Jump to content

arsov82

Members
  • Мнения

    402
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно arsov82

  • Рожден ден 24.03.1982

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 4F

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    софия

Контакти

  • Skype
    Sando_jicata

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

arsov82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. колеги копувам ауди а5 след 2010г,,2.0тди ръчка.
  2. ммдааа... и какво да търся -марка ,,модел
  3. колеги търся мнения за предни амортесьори .колата е 2007-ма,с s-line окачване т.е. червените амортесьори с ОеМ номер 4f0 413 031...Поразрових и установих ,че това е номера за стандартно окачване но мойте не са черни на цвят и със сигурност за спортното окачване има някой индекс в номера,който показва че са различни.В момента мойте са Монро с оргинален знак на vag. Та кой какви е слагал и от кои е доволен..
  4. мисля че освен компонент протекшъна има още нещо.... тези проверки за сигурност компа ги прави преди да запалиш двигателя..в движение не.. Централната конзола зашива грешки за актуатора ,което значи чисто механичен проблем .
  5. чудя се колко самоуки и смотани майстори може да има... но както и да е. 1.грешка в датчика за вала......каква беше грешката -механична или електрическа..??? 2.при въртене на стартер какво налягане има в рейла...???т 3.как точно махнахте имобилайзера че ми е интересно... нали знаеш че таблото е скрит имобилайзер за някой модели.. и как точно си сменяте компоненти просто така .... повечето имат компонент протекшън... точно за да се запази идентификацията по шаси...това ми прилича на диагностика-проба грешка която не ме кефи..
  6. ако са нправени като хората няма проблими.
  7. мойта е с BREмотор без катализатор и без DPF и не пуши грам...а действително sachs е по добрия варянт... повечето LUK са заводски рециклажи...
  8. преди 4 години когато взех колата го правих този ретрофит... елементарна операция за 2 часа.... светловодите се взимат втора употреба-20 лв на врата... смених диода с по мощен.захранването се взима директно от електронния блок във вратата-втория пин от голямата букса + една маса.нищо повече.... Осветление в огледалата също нямах ,,,,но смених блоковете в вратите и добавих диоди и сега светят и те. А що се отнася до цялото осветление в мойта каляска няма нито една крушка.. -плафоните съм направил с диоди(в предния има 132 броя) задния също... на вратите и белите и червените са ми led но не оригинално-направих си платки и наредих много диоди и там,,, В багажника ... също който има седан знае че осветлението там е мноооого оскъдно.... Общо взето в купето е като операционна в багажнка също...Много време отделих за това но никой няма такова есветление..
  9. А ако са с завиване положението е ужасно.... трябва да се отварят отпред..
  10. arsov82

    теч на антифриз

    браво..по някога елементарните неща могат да те побъркат.
  11. arsov82

    Къси светлини бушон?

    добре виж грешката за какво е за прекъсната верига или късо към маса или плюс.няма други варянти ..което значи крушка,инсталация или в краен случай блок ..Най често проблемите на фаровете са по буксите на самия фар или окабеляването.Заради големия товар всичко трябва да е добре свързано и най малката хлабава връзка се генерира като грешка в блока.
  12. arsov82

    Проблем с ключа

    само нов за съжаление..... не се знае на какво ще попаднеш с втората употреба
  13. arsov82

    Къси светлини бушон?

    тъй като central elektrik-а следи фаровете при нередност би трябвало да запише грешка,виж каква е и ще мислим какво и е на колата..а с ксенон ли е ?
  14. arsov82

    Къси светлини бушон?

    защо ли си мисля че колите снабдени с електронен блок управляващ светлините нямат бушони за отделните крушки ,който следят.... имат само главни предпазители,При проблем просто прекъсват плюса и токова.
×
×
  • Create New...