Jump to content

Thebimmerfan

Members
  • Мнения

    81
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    BMW 323ti compact

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    Cars, Drifting...

Thebimmerfan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Поздрави на всички AUDU-фенове за изключително заслужената и красива победа, която току-що извоюваха! R.I.P Allan Simonsen - always in our hearts! Ако BMW участваха ситуацията щеше да е друга, но здраве да е!
  2. О.К., маслото е без значение (според теб), отиваш в първият квартален магазин за авточасти, купуваш горещо-препоръчаният ти от местния квартален "спец" Mannol/Ravenol/Eurol/Боклук и си boss ...Успех бро
  3. Ами мисля че съм дал един пример по-горе, мога да ти дам и други...Като видиш черупките на лагерите на двигателя си заприличали на станиол, износени разпределителни валове (с "изядени" гърбици)... В крайна сметка всеки е свободен да си поддържа колата както намери за добре, затова си е негова...
  4. Радвам се за тебе колега Jim1 щом си толкова сигурен в качеството на вторите (та и третите) марки, та чак и басове ловиш даже. Само да вметна в цялото това море от убеденост в което явно плуваш - един от най-бързите начини да сринеш един двигател е посредством калпаво масло. Поздрави! Има дори някои масла, с които след 1000-2000км. преход започват да ти чукат повдигачите на ниски обороти като загрее мотора (това от доброто налягане което държат като загреят), ама това са бабини деветини, те тези изпитаните марки са добили известност по случайност, тези които са си неизвестни дори след 70 години съществуване са явно по-качествени...
  5. А ти би ли си сипал масло Приста на колата? Гледам и тя (Пристата) взе да се появява в разните му там списъци със сертифицирани масла...От къде си сигурен че русенските бабаити не са пратили някоя горе-долу читава проба до Германия колкото да получат сертификат от VAG, а в тубите продавани по родната търговска мрежа, по стар български обичай, да се налива нещо което не отговаря на нищо по никакъв световен стандарт...За мен мястото на производство на даден продукт също е от значение. Не мисля, че е "същата работа" масло произведено от французи, белгийци, германци и такова "произведено" от българи, румънци, турци...Sorry ако съм обидил някой, но експерименти с двигателя си не правя.
  6. То и Febi Bilstein и Meyle правят тампони за окачване, и двете марки се продават най-официално и имат всички сертификати за продажба, но Febi-то ми изкара 25 000км, а с Meyle съм карал над сто хиляди и още са здрави.
  7. Това че масла с определени марки и вискозитетни индекси са включени в одобрения от BMW или VAG списък далеч не означава че всички масла в този списък са с еднакво качество, а чисто и просто че може да се кара с тях. Това не означава, че масло за 30лв. литъра не е с по-високо качество от масло за 8лв (в широкоцитирания от някои "одобрен списък" има и от двата вида...)
  8. Това че дадено масло е в определен списък, бил той на VAG, BMW и тн. е подвеждащо. В тези specification approval sheets за да не фигурира някое масло трябва да е някакъв наистина уникален боклук от рода на М10Д, Лубрика (възможно е вече и Лубрика-та да е издействала някой сертификат). И Запорожец и Протон имат разрешително да произвеждат "автомобили", но виждам че повечето тук са предпочели AUDI... Сигурно защото няма никаква разлика в качеството...
  9. Сигурно и маратонки AdiBas за 5лв. от битака имат същото качество като оригинален Adidas за 250лв... Чудя се защо ли щом всичките марки са едно и също и разлика между тях нямало никаква (според някои) има хора които дават толкова пари за AUDI, BMW, Ferrari, Porsche, щом могат да си купят един Заз Таврия или някоя Dacia...нали е все кола, разлика никаква, само в цената - другото са бошлав работи (според някои)... Явно има хора които си мислят че изграждането на международен престиж и поддържането му в продължение на 150 години става на базата на посредствено качество...
  10. Абе и с "добавка" да е 20W-50 (минерално), за този двигател който фигурира на аватара ти (1,8t), с тия тесни маслени магистрали ( и с това турбо!), не бих избрал това масло, ама ти си знаеш.
  11. Нали това имах в предвид и аз. Озадачава ме фактът че в Бг цените наистина са доста по-високи отколкото на запад, колкото и абсурдно да изглежда това... Лакомията е страшна работа (за "официалните представители" говоря)...
×
×
  • Create New...