Jump to content

Furba

Members
  • Мнения

    249
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Furba

  • Рожден ден 12.06.1983

Друго

  • Kaра
    100/C4 quattro AAH

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Furba's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, извинявам се, че се намесвам от нищото и не изчетох всичките 4ри страници, но все пак да споделя .... няма абсолютно никакъв проблем да се смени лагера, но всичко трябва задължително да се върне по местата както е било на100%, колегата kapitnago е с голям опит и знание, но все пак при мене практиката е показала, че гршно сложена дори шайба на лагера и нещата стават трагични ..... верно са балансирани поотделно, но 2ри баланс имат и заедно, в елзата се казва даже, че са маркирани и каретата ..... но все пак ако нещо се обърка има няколко фирми които предлагат динамичен баланс на валове. Та лично аз не виждам нищо страшно да се смени дразнещата гад
  2. Охладителните перки се пускат само от 2 места ..... термо шалтера на радиатора и компютъра на климатика, най вероятно ти е заминал термо шалтера(кръгла гад с 3 крачета, намира се на радиатора - шофьорска страна долу)., релетата са 2 за бърза и бавна степен, ако не се лъжа за бавната е 217. П.С. А това ,че пада на 11 волта е лошо, прегледай си връзките на +вия кабел, и на бушониерата в купето .... те са около 6 кабела дебели (6-10 мм2), има вариант да си е заминала и някоя перка ако заряда с вклщтени фарове и парно и др. консуматори е около 14 волта
  3. На всички V6 и V8 от 92ра до 2006(да речем) са им умрели вихровите клапи на 100% което спъва работата ,вибрации и т.н., също както каза и колегата, като си заминат и обтегачите ...... нещата стават трагични, да не говорим за всичко останало дето може да е умряло като дебитомери, замърсени дюзи, детонационни датчици .... с един VAG-COM и някой който знае какво гледа .... за малко пари ще стане пак добра машината.
  4. Здравейте колеги ..... показаха ми темата, че сега се занимавам точно с този проблем .... общо са 4ри клапаните, един на маслената помпа, един под капака на всмукателните колектори и два броя в главите .... поръчах тези в главите вчера от Порше .... 100 кинта този който е на блока между цилиндрите и е някъв разпределителен или нещо такова го има в елиткар или някоя с подобно име фирма .... 120 кинта. Нека колегите със стегнати такива асматици и 2.6 да споделят температури и налягания на маслата .... малко за сверяване. Клапаните като номера могат да се видят в етката ..... защото маслената помпа на AAH и AFC са различни и може да има проблем с единия клапан.
  5. Furba

    Ауди а6 ц5 quattro 1997

    Тези болежки "клатене" + "тресене" могат да бъдат породени от почти всичко по двигателя, ако приемем, че главите са направени както трябва, всмукателния колектор е проверен и работещ, бобините не са се самоубили докато са чакали двигателя и не сте прецакали някой кабел при цялата тая дейност ...... на първо място бих замерил какъв вакуум като стойност има на всмукателния колктор и дали цялата вакуумна система е навързана правилно .... евентуално гадно масло ....
  6. Furba

    Ауди а6 ц5 quattro 1997

    Здравей колега ,ако колата е нямала този проблем до момента на разглобяването ...... провери центровката(надявам се е правена с определените инструменти) и как ти е вакуума, защо е отварян двигателя, 174 иили 193 коня е .......показания на сондите, времена на дюзите .... дай малко инфо, нещо друго сменяно ли е, като датчици и т.н.
  7. Ами като ги знаеш защо предлагаш нещо друго .... в какъв смисъл ксеноновата светлина е незаконна .... нека помислим малко .... ксенон е напълно нечовешко да слагаш на рефлекорен фар без лупа .... ксеоновата светлината е разработена като допълнение за фаровете с лупи защото се разчита на металната пластина да не позволя снопа светлина да преминава ниво на височина неприемливо за отрещния! ..... не знам с какво си играл и с какво не, при 14.4-13,8 на генератора - респективно на акумулатора и имаш 12,5 на крушките .... разликате е драстична на пътя
  8. Здравейте колеги да добавя само ..... тва с равнината и геометрията на осветяване е направено нарочно за да може да се осветява пешеходната зона/извън пътното пространство и т.н., височината на фаровете е измислена и направена да бъде както следва по учебник, не високо не ниско даже си има такива уреди за центроване ,макар забравени от жителите в БГ Релета трябват при 85% от немскте автомобили произведени до 2000-та година, дори и 1 волт да има падеж е достатъчна причина да се сложат, светлината при волфрамовата крушка не е правопропорционална на приложеното напрежение - тя е експоненциална - демек дори 1 волт да е 1/12-та от цялот, то в сила на светене може да достигне 15% което от своя страна дава почти 1/4-ът от силата на крушката в реалността(това са относителни числа, да не вземе някой математик да се заяжда сега)
  9. Здравейте колеги .... един бърз отговор ...... възстановете си фаровете (отваряне измиване и никелиране ако се наложе)... сложете релета за къси и дълги и ще онемеете от разликата без да слагате ксенони и диодни, тва за 100-чки дето са с H4, за тия с лупите, слагате хубав ксенон от тия дето ги слагат на корейските и немските коли за фабрично вграждане или филипс и няма никви грижи (препоръчителна е същата процедура отваряне и т.н.), защото китайските ксенони уж светят силно ама някак си нямат осветеността на скъпия ксенон .... осрам е един добър избор, аз съм с такива на дългите и мога да кажа, че са малко колите които се сравняват с тоя фар.
  10. Furba

    ABC графика на vag scope

    Същото е като при хората ..... права линия - мъртъв
  11. Тънък ключ - нямаш имобилайзер, дебел ключ имаш имобилайзер, на таблото трябва да имаш лампа която да свети ако имаш проблем с имобилайзера, на А6 с 2.6 почти на 100% имаш имобилайзер, но той няма нищо общо с таблото, има малка черна кутиика която си говори с компютъра като получи сигнал от бобинката около контактния ключ
  12. Здравей колега, провери някъде да не замасява кабела на датчика, щом си го откачил и пак светва и гасне когато си иска, много вероятно е да се допира на маса някъде ....
  13. Здравейте колеги, само искам да направя едно вметване по въпроса ви със зацепването, защото имате някакви разминавания и трябва да се изгладят ......... зацепване може да се направи и без инструмент .......,но никога като хората, както и да го въртиш както и да го сучиш никога не можеш да го докараш перфектно като с инструментите и е хубаво да си се ползва и пина на коляновия вал.
  14. Furba

    Тресене 2.8 2V

    При дюзите на 19-ти канал
  15. Furba

    Тресене 2.8 2V

    Амииииии ...... различно е всеки ден(в тесни граници), по-скоро е на всеки цилиндър или през цилиндър, нещо като твърда работа на двигателя, но по към вибрация с лека игра на оборотите - нещо от порядъка на 40-60 обр./мин, на газ се усеща най-добре - един ден клати купето, следващия е напълно равномерна работа, но твърда на третия ден е мека работа но с леко менене на оборотите ...... също така не мога да хвана кога и как решава какви обороти да държи на празен ход .... един ден е на 800 следващия е на 650 ... все на загряла все след един и същи тип каране .....ахнал съм мисля да я водя на някой индиански гуру ...... мисля, че ми трябва инфо само за няколко неща и ще съм готов с мистерията 1 Какъв вакуум държи тоя двигател на празен ход 2 Какви стойности трябва да показва дебитомера на празен ход 3 Какви времена имат дюзите на загрял двигател на празен ход
×
×
  • Create New...