Jump to content

dorsy

Members
  • Мнения

    127
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 quattro ADR

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

dorsy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Нищо повече не може да се направи, трябва да се разглоби като за радиаторче на парно, абсолютно всичко, работата е свинска и то само за да надникнеш във въпросната тръба, просто не е оправдано. По-скоро отдолу, под колата трябва да се намери изхода на тази тръба и да се ръчка с нещо да се отпуши. Сега ще сложа жабката обратно, че вдругиден пътувам за морето, ще набутам един парцал отдолу в ъгъла да попива водата и така. Възможно е и да греша ксе пак, така че ако намериш някакво решение, макар и нестандартно, пиши! Поздрави!
  2. Здравейте. Колата е А4 1995г. 1,8 ADR, 125 к.с. quattro. Имам теч на конденз от климатика в краката на пасажера. Предисторията е, че в края на миналата година успешно претапицирах клапите и смених радиаторчето но парното. Тогава обаче не предполагах, че може да възникне в последствие такъв проблем и съответно изобщо не обърнах внимание,докато всичко беше разглобено,как точно се оттича водата от конденза. Сега като започнаха жегите забебязах, че се събира локвичка вода в пасажерските крака, след работа на климатика, съответно колкото по-дълго е работил климатика, толкова повече е водата. Днес свалих жабката и забелязах, че голямата кутия, в която са поместени двете радиаторчета, внтилатора, клапите и т.н., в най-ниската си част завършва с тънка тръбичка с диаметър 8-10 мм., от която се оттича водата от конденза. Тази тръбичка влиза в по-широка пластмасова тръба, с диаметър около 30мм., която отива някъди надолу, но не може да се види къде и как завършва. При работа на климатика голямата тръба се напълва и започва да прелива, въпреки кръглото дунапреново уплътнение. Очевидно някъде надолу е запушена частично, защото като погледна под колата вода тече и от там все пак , но по-голямото количество обаче отива вътре. В тази тръба изобщо не може да се погледне, иначе ръчках с тел, кято с много зор (тръбата е с чупки) влиза десетина сатниметра и после удря на твърдо. Не трябва ли да излиза свободно? Не мога да разгледам отдолу под колата, защото нямам канал наблизо, но ориентировъчно тази траба би трябвало да излезе някъде при дясното вътрешно каре, така поне си го представям. Съжалявам за дългия ферман, но се опитах възможно най-подробно да опиша проблема. Моля, ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае решението му, да помага, че хич не ми се разглобява пак всичко, да свалям радиаторчето. Моля, нека се изказват колеги, запознати с устройството на конкретния автомобил! Поздрави!
  3. dorsy

    Смяна на патрон.

    Колеги патрона на волана ми прави мизериики и искам да го сменя, проблема е че не знам къде точно да разпробия за да извадя стария. Изчетох каквото намерих във форума и в нета като цяло, обаче не намирам конкретен отговор за мен. Трябва ми снимка за да видя точното място за пробиване, тези които са побликувани обаче не ми вършат работа, защото при мен изглежда различно. Аз съм с антена за имобилайзера, а масовите в нета са, струва ми се без. Прикачам три снимки, направени през около 90 градуса - от долу, отпред и от горе. Знам, че трябва да е на 12мм от черната пластмаса навътре, но къде точно? Ако някой знае конкретно за моя тип, моля нека сподели, че не ми се ще да го правя на решето. Колата е А4, 125 кс, quattro, 1995г.
  4. При мен разхода в София е около 13/100 в повечето случаи без климатик или с пускането му от време на време само, когато е много топло. Извън града е различно. Пробвал съм я без климатик, без да е натоварена и без да вдигам повече от 90 км/ч и е давала 8,5/100. Ако обаче я натоваря хубаво, с пуснат климатик и карам с 130 км/ч и повече е около 10,5/100.
  5. dorsy

    Въпрос за маховик.

    Колеги, има ли как да разбера без разглобяване с какъв маховик е колата- демпферен или обикновен. Идеята е да купя съединителя предварително, а не след като разглобя. До колкото знам има разлика в зависимост от маховика. Колата е А4 1,8 quattro 125к.с. ADR 1995г. Знаете ли по принцип заводски какъв се вгражда?
  6. dorsy

    Въпрос за вериги

    Тези ми харесаха, ама никъде не съм виждал, иначе мерси за отговорите, изясниха ми се нещата.
  7. dorsy

    Въпрос за вериги

    Как така? Нещо не разбирам.
  8. dorsy

    Въпрос за вериги

    Колеги, аудито ми е 1995г ADR QUATTRO. Въпроса ми е, ако ми се наложи да слагам вериги къде ще е по-удачно, от пред или от зад?
  9. Сигурен ли си, че под датчика е вентила за ниското налягане? Цедка или някакъв филтър има там, обаче за вентила е съмнително. Дали не е възможно системата да се обслужва само от вентила за високото налягане, който е на радиатора и едва след като се изпразни системата да се маха датчика, и от там да се сменя или почиства цедката? Имаш ли ясен спомен?
  10. На тънката тръба ли е датчика или на дебелата и как се вади със завъртане или е на клик система?
  11. Колеги, интересува ме къде е вентила за ниско налягане? Според аутодатата двата вентила, за ниско и високо налягане са на тръбите над въздушния филтър, обаче при мен не са там. Махнах кутията на въздущния филтър и огледах и отдолу, но няма и там. Този за високо налягане е на радиатора горе вляво, а не според схемата от аутодатата, която съм прикачил, но за ниското не мога да го намеря. Колата е А4 Quattro 125кс ADR.
  12. dorsy

    Високи обороти.

    Добре, кои точно живи данни, на кой канал? Проверката с мултицет е на съпротивлението м-у отделни пинове при различно положение на клапата, най-общо казано. В този ред на мисли би трябвало да може да се хване с мултицет. Остава обяснението, че когато меря с мултицета дв. не работи и тогава всичко е ОК. Както писах в първия си пост проблема не е перманентен и вероятно когато пробвам с мултицета на неработещ двигател стойностите са в норма. Но пък от друга страна защо не се натрупва като грешка? Както и да е, ако е дроселната клапа целия блок ли трябва да сменя или може само електронния компонент, че цените са сериозни?
  13. dorsy

    Високи обороти.

    Добре, а защо не ми го отчита като грешка с Vag Com? Освен това съм я проверил с мултицет по начините, описани в Autodata и всички стойности са в нормите!
×
×
  • Create New...