Зелена карта и си ги карат така. Даже и данъци не плащат.
×
×
  • Create New...