-
Мнения
249 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно Furba
- Рожден ден 12.06.1983
Друго
-
Kaра
100/C4 quattro AAH
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
Furba's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте колеги, извинявам се, че се намесвам от нищото и не изчетох всичките 4ри страници, но все пак да споделя .... няма абсолютно никакъв проблем да се смени лагера, но всичко трябва задължително да се върне по местата както е било на100%, колегата kapitnago е с голям опит и знание, но все пак при мене практиката е показала, че гршно сложена дори шайба на лагера и нещата стават трагични ..... верно са балансирани поотделно, но 2ри баланс имат и заедно, в елзата се казва даже, че са маркирани и каретата ..... но все пак ако нещо се обърка има няколко фирми които предлагат динамичен баланс на валове. Та лично аз не виждам нищо страшно да се смени дразнещата гад
-
Охладителните перки се пускат само от 2 места ..... термо шалтера на радиатора и компютъра на климатика, най вероятно ти е заминал термо шалтера(кръгла гад с 3 крачета, намира се на радиатора - шофьорска страна долу)., релетата са 2 за бърза и бавна степен, ако не се лъжа за бавната е 217. П.С. А това ,че пада на 11 волта е лошо, прегледай си връзките на +вия кабел, и на бушониерата в купето .... те са около 6 кабела дебели (6-10 мм2), има вариант да си е заминала и някоя перка ако заряда с вклщтени фарове и парно и др. консуматори е около 14 волта
-
На всички V6 и V8 от 92ра до 2006(да речем) са им умрели вихровите клапи на 100% което спъва работата ,вибрации и т.н., също както каза и колегата, като си заминат и обтегачите ...... нещата стават трагични, да не говорим за всичко останало дето може да е умряло като дебитомери, замърсени дюзи, детонационни датчици .... с един VAG-COM и някой който знае какво гледа .... за малко пари ще стане пак добра машината.
-
Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан.
-
Тези болежки "клатене" + "тресене" могат да бъдат породени от почти всичко по двигателя, ако приемем, че главите са направени както трябва, всмукателния колектор е проверен и работещ, бобините не са се самоубили докато са чакали двигателя и не сте прецакали някой кабел при цялата тая дейност ...... на първо място бих замерил какъв вакуум като стойност има на всмукателния колктор и дали цялата вакуумна система е навързана правилно .... евентуално гадно масло ....
-
Здравей колега ,ако колата е нямала този проблем до момента на разглобяването ...... провери центровката(надявам се е правена с определените инструменти) и как ти е вакуума, защо е отварян двигателя, 174 иили 193 коня е .......показания на сондите, времена на дюзите .... дай малко инфо, нещо друго сменяно ли е, като датчици и т.н.
-
Ами като ги знаеш защо предлагаш нещо друго .... в какъв смисъл ксеноновата светлина е незаконна .... нека помислим малко .... ксенон е напълно нечовешко да слагаш на рефлекорен фар без лупа .... ксеоновата светлината е разработена като допълнение за фаровете с лупи защото се разчита на металната пластина да не позволя снопа светлина да преминава ниво на височина неприемливо за отрещния! ..... не знам с какво си играл и с какво не, при 14.4-13,8 на генератора - респективно на акумулатора и имаш 12,5 на крушките .... разликате е драстична на пътя
-
Здравейте колеги да добавя само ..... тва с равнината и геометрията на осветяване е направено нарочно за да може да се осветява пешеходната зона/извън пътното пространство и т.н., височината на фаровете е измислена и направена да бъде както следва по учебник, не високо не ниско даже си има такива уреди за центроване ,макар забравени от жителите в БГ Релета трябват при 85% от немскте автомобили произведени до 2000-та година, дори и 1 волт да има падеж е достатъчна причина да се сложат, светлината при волфрамовата крушка не е правопропорционална на приложеното напрежение - тя е експоненциална - демек дори 1 волт да е 1/12-та от цялот, то в сила на светене може да достигне 15% което от своя страна дава почти 1/4-ът от силата на крушката в реалността(това са относителни числа, да не вземе някой математик да се заяжда сега)
-
Здравейте колеги .... един бърз отговор ...... възстановете си фаровете (отваряне измиване и никелиране ако се наложе)... сложете релета за къси и дълги и ще онемеете от разликата без да слагате ксенони и диодни, тва за 100-чки дето са с H4, за тия с лупите, слагате хубав ксенон от тия дето ги слагат на корейските и немските коли за фабрично вграждане или филипс и няма никви грижи (препоръчителна е същата процедура отваряне и т.н.), защото китайските ксенони уж светят силно ама някак си нямат осветеността на скъпия ксенон .... осрам е един добър избор, аз съм с такива на дългите и мога да кажа, че са малко колите които се сравняват с тоя фар.
-
Същото е като при хората ..... права линия - мъртъв
-
Тънък ключ - нямаш имобилайзер, дебел ключ имаш имобилайзер, на таблото трябва да имаш лампа която да свети ако имаш проблем с имобилайзера, на А6 с 2.6 почти на 100% имаш имобилайзер, но той няма нищо общо с таблото, има малка черна кутиика която си говори с компютъра като получи сигнал от бобинката около контактния ключ
-
Здравей колега, провери някъде да не замасява кабела на датчика, щом си го откачил и пак светва и гасне когато си иска, много вероятно е да се допира на маса някъде ....
-
Здравейте колеги, само искам да направя едно вметване по въпроса ви със зацепването, защото имате някакви разминавания и трябва да се изгладят ......... зацепване може да се направи и без инструмент .......,но никога като хората, както и да го въртиш както и да го сучиш никога не можеш да го докараш перфектно като с инструментите и е хубаво да си се ползва и пина на коляновия вал.
-
Амииииии ...... различно е всеки ден(в тесни граници), по-скоро е на всеки цилиндър или през цилиндър, нещо като твърда работа на двигателя, но по към вибрация с лека игра на оборотите - нещо от порядъка на 40-60 обр./мин, на газ се усеща най-добре - един ден клати купето, следващия е напълно равномерна работа, но твърда на третия ден е мека работа но с леко менене на оборотите ...... също така не мога да хвана кога и как решава какви обороти да държи на празен ход .... един ден е на 800 следващия е на 650 ... все на загряла все след един и същи тип каране .....ахнал съм мисля да я водя на някой индиански гуру ...... мисля, че ми трябва инфо само за няколко неща и ще съм готов с мистерията 1 Какъв вакуум държи тоя двигател на празен ход 2 Какви стойности трябва да показва дебитомера на празен ход 3 Какви времена имат дюзите на загрял двигател на празен ход