Jump to content

papy

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 2.0 ALT

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

papy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Успех Sent from my HTC_E9pw using Tapatalk
  2. Не. Искам я на реален километраж. Инак се оказва, че след шестата година са я бутали Sent from my HTC_E9pw using Tapatalk
  3. Колеги остана само тази обява. Колата е регистрирана на 09.11.2015 и малко ме плаши да не са се проявили непоправими дефекти и собственика да е решил да се отърве. По принцип не е практика на автоджамбазите да регистрират колите, защото се плащат екотакса, номера и т.н.
  4. За моя голяма изненада и съжаление Ви информирам, че Порше Изток ( Запад ) не правят справка по рама за коли нов внос дори и срещу заплащане. Чрез мой познат работещ там стигнах до информация, че автомобилът обект на дискусия в темата през 2004 година е бил на 138 000 км. Простата аритметика показва, че при запазен интензитет на каране към края на 2015 колата е на 700 000 км.
  5. Да ти кажа ли защо не става? Защото говорих с продавача и той каза, че не си карал колата, когато имало лед и сняг, а се возел с такси за да я пази. Той бил купил колата от Милано и там италианеца бил сменил кардан и прочие! ДОЛНА ЛЪЖА! Колата е в България от 2011 година. Била е карана две години в Кюстендил, после година и половина в София и от година и половина в Хасково. Италианеца дори не го е виждал този пич. Аман от пишман баровци!!!
  6. Има три обяви в нета. Една в Хасково, която не става, Пловдивската, упомената от колега по-горе и тази обект на дискусията тук. Сдобих се с рамата и съгласно числата, колата е 2001 година. Доколкото съм информиран двигателя е железен. Относно антифриза. Ако е сменян от джамбазите тук, най-вероятно е прегрявана колата. По-късно ще отскоча до Порше Изток да проверя по рамата какво излиза. Благодаря още веднъж за мненията.
  7. По-късно ще говоря да ми предоставят рамата. Има ли някакъв "четец" и от Порше могат ли да дадат някаква инфо по рамата? На мен колата ми харесва, но се боя да не е тотален гроб и затова се обръщам към вас за безпристрастно мнение. Цената не ме плаши, както и обслужването, но ако започне да се лигави и да ме оставя по път, ще я намразя.
  8. И на мен ми направи впечатление, че не е от червения антифриз. А джантите, въпреки че са грозни дали поне са оригинални? Благодаря за бързия отговор.
  9. Здравейте, колеги! Насочил съм се към автомобила от обявата по-долу. Моля за някакви съвети на какво да обърна внимание при първия оглед. Ако някой е гледал автомобила, нека сподели впечатления. Предварително благодаря! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448387608790665&slin
  10. papy

    Audi A4 B6 2.0 Парно!

    Опитите ми за обезвъздушаване не се увенчаха с успех. маркучите с антифриз се задържат от едни скоби, при които една метална пластина влиза през други две ( не са сболтче), а аз нямам нито клещи-гарги нито тризъби клещи. Опитах с тел ( моля, не се смейте много), но пак претърпях поражение. По този повод откарах колата в сервиза на Фулда- ж.к. Овча Купел с молба за професионална помощ. Казаха, че са се справили, но всъщност не свършиха нищо. Долия маркуя на радиатора е топъл, а горния е направо студен ( виж снимката по-долу). Какво да правя? Студено ми е!!!
  11. papy

    Audi A4 B6 2.0 Парно!

    Здравейте, Колеги, Честит първи сняг!!! Във връзка с горното, бих искал да Ви попитам следното: Как се объзвъздушава охладителната система на Ауди А4 Б6 2,0 АЛТ мотор?В неделя ми смениха антифриза и сега само студено духа. Има идна пробка под кората на мотора и аз снощи опитах през нея да свърша работа, но сутринта по пътя за работа бях принуден да призная своя провал. След това стигнах до извода, че радиатора на парното е най-високо в цялата система ( много недалновидно от страна на инженерите в Ауди, нали?) и по повод на това има дупчица на горния маркуч, който влиза в радиатора на парното. В каква последователност и при какви допълнителни условия да обезвъздуша системата? Радиатор на парно или клапи на парното??! Тъй като ми е стара мъка студа, който ме мъчи в купето, бих искал да чуя мнението Ви относно разрешаването на проблема. Когато системата е обезвъздуше, парното не се отличава със своята висока ефективност. Симптоматиката е следната - имам "хубаво парно" само и единствено, когато колата е във високи обороти и когато последните са ниски "топлото" става по-слабо. Релацията е следната- колкото е по-студено, толкова проблема е по-силно изразен. Според Вас към кое по-безболезнено да се насоча- клапи на парното и/или радиатор на парното? Бихте ли ми препоръчали свестен и коректен сервиз, който да може да изърши акуратно съответните процедури? От София съм.п.с. Колата има инсталирана газова уредба. Изпарителят е свързан паралелно на системата. Питал съм двама различни "газаджий", които казаха, че така трябвало да бъде. Предварително благодаря.
  12. papy

    колата грее

    Здравей, Колега. Водната помпа дали върти? При B7 се получава отлепване на перката от оста на водната помпа. От друга страна при по-високи обороти се оправя!! Погледнете я все пак! Успех!
  13. Запушено радиаторче на парното. И на мен ми предстои такава процедура.
  14. Това се чудех и аз - за скоростите и предавателните числа на скоростната кутия!!! Двигател си мисля да е след 2002 година от друга А4 или ТТ.
  15. компресорен= атмосферен Периферията по двигателя включва всички видове шайби за връзка с алтернатор, водна помпа и компресор на климатик, нали? Тази операция съм я запланувал преди следващото обслужване, а сега събирам данни? Някой има ли практически опит с тези трансплантации?
×
×
  • Create New...