Jump to content

ivo marinov

Members
  • Мнения

    688
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди-А4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    ГАБРОВО

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ivo marinov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. Ей тез Душегуби ги изкарахте едва ли не най добрите двигатели вграждани в Ауди.Нека хора които са се напатили с тези коли да не ги прехвалват,че са супер готини и евтини за обслужване,спрямо годините си което не е вярно.Евала на колега в един от първите постове на темата който си е споделил разочарованието от модела и е описал колко пъти го е оставяла колата на път и какви суми през две до три седмици е наривал по сервизите.Нека да бъдем и малко реалисти и да си признаваме кое е добре и кое е зле в тези мотори,като реално повече са негативните му страни.Те ако ставаха и бяха читави тез мотори нямаше да им викат "Душегуб".Който си е купил Душегуб не е прокопсал,разочарованието го вижда по късно,но факта че е налял безумен лев в някой скъпоструващ ремонт си го оставя на заден план и си казва ще оправя и това и това ........докато накрая му писне да налива кинти и го разкара,но и препродажбата им в последствие става по тегава,защото и хората вече масово се понаучиха за проблемите им и избягват да се нашиват на тях.Това че има някоя и друга читава и по безпроблемна кола в модела него прави Бестселър по надеждност откъм двигател.
  2. Е гати с тез В4 те много поскъпнали бре!!! Стари кошници на по 23-24 г. за по 3000 лв.,пълен смях.Пак се започна да се пишат нелогични простотий.
  3. Ти за газта не мисли ,а си мисли че ако на този масларник не му е правен ремонт на мотора заради харча на маслото си приготви едни бързи около 4000 лв. за ремонт и тогава мисли за другите неща.
  4. Всеки обяснява разни неща,но тя жената си иска 2.7,щом си иска такова да се надява на него и така.Ще кара,ще тегли и ремаркета и кучета в тях и всичко.Сега сериозно към питането на колежката,щом ще купува колата от Германия съвета ми е да търсиш максимално запазена като състояние и на възможно по малък пробег кола,до това дали ще е 2.7 или 3.0 което и да вземеш от двете няма да сбъркаш стига колите да са запазени и добре подържани.Вярно за предпочитане и 3.0 но и 2.7 ще ти върши работа.Категорично не си взимай 2.0 защото моторът идва слабичък за тежкото купе.Относно подръжката и проблемите по тези дизелови двигатели има доста изписано във темите на форума и ако не си ги прочела то е хубаво да попрочетеш нещо за да си наясно за какво става въпрос по тези мотори,Успех с покупката и безаварийно каране!!!
  5. Нервака е напълно прав попаднеш ли на милионник и изтормозен кош цифроманията е яка има доста скъпо струващи възли и агрегати в тези коли които могат да те разорят затова съвета е да търсиш максимално запазена кола със възможно по малък пробег,но всичко основно зависи и от това със какъв бюджет разполагаш.Щом си се върнал от Германия та те колите са били при теб купувай си я от там. Търси максимално запазен автомобил има доста обяви от частни лица можеш да си избереш кола по всичките ти критерий които си си поставил.
  6. Който каквото и да пише и обяснява пробега на автомобила си е основен критерий за надеждноста и състоянието като цяло.Недейте да сравнявате магистрални ,градски и т.н. типове на навъртяни километри.Кола която е примепно на 80-120 и т.н. х.км. е в пъти по добра от кош който е примерно на 300-350 х.км.било то и с минимална разлика в годините на производство от един и същ модел.Интересно е как тук доста хора искат да представят най различни хипотези за студени стартове,градско каране и т.н.от сорта на глупости и да накара доста хора да им повярват.Както и да караш пробега се отчита на километража и километрите са си километри.Всеки пробег в повече износва двигателя,но да вярват неразбиращите и незнаещите как кола на примерно 380-400 х.км карана само магистрално и всякакви глупости е по добра и надеждна от кола примерно на 140 х.км. карана във градски и всякакви условия.Визрам един и същ модел на едни и същи години кола.Просто това с пробега е несериозно и смешно както и да се погледне от всякъде.Защо тогава автомобили на Ауди върнати във представителствата на марката за продажба като употребявани автомобили на едни и същи години и един и същ модел но със различен пробег на километража се продават на коренно различни цени съответно в полза на колата която е с по малък пробег.Това съм го виждал във представителство на Ауди в Германия при покупка на Ауди А4 Б8 модел 2011 г. говоря за модела 2.0 тфси едната кола беше с пробег под 120 х.км. а другата беше с пробег 197 х.км и цената на колата с по малък пробег беше драстично по висока от другата.Така че недейте да пишете и обяснявате глупости относно разликата в пробега на един автомобил без значение как и при какви условия е каран.Кола която е с по малък пробег е в пъти по надеждна и винаги ще е обект на продажба в сравнение със изтормозен кош на над 400 х.км.
