papy
Members-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4 2.0 ALT
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
papy's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Успех Sent from my HTC_E9pw using Tapatalk
-
Не. Искам я на реален километраж. Инак се оказва, че след шестата година са я бутали Sent from my HTC_E9pw using Tapatalk
-
Колеги остана само тази обява. Колата е регистрирана на 09.11.2015 и малко ме плаши да не са се проявили непоправими дефекти и собственика да е решил да се отърве. По принцип не е практика на автоджамбазите да регистрират колите, защото се плащат екотакса, номера и т.н.
-
За моя голяма изненада и съжаление Ви информирам, че Порше Изток ( Запад ) не правят справка по рама за коли нов внос дори и срещу заплащане. Чрез мой познат работещ там стигнах до информация, че автомобилът обект на дискусия в темата през 2004 година е бил на 138 000 км. Простата аритметика показва, че при запазен интензитет на каране към края на 2015 колата е на 700 000 км.
-
Да ти кажа ли защо не става? Защото говорих с продавача и той каза, че не си карал колата, когато имало лед и сняг, а се возел с такси за да я пази. Той бил купил колата от Милано и там италианеца бил сменил кардан и прочие! ДОЛНА ЛЪЖА! Колата е в България от 2011 година. Била е карана две години в Кюстендил, после година и половина в София и от година и половина в Хасково. Италианеца дори не го е виждал този пич. Аман от пишман баровци!!!
-
Има три обяви в нета. Една в Хасково, която не става, Пловдивската, упомената от колега по-горе и тази обект на дискусията тук. Сдобих се с рамата и съгласно числата, колата е 2001 година. Доколкото съм информиран двигателя е железен. Относно антифриза. Ако е сменян от джамбазите тук, най-вероятно е прегрявана колата. По-късно ще отскоча до Порше Изток да проверя по рамата какво излиза. Благодаря още веднъж за мненията.
-
По-късно ще говоря да ми предоставят рамата. Има ли някакъв "четец" и от Порше могат ли да дадат някаква инфо по рамата? На мен колата ми харесва, но се боя да не е тотален гроб и затова се обръщам към вас за безпристрастно мнение. Цената не ме плаши, както и обслужването, но ако започне да се лигави и да ме оставя по път, ще я намразя.
-
И на мен ми направи впечатление, че не е от червения антифриз. А джантите, въпреки че са грозни дали поне са оригинални? Благодаря за бързия отговор.
-
Здравейте, колеги! Насочил съм се към автомобила от обявата по-долу. Моля за някакви съвети на какво да обърна