-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно SAKI
- Рожден ден 27.09.1987
Друго
-
Kaра
AUDI A4 1.8 Quattro
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
София
Последни посетители
873 профилни разглеждания
SAKI's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Проблема е че искам да влезнем в ABS-а а с изключен модул не знам дали ще можеме В работата сме 4 човека с А4 В5 с ABS който не работят ( 2 от тях ги оправиха по клип от youtube ) моя е от по старите - 96г. и не намерих нищо за него. Спирачната течност я смениха в сервиз след като се появи проблема ( казаха ми че може и от това да е но не е явно ) Датчиците не са пипани ( не са сменяни ). Ако има корозия по буксите според мен няма да работи постоянно а в случая аз карам и той спира ( в понеделник като се прибирах от работа и го направи въпросното забиване осетих колата да дърпа на дясно ( сменяно външно каре - като я купих беше скъсан маншона и нямаше грес а кал ) ... което за мен ще рече че е предно десно колело проблема ). Вчера свалих джантата и прибрах буталото на спирачния апарат на вътре ( накладки има и от 2-те страни - сменени септември месец с Brembo ( дискове и накладки сменени ) ) Минал съм около 30км. след раздвижването на апарата ... ABS-а се изключва по бързо от преди ( на 4-5км. ) но не ми набива спирачката. Днес прегледах буксите на датчиците ... корозии няма. Пръснах ги с контактен спрей ( за всеки случай ) Възможно ли е да е от карето ( различен брой дупки за отчитане от датчика ) Как да си сменя САМ спирачната течност ( как се обезвъздушава ABS-а ) и колко течност побира цялата система Благодаря за помоща
-
Колеги знаете че ABS модулите на B5 са си кекава работа ... моя се прецака преди година и нещо. Както и да е свикнах без него и на борд. компа свикнах да свети (!) Преди 2 месеца изведнъж си проработи ( когато той поиска - в седмицата 1-2 пъти сработваше ) Преди 1 месец почна при всяко палене да работи НО както намалям ( с некФа никФа скорост от около 20км/ч с плавна спирачка ) ABS-а сработва и педала става кокалче От петъка ( 01.07 ) за първи път ми го направи ... спирам на червен светофар и след като потеглям и мина 10-20тина метра колата решава че иска да спре и си спира ( 2-ра 5к оборота и скороста пада надолу не на горе - само съединител и феродо батисвам ). Така още два пъти ми го направи ( днес за последно ). След като го направи отбивам и спирам ... 10 секунди и ABSа светва че е изключен и продължавам. Този вид ABS ми е : https://www.megaparts.bg/product/314945281 - не ми се сменя без да знам дали е той на 100% От какво може да е дадения проблем: ABS блок ( електрониката ) - къде мога да го оправят Задни накладки ( гледам че са към края на живота си - без датчик за износване са ) Гривните на полуоските - от зацапани може ли да го прави ( Quattro е ) Ако е възможно може ли да е и от ABS помпата ( да не е от електрониката ) п.с. Колата не мога да я закача на VAG-COM - програмата забива и дава грешка ( пробвани 3 различни кабела - 3 различни човека ) и дава ERROR при свръзката - Не съм откачал модула преди пробите все пак там искам да ровичкаме Благодаря предварително. Всичко ще ми е от полза
-
Vladimury ... Колега занимаваш ли се все още с модулите на абс-а че и моя издаде богу дух и ме бъзика с връзването с ваг-ком. Ако може телефон за връзка ( не знам дали по горния е актуален все още ... бая години са минали от тогава )
-
когато сменявах маската където държи всичко от пред ... ми изскочи жилото ( бях със свалена броня ) Бръкнах и с ръка го отворих ( Дълги са ми рацете ) и може би зареди това успях но си е тегава работата успех с отварянето
-
При мен го има същия проблем на 1.8 Q не е от маслото ( преди 1 година го смених цялото ) По горе колегата където каза за рейката ... не тече грам ... сваляна е и е гледана. Когато колата е студена и в движение никакви ядове няма с управлението. Проблема идва когато загрее и се върти на място волана ( или с много лека скорост - примерно за паркиране маневрите ). При мен скобите където са при казанчето се разхлабват и разбиват и мисля че от там смуче въздух ( и изпуска по малко течност ) и аз съм се видял във филм с тази хидравлика Дано помогнете на колегата та белким и аз си оправя моя проблем
-
Как да избера какви гуми да си купя?
