Jump to content

Ra1mN

Members
  • Мнения

    97
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4.2

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1635 профилни разглеждания

Ra1mN's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ra1mN

    Колектор 4.2

    Здравеите колеги някои дали знае смукателния колектор на а6 1999г 4.2 300коня арс мотор дали е съвместим със някои от а8 и какви са им разликите Казаха ми че става от феисова осмица 310коня номера на колектора ми по етка е 077 133 185м някои ако е запознат или продава такъв да пише П.С Моя е спукан и с болкирали и извадени клапи
  2. Ra1mN

    Разлики между А6 4.2 и S6

    Аз съм с такава а6 4.2 и седях пред дилемата с6 а6 зависи какво точно търсиш от колата Които иска С глезотии брони табло ала бала зима с6 аз изках а6
  3. Колеги продават се 5бр оригинални джанти авус 18 ки от ауди с8 5x112 8j. 57.1 et48 прави без заварки със капачки и нормални следи от употреба към тях при желание имам 4бр гуми 245/40 със 5мм граифер и стар дот Цена 700лв може и бартер за други 18 ки vossen или от рс4 б7 модела гумите са подарък
  4. Ra1mN

    A6 4.2 Трудно пали топла

    след проведения опит проблема е установен пикаеща газова дюза тия дни предстои ремонтен комплект и калибровка на рейките
  5. Ra1mN

    A6 4.2 Трудно пали топла

    хах евала и а тва си мислех да направя че скоро четох подобна тема и това беше проблема после ще го пробвам и ще пиша
  6. Ra1mN

    A6 4.2 Трудно пали топла

    има газова ама всеки път пали на бенз и след 8 сек прехвърля а темп датчик скоро ми го гледаха и уж си работи коректно а тои маи датчика прави други магарии виж дебитомера несъм го мислил ама колата си върви добре може да си прав за давенето защото като върти повече да запали мирише на бензин
  7. Здравеите колеги от известно време колата ми прави малко мизерия и ме дразни. Става въпрос за а6 ц5 авант 2000г 4.2 мотор Проблема е следния сутрин на студено колата пали от раз обаче като загрее нещатата се променят Ако съм я карал еди колко си време загася я и я запаля в рамките на 5-10мин пак си пали перфекто ако обаче престои 20-30мин след това върти по 10-12секунди даже и малко гас и давам докато запали като запали и я загася пак си пали идеално При старото ми ауди 1.8т имах аналогичен проблем и беше от регулатора на налягането но тои видимо беше заминал защото като извадя маркуча за вакума течеше бензин Обаче тук не тече може ли мембраната да е омекнала и да не държи налягане? Тези дни ще я закарам да ми мернат налягането на бензиновата система да не е нещо помпата но си мисля че ако беше тя колата нямаше да върви както трябва. Случва се от време на време сутрин като я запаля да прекъсва и да работи на по малко цилиндри но малко след като тръгна се оправя Скоро съм сменявал свещите със оригинални бобините са ОК лулите са изчистени На диагностика грешки няма
  8. ако не е 4.2 няма смисъл дали ше 1.8 т или 2.8 или 2.4 колата ще се кара смесено и по 150тина км на седмица и на газ мисля че разхода неме трвожи чак толко просто винаги съм искал осмак и мисля че цените сега ми го позволяват.Просто съм си карък с колите и ако има нещо да се чупи се е при мене. И с другите ми аудита по някое време съм имал големи изваждиния но не повече от 1500-1800 лв Та затова ме интересува колко мога да се бръкна тука
  9. Да поясня колата ще се кара смесен цикъл по около 18км на ден тези разходи които посочвате ми се виждат много старото ми 1.8т варираше доста от 10до18 на 100 но по нормалния ми начин на каране беше около 10-12 . Опита ми с осмаци е малък 1 седмица съм карал мустанг 2005г 5.0 автомат и една седмица корвет ц6 6.0 автомат като колите не бяха мои и често си правех кефа с тях и разхода беше 18-20 мустанга и 22-24 корвета и двата мотора са същите като от преди 40години та ми се струва странно американски бангии да харчат по малко от ауди отделно имам приятел с х5 4.4 в която се возя редовно и гори 19 газ Да отбележа че колата ще я карам на газ. Много изскам ръчни скорости но не намирам такива екземплияри Има ли някоя форумна а6 4.2 за продажба
  10. Здравейте колеги решил съм да се сдобия със а6 4.2 c5 avant прочетох повечето теми във форума и съм леко раздвоен .Интересуваме какви са подводните камъни по мотора и типтроника и как да разбера дали има проблем с някое от двете.Харесал съм конкретна кола и смятам да се разходя да я погледна.Имал съм две аудита досега но никое автомат толкова ли наистина е проблемен и скъп за ремонт .Надеждата ми е че ако има проблем със скоростите има доста а8-ци на части и скоростни кутий по 400-700лв.Мотора нямам никаква представа колко е надежден и скъп за подръжка но от четеното предполагам че е надежден и предполагам всичко в крайна сметка опира до състояние на колата.Дайте мнение за тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423919908841160&slink=91q6nk моля всеки който има преки впечатления за а6 или с6 дори а8 да сподели
  11. Ra1mN

    А4 1.8Т няма налягане

    често ли се случва тая работа с геита при тея варели или аз съм си карък . колега мислех си направо с компресора да го надуя ма ме хвана шубе да не прееба нещо и реших да не експериментирам утре сутринта я карам в сервиз да я гледат. Само дано не трябва да се сваля торбалан че неме кефи тоя вариант. Кажете някои сервиз или човек които наистина разбира от тия коли да установи прболема че ми писна всеки да изказва мнения от опит с други коли и марки?
  12. Ra1mN

    А4 1.8Т няма налягане

    трябва ли да може да се движи на ръка геита ? геита грам немръдва дали не е блокирал отворен и как се процедира в този случаи турбото долу и чистене и смазване на геита ? как да разбера дали актоатора работи и може ли тои да блокира геита такаче да неможе да да се движи?
  13. Ra1mN

    А4 1.8Т няма налягане

    на вага няма грешки Н75 е сменян преди година клапанчето още вчера го пробвах и работеше ама тая работа с геита ме заинтересува и ще я пробвам
  14. Ra1mN

    А4 1.8Т няма налягане

    колега какво имаш впредвид под лошо горивоподаване или проблем с електроника ?
×
×
  • Create New...