  7. Правилно е казал колегата "Колкото даваш това и получаваш"
  8. Пак се започнаха да се пишат глупости как кола карана само магистрално е близо милионник и кола карана в градски условия на 150 180 х.км е по лоша от милионника.Стига с глупостите.Големия пробег износва и уморява мотора.При положение че и на двата пробега на отделните автомобили се спазват точните интервални смени на масла на двигатели и кутий.
  9. Колега подръжката на КЮ е в пъти повече от на Хюндая,но по принцип двете коли нямат нищо общо като сравнения във външен вид,екстериор,поведение на пътя,сглобка и комфорт при шофиране и т.н.Аудито е класи над Хюндая във всяко едно отношение както и да го погледнеш.Вярно издържливоста на Хюндая е доста добра и подръжката е евтина,но друго си е да караш и да си собственик на КЮ.Предполагам че визираш Хюндай Сантафе,моделът след 2006г. или става въпрос за друга модификация на марката.Колегите правилно са ти споменали да си търсиш кола с по малък пробег,по нови години и добре е да бъде с проследима история,но вече тук е въпросът че и кинтите стават съвсем различни.Доста проблемни възли и агрегати има във КЮ и почнат ли да се събарят могат и да те разорят,но все пак всичко си е на късмет.
  10. Той колегата пише,че има доста коли да си я купува тогава,стяга ремонтира вкарва лев,не обича да си продава колите и тази става служебна и така.Щом има кинти за наливане страшно няма.Взимаш я за 4 хил.вкарваш 6-7 хил и става самолет.
  11. "Нервака" е напълно прав не попаднеш ли на читава кола и няма ли заделен лев за непредвидени и скъпоструващи ремонти просто това не е твоя автомобил,но нали знаеш кеф цена няма,ако не те бъркат кинти за поръжка скачай смело и раздавай здраво ГАЗ!!!
  12. Колега търси основно от бензиновите версий на модела а именно моторите 1.8т и 2.0т и да не 4х4 стига автомобила за е запазен пак ще останеш доволен.Не взимай само 2.0 атмосферния двигател със 131 к.с който си е прочутия маслояд вграждан първоначално в В6 също избягвай и 1.6 бензиновия мотор в това купе защото двигателя е слаб и въобще не е еластичен и приятен за каране.Дизеловите мотори 1.9 и 3.0 не са лоши но по принцип дизела е с доста по голям пробег в сравнение със бензиновите двигатели и вероятноста да попаднеш на "Милионник" от дизелите е доста голяма,също и подръжката и съпътващите разходи по дизела не са евтини.Успех с покупката и дано да попаднеш на читав кола.Добре е при огледите да се ходи с човек който си има понятие от тези коли,диагностика задължително и ако продавача позволява преглед в сервиз също е препоръчително.
  13. Честито за маслояда,имах този мотор само че в Ауди А4/Б8 .Изкефих се максимално като я продадох.Ремонта ще ти излезе около 4000лв.Кофти е това,че човек си купува готина кола и вместо да се кефи от придобивката и да кара,трябва да се занимава с тъпи ремонти,но се налага няма как,фабричен тъп дефект на Ауди на почти никакви километри.
  14. Както се спомена от много колеги във темата повечето хора искат да карат премиум автомобили на марката,но всичко си има цена.Колегата в поместената от него тема пита дали е добра дадената кола по обявата и повечето хора тук му казахме,че тези коли са си вече на години,доста са амортизирани,подръжката им не е от евтините и коли в ниския ценови диапазон не са много за предпочитане,защото има доста скъпо струващи агрегати които са си цифра във всяко едно отношение.Аз споменах още в началото на темата,че такъв автомобил за да доставя кеф и удоволствие на колегата ако го притежава си трябва лев за подръжка,за без пари не става да подържаш Ауди А6/4Ф.Изписа се доста верни неща ,но всеки има право да си сподели мнението,все пак за това е форума и затова сме колеги да си споделяме и да предпазваме,бъдещи колеги и любители на марката от погрешни покупки.В крайна сметка колегата сам си решава дали ще купи въпросната кола или не,но за тези коли си трябва огледи в сервиз,диагностика и най вече това трябва да се извърши от човек който е запознат с модела и марката като цяло.Покупки на сляпо и на доверие после излизат солени.Аз не случайно написах като е навит за въпросния модел да си купи такова Ауди,да го покара,да по ремонтира и като види,че му идва нанагорнище продава,защото просто това е действителноста.Избора за автомобил си е негов,мога само да му пожелая успех с покупката и да попадне на читав автомобил,но интересното във темата е,че автора дори не публикува и един пост след отправеното от него запитване по дадения автомобил може и а се е разубедил от всичко казано тук до момента.
  15. Колега която ти хареса,взимай ще прави ще караш и като ти омръзне или те разори,продаваш и това е.
×
×
  • Create New...