SAKI отговори в темата на Wizi - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Решил съм да си взимам нови летни гуми ... спрял съм се на Vredestein Sportrac 5 205/60/15 за A4 B5 1.8 Quattro Avant. Не че са ми по джоба но просто сегашните усещам че поизпускат и се налага смяната им. Джантите са си оригиналните ЕТ 35 ли се води не знам. Чувал съм че гумите им са добри но до там ... леко по агресивно ми е карането. А и возя малко дете ( тогава е кротко ) но и в 2-та случая искам да имам стабилност и на мокро и на сухо -
Ако няма лампа сложи и ако свети постоянно значи имобилаизера е махнат. Ключът ти може да няма бутон но вътре има ампула ( при мен като го клатя се чува леко тракане ) ако няма ампулата няма и имобилаизер
-
Лампата за имобилайзера се намира при оборотомера ( точно под опашката на стрелката когато не е запалена ) Оранжева е и би трябвало да светва винаги преди да я запалиш и да гасне ( това показва че дадения чип в ключа е съвместим с чипа/антената при волана ). Имобилайзера се маха с препрограмиране на чипа на компа ( културно махане ) лампата остава постоянно да свети ( освен ако не се махне ) . За хамалски ( изтръгване ) не знам дали ще стане. Джамбазите използват една джаджа която вкарват там където се слага VAG-COMа и се пали с ключ без чип ( така са ми казвали хора от авто морги защото и моя имоби. дава редовно грешки и не мога да запаля ) Ето лампата къде се намира и какво представлява - снимката е взета от чичко гугъл
-
Не знам дали е писано по нагоре ... но НЕ МАХАЙТЕ ЩИФТА на пружината ... Много е твърда и трудно се слага обрано ( не успях да я върна обратно от където я извадих !!! ) ако някой се е прецакъл като мен ... нека сподели как да я сложа обратно
-
Моя си го смених от Валео ( 80 или 90 A ) на 120А Бош ... няма никакви ядове. Влиза си на мястото ( беше ме шубе случайно данеби да е по голям от моя ) - В5 1.8 Quattro ( ADR )
-
Имах същия проблем ... идваше ми от Филтъра на купето ( Климатичния филтър ) който е от пред в дясно под пластмасата за чистачките. Беше образувало дупка във филтъра и не беше хубаво сложена пластмасата хубаво ( тази където е върху филтъра ). Наместих ги и вече вода няма. Дупките за отводняване при акумулатора и спирачната помпа си бяха чисти Водата минаваше по въздуховодите. Събираше се доволно количество ( повече от 2 пръста )
- 18 отговора
-
- наводнение
- пълни се с вода
-
(и %d още)
Тагове:
-
Привет колеги ... питах приятелче което работи в евро07 ... проверил е радиаторите от 1.6 1.8 1.8Т 1.9TDI 2.0Т 2.4 2.6 ( за 2.5 TDI е забравил да погледне ) както и на Passat са еднакви ... няма значение кой от радиаторите на каква кубатура ще се сложи. Има само значение дали е с Климатик или без климатик ( тези който са с климатик\климатроник са по дебели водните радиатори )
-
Привет колеги ... на 05.09 ударих колата и сега ми се налага правене. Въпросите са ми 3. 1. Маската където държи фаровете , радиаторите и буферите за бронята Идентични ли са тези с Климатроник и тези без. 2. Радиатор ( воден ) от 1.6 еднакъв ли е с този от 1.8 ADR 3.Водния радиатор има ли значение дали колата е с климатроник или без ( има ли уши който да държат другия радиатор ) Благодаря предварително
-
Цитиране на предходен пост! Не съм я търсил защото го ударих ... и сега дисплея ми е най-малкия проблем ... но при първа възможност ще видя да издира такава букса ( мъжко и женско ) да видя дали ще стане ... така и така дисплея не работи ... поне да опитам
-
Вчера ми казаха по лесен начин ( стига да намеря дадената букса ) ... та става дума за букса за лентов кабел ( преброих пистите - 64 са ) единия край се запоява на платката а другата част от буксата се защипва на лентовия кабел ( само кофтито е че пистите са графитни и ме е шубе да не се пречупят ) . Но интересно ми е от къде в София мога да намеря такава букса Таблото не ми е като твоето ... при мен е по стария модел с повечето писти