Jump to content

Mitch

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 T Quatro

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Mitch's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги!Светват му лампите на таблото.Като покарам известно време угасват от само себе си.По късно пак светват. Първо ми светна лампата за АБС и тази с удивителния знак, сега и ербега.Ходих на компютърна диагностика, казаха ми, че се губи връзката някъде между таблото и компютъра.Казаха,че вероятно може да е от ключа, но да отида на жичкаджия да провери.Някой може ли да даде някаква идея дали е възможно да е от това.
  2. Наскоро ходих за друг ремонт и ми казаха, че ако си сменя големиа маркуч на хидравликата проблема ще се реши. Аз съм по скоро скептичен, но нека някой по в час да си каже мнението. Съскането е точно като от разкачен маркуч за въздух, но се чува от горната страна на двигателя а не долу при маркуча.По склонен съм да повярвам на колегата за рейката.
  3. Здравейте пак колеги. Дойде ред за смяна на лагерите на главината-задните/единя издаде багажа/. Посъветваха ме да ги сменя и двата.Дайте съвет при кого да ги сменя с мои части.Става въпрос за София.
  4. Послушах колегите от форума и не сгреших. В петък бях при buzzi и човека наистина свърши чудесна работа. Общо взето какво ли не прави-то не бяха смяна на предни накладки, то не бяха цилиндърчета, то не беше обезвъздушаване, то не бяха апарати, абе къде ли не пипна тоя човек. Сега вече като се кача на колата се чувствам спокоен и най-важното спирачките ковът,а не приплъзват. Другата седмица остана да я закарам на контролен преглед и да и се надявам с това да приключа моите неволи по тази тема. Едно голямо благодаря на buzzi и на колегите, които помогнаха да се свържа с него
  5. Благодаря за отзивчивоста колеги! Надявам се да имам резултат скоро.
  6. Здравейте колеги, имам една молба: Понеже има доста сервизи които предлагат въпросната услуга и благодарение на такива "майстори" сега съм при тенекиджия и едван не се пребих с колата миналата седмица след като ми отказаха спирачките/ заключиха ми се и 4-те колела и колата стана на шейна/ . Та ако може някой да помогне с наистина добър сервиз разполагащ с необходимите условия, където да се привери цялата система-от обезвъздушаване и спирачна течност до серво и АБС система.Става въпрос в София. Сигурно го има някъде из форума, но нямам време да ровя пък и ми трябва актуална информация. Другото ми въпросче е откъде да си взема едно серво за спирачки-ново, качествено и на добра цена. Благодаря предварително на тези, които ще помогнат! Ауди 1.8T Avant, Quatro, Банзин /AEB../ 1996 Октомври
  7. Мерси колега!Пиши как е минала настройката, ако имаш възможност. Успех, ако аз успея да ги настроя ще го постна тук. Може да пробваш това: Взето е от тук: http://www.audifans....pict-31223.html Значи трябва да означиш по някакъв начин оказаните позиции и да настроиш пръскалките да пръскат върху тях. Препоръчвам ти да залепиш от вътрешната страна на стъклото по едно парче черна ( може и друг отчетлив цвят ) лепенка. п.п. и на мен ми предстои същата процедура
  8. Пръскалката от страната на шофьора пръска повече към средата на предното стъкло и по тази причина чистачката маже вместо да чисти. Има ли начин да регулирам струята да пръска по наляво към шофьора.Ако вече е обяснено някъде пуснете линк колеги. Снимки и интрукции също ще помогнат. Мерси!
  9. Колеги,ето още малко информация относно проблема. Ходих в Техническия университет-Катедра автомобилостроене. Те ме пратиха при хидравлиците в 11 блок. Там пичовете бяха категорични,че няма проблем с помпата, казаха,че има някакво запушване по системата, но не е фатално. След това се върнах до Автомобилостроене и там казаха,че може да е от кухия болт и го смениха, но проблема остана. Казаха,че следващата стъпка е да се смени големия/горния маркуч на хидравликата, защото бил рециклиран/ цената му била 200-300лв./. Ако не, се разглобявала рейката и т.н. Те досега такъв проблем не бяха срещали. Затова се обръщам пак към вас колеги: Ако има някой сблъсквал се с този проблем и знае конкретно къде точно е проблема,а не просто да предполага ще му бъда безкрайно благодарен за мнението. Весела Нова 2012 година на всички фенове на Ауди, лека и безаварийна да е!
  10. Днес ходих в един сервиз и ми казаха,че е хидравличната помпа. Трябва да се смени. Ако някой знае повече темата остава отворена. Също имам един въпрос- може ли да се ремонтира помпата и колко струва евентуално. Мерси!
  11. Здравейте! Вчера сутринта като запалих колата/ Ауда а4 1.8 Т 1996 Турбо, Куатро, Бензин, АГУ/ започна да се чува съскащ шум някаде под сервото на спирачките. Шумът се чува и в купето. При завъртане на волана наляво и надясно престава в момента на въртене и пак започва след това. Чува се постоянно незавсимо от скоростта както в положение на паркинг с вклчючен двигател. Не се намалява или усилва освен при завъртне на волана. Ходих в 2 сервиза. В единя ми казаха,че идва откъм рейката, в другия ми казаха да се смени хидравличната течност защото не била зелена а червена. Казах им че карам колата с тази течност 10000 км и нито намалява нито е имало такъв проблем досега.Има и един друг шум, който е по стар и наподобява виене на пожарна който се чува на ниските предавки при ускорение и подаване на газ. Надявам се някой да има идея и желание да помогне. Благодаря колеги!
  12. Здравейте! Преди около месец си сложих Фобос на Ауди А4 1.8 Турбо 1996 в Еврогаз Горна Баня. Не съм специалист, но колата върви отлчно засега без никаква разлика между газ и бензин. Засега съм много доволен. Все пак поддържам мнението,че има огромно значение кой я монтира. Благодаря на момчетата в сервиза.
  13. Колега бих ти препоръчал Марио Ауто Сервиз в Горубляне.Точни са според мен, сменяха ми ангренажен ремък, няма да чакаш и работят бързо. 0888 97 48 51- Виктор Стоилов-управител.
×
×
  • Create New...