Jump to content

SECURITY

Members
  • Мнения

    356
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно SECURITY

  • Рожден ден 15.10.1986

Друго

  • Kaра
    D3 BFM

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Контакти

  • Skype
    horner_

Последни посетители

1164 профилни разглеждания

SECURITY's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пробвай Benzin сервиз в Пловдив. Само добри отзиви съм чувал. Аз там съм правил обслужване на моята, няма проблеми.
  2. При мен не трака, по 2 седмици не я паля колата. Маслото Мобил 5в30. Според мен вериги/обтегачи е проблема - или остарели или менте. Преди мен преди мен не знам с какво масло е карана колата, но като сменях гарнитурите на капаците на клапаните имаше бая неприятни отлагания по тях, така че си мисля че не е от маслото проблемът.
  3. SECURITY

    Стопове, D3, facelift

    Какви стопове купи нови, че и аз на старо търся, но като гледам какво се предлага ще са нови и моите. Най - евтино 1700лв намирам аз.
  4. Подпомагаш, само че Румънската, Френската, Немската и т.н. икономики. А сравнението с чука и колата е безценно. Аз имам и дърт премиум и чисто нова кола (не премиум, както казваш) и мога да ти кажа, че се чувствам доста по-спокоен в дъртия премиум, поне в моя, незнам в какво си се возил ти.
  5. Не е само до поддръжка. Старата кола като я караш с 200 продължително време може да се смачка от въздушното съпротивление, палачинка да стане заради умОрения матрял.
  6. Аз питам наистина от любопитство, понеже незнам какво да гледам за износването на кожен волан. Ясно е, че като започне да се лющи не е добре, ама преди това какво се гледа.
  7. Колега, как го разбра, че е претапициран. На мен си ми изглежда добре, та да знам за в бъдеще какво да гледам и аз.
  8. Това май е за накладките, че са за смяна, за ръчната по друг начин излиза алармата на дисплея. Иначе колата изглежда добре на снимките. Но тази решетка не е ли след 2005 година само. И като идеш виж дали всички екстри от описанието отговарят на реалността, че май са отмятани е така "да има". Филтър за твърди частици, 4(5) врати........?
  9. По принцип те разбирам какво искаш да кажеш. За 20 хил км може и да не го сменяш маслото, не е толкова голям рискът за теб, колкото за този, на който евентуално ще я продадеш. Обаче, ако и този преди теб е мислил по същия начин, тогава ....... Може поне да пуснеш малко масло и да го видиш дали не е много почерняло, все пак е някаква индикация, дори и малка. Преди имах А6, като източиха маслото и го видяха какво представлява (в Гемини 4), ми каза момчето че е можело да кара много така, но го смених така или иначе. Добре е поне да се провери дали като ниво е ок или дали има течове от кутията. Сега сигурно ще има мнения, че не е за теб тая кола, щом правиш икономии от обслужване, но щом си решил давай така, оправдан е риска според мен, въпреки че аз не бих го поел, понеже съм малко краен по отношение на обслужване.
  10. Здравей. Аз сменях миналата година. Масло ЗФ, филтър, гарнитури, болтове и магнити + проверка диференциали и раздатка ми излезе 650лв. Мисля, че и адаптация на кутията правиха. В Пазарджик имаш серввиз за тая работа, ако не искаш ще ти препоръчам в Пловдив, Бензин се казва сервиза, само за автомати. Сложи си ЗФ масло, което си е за кутията за да си спокоен, по-скъпо е, но поне си е от производителя на самата кутия.
  11. Какъв е проблема, оригинално си я дават хората с този размер. Все си мисля, че отминаха тея години, където се гъзарееше с голямата джанта и сенниците "суперспорт"
  12. Аз съм със 17-ки. Предполагам за по-спортно каране няма да са ок. Аз само на магистралата давам газ, проблеми няма там, в града возията е перфектна. Ако имаш път към Пловдив се обади, може да пробваш с моята резервна - 235/55/17, оригинално е купувана колата с тези джанти.
  13. Брат, при затворен капак абсурд да го мушнеш до там това дебело джилязу. При мен 2.5мм електрод не можа да мине между капака и пластмасите.
  14. Колега не режи капака. Процедурата не е кой знае какво, може и сам да си го оправиш. Реже се куката, на която е скъсано жилото или и двете направо - 15лв. е бройката оригинална от Порше, жилата и трите бяха около 90лв май, пак от Порше. Процедурата през подкалника е много тегава, ще си потрошиш ръцете. Аз вече го ядох един път и от опит ти казвам, че с рязане на куките е най-бързо и най-лесно. Ето ти темата, описал съм всичко:
×
×
  • Create New...