Jump to content

vito9

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Golf 4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vito9's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Имам следния проблем: Понеже ми е доста ниска задницата на Ц петицата, реших да сложа усилени пружини Lesjoors. Взех ги и ги оставих при майстора. Звъни ми след 30 минути и ми казва, че пружините не стават, последните две врътки опират една в друга, когато се пусне колата и трябват други. От Интеркарс обаче, ме убеждават, че това са пружините и се чудя какво да направя. единия вариант е да пробвам да монтираме тези, които съм взел и да разберем дали може да се кара с опиращи врътки, а другия да взема обикновени пружини, като моите и да се надявам да се повдигне поне малко задницата. прилагам снимка на двата вида пружини за да добиете представа. При усилената две от врътките са много близки една до друга и се допират, като се натоварят. Моля за мнение дали това е нормално. Приемам всякакви съвети. Благодаря предварително!
  2. Здравейте, отново, няколко месеца по- късно реших да се захвана по - сериозно с проблема. Това, което направих е, че смених управлението на климатроника и нямаше резултат след това се опитах да направя адаптация на клапите, като влезнах в auto hvac, след това basic settings после на първи канал излизат стойностите на клапите, чува се как клапите се движат и всички стойности стават нули, с изключение на последната десета позиция стои на 054 и не мърда. Някой ако се е занимавал с подобно нещо, ще съм много благодарен ако сподели дали е нормално тази клапа да има такава стойност. Прикачам и снимка
  3. Здравейте, Темата е стара, но понеже имам същия проблем реших да я съживя. Zankobg, ако си се оправил пиши как, моля. Ако някой има идея къде може да е проблема нека сподели. При мен е почти същото, както при колегата, разликата е че клапите работят когато си искат (или работят всички, или нито една не работи) вентилатора върти. Ще съм благодарен на всякакви идеи.
  4. Здравейте, отново, Макар след доста време, успях да постигна някакво развитие. Оказа се, че моята кола е с голямото серво (междинка), супорти намерих, но много трудно. Една от трудностите е, че по моргите масово колите са разглобени и не се знае съответните апарати/супорти с какви дискове са били и ако човек не знае точно каква е разликата между двата вида супорти става сложно. Взех ги от донор 2.5 преди фейса. Специално премерих задните му дискове евентуално да взема и тях, ако са по големи, но бяха 245 (колкото моите). В заключение ефект има, но трябва да се има в предвид, че освен супорти съм сменил и всички дискове и накладки и спирачна течност плюс рециклиране на апаратите и вероятно резултата е комплексен. Прикачвам снимки на двата вида супорти, за да може някой друг ако реши да прави подобна интервенция да знае какво да търси. тези с по - високите уши са за 312 мм. дискиве, а другите съответно за 288 мм. Поздрави и весели празници!
  5. Намерил съм супорти от 2.8 преди фейса, тези дни ще ги взема, дано да станат, продавачът казва, че са 312 дисковете. Идеята ми е да ползвам моите апарати, като ще им направя профилактика, ще взема дупчени или прорязани дискове и накладки АТЕ или ТРВ и за момента толкова. По натам искам да сменя задните дискове и накладки с по-добри от сегашните, като ще запазя размера на дисковете, и разбира се ще преровя апаратите. И финално искам да сложа по голямото серво, но това ми се струва сравнително сложно начинание и за сега ще почака да се настроя психически.
  6. Ясно, много благодаря за разясненията, вече нещата ми се изясниха, ще търся супорти от кола с чугунени шенкели преди фейса. Ще пиша какво е станало.
  7. 2.7 т. с 312 дискове ли е? Принципно идеята ми е да не сменям шенкели, ако 2.7 ще паснат без проблем, ще търся такива.
  8. Здравейте, Колеги, Знам, че темата е стара, но е полезна за такива като мен, които тепърва се захващат с проблемните спирачки на А6 Ц5. Понеже дойде време да сменям дискове и накладки, искам да мина направо на 312 мм. Въпросът ми е дали ще ми свършат работа супорти и апарати от Олроуд 2.5 180 к.с. (само супорти никой не продава). Прикачам снимка на въпросния апарат. Друго, което ме интересува е има ли разлики в захващането на супортите преди и след фейса. Преди време мисля бях чел някъде, че едните са с алуминиеви шенкели а другите с чугунени и не става заменката (не мога да намеря темата). Колата е 1.8 т. 2001 междинка ако това е от значение. Ще съм благодарен на всякакви насоки.
×
×
  • Create New...