Jump to content

Wrofeel

Members
  • Мнения

    313
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Wrofeel

  • Рожден ден 27.01.1997

Друго

  • Kaра
    Passat 3B2 AEB

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Видин

Последни посетители

919 профилни разглеждания

Wrofeel's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да попитам на някой друг забива ли му Facebook като влезне в някоя нова страница да я хареса, понеже при мен всеки път и много ме дразни. С последните ъпдейти съм...
  2. Колеги да ви попитам как мога намеря по стари номера където съм звънял понедел ми излизат последно от Неделя
  3. Wrofeel

    Всичко за 1.8Т

    АЕБ, но му е махнато турбото, преправен е на атмосферен, не питайте защо ами понеже гледам че повечето колеги с проблеми са писали тук
  4. Wrofeel

    Всичко за 1.8Т

    Здравейте колеги, аз имам следния проблем: Колата се дави адски много, прекъсва, особено след 2000 оборота, по МФА-то ми показва че харчи около 50л, прекъсва яко държи около 500 оборота, от време на време даже ще угасне и ми светва лампава на акумолатора.. Няма значение дали е студена или топла. Колата е АЕБ обаче без турбо, до сега съм прегледал: Свещи,Отдушник за маслото, Бобини,Дебитомер, Ламба сонда, всякакви маркучи, букви и кабели. Като я закача не дава никакви грешки, всичко си е в нормата Вчера свалих дюзите да ги видя и тях, изчистих и обезмаслих всичко, и сега си мисля има шанс да е от гумичките на дюзите, понеже ми направи впечатление че много мърдат. Ето за тези гумички имам предвид А другото което ме съмнява да не е датчика на температурата, като го откача няма никаква промяна? Не знам вече
  5. Някой знае ли как и възможно ли е примерно като ми звъни някой да ми при святка светкавицата, като на ипхоне и други, става дума за Ноте 2?
  6. Все едно да се наакам и да сложа ориз да попие... Ако е разлято малко може да се разминеш само с почистване, нова клавиатура струва около 30-40 лева.
  7. Wrofeel

    Охлаждане на турбо

    Аз съм нагласил моя таймер на 2 минути.
  8. Взимаш 1Z или AFN, и го слагаш и без това си го има OEM в B4, пък скорости и диференциал, можеш да си ги наредиш както ти искаш или да вземеш от дизел. Друг е въпроса че сток си е мъртвец, но след по-голямо турбо, разпръсквачи, кулер, генерация, и някой филтър + 1 ремап ще е доста приятно за каране, но ти си преценяваш какво искаш да правиш с колата щом ще хвърляш пари да слагаш дизел, по-добре да го засилиш и него. Или си правиш твоя бензинов мотор с принудително пълнене. Пък дизела ако е 200к.с спокойно може да ти даде 5/100 разход на дълго. Ако искаш да минеш от бензин на дизел законно, Техно тесна в София е 350 пари+.
  9. От неграмотници, като не знаят как да карат. Пича го купи здраво и един ден сипал нафта, понеже преди това имал Голф 5 ТДИ, и айде капут, после си поръча мотор от ебау.де за 2500+300 евро доставка до Австрия, брат ми го смени за 500 евро, и накрая харчи антифриз, като свали главата направо с око се вижда къде се е сцепила, така и го продаде. Смятай колко го е затъркало това Ауди .
  10. И аз го гледах това най евтиното, но нещо много измамническо ми изглежда . Според мен тази наистина заслужава да се погледне http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11409311083960420&slink=7jambi Мен много ме е яд че преди 2 месеца имаше С3ка преди фейса, с спукана глава, пълен сток, никакви забележки за 2500 евро, но къде ми беше акъла.
  11. В момента и аз си търся С3 и събирам информация. Гледам колата да е колкото се може повече сток, само като видях че има газ затворих обявата. Не се знае кой колко "грамотно" е бъркал в колата, не че и на стоковата може пак да е бъркай някой неграмотник, но всичко е до късмет. Аз съм хвърлил око ето на това http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383942546030646&slink=7jbkpp Единствено ме притеснява Quattro-то, понеже до сега не съм имал Ауди 4х4, и не знам как е с поддръжката, и кой са слабите места на системата при С3. Иначе двигателя има части от цялата VAG група за него, не е нищо сложно, ангренажа е лесен. Окачването е просто, не е като на А4, А6 и т.н, Частите са на нормални цени. Мислих от Англия, но гледам там вървят над 6000-7000 хиляди лева най-евтиното читаво и като си сметна докарване, обръщане на волан, регистрация, времето и разправий по-добре да си взема от България с ляв волан и регистрация за под 10 000.
  12. Хайде 800 лева без коментар, звънете на 089 648 1524!
  13. Това дали ще отчита правилно ако примерно колата надува над 1.3
×
×
  • Create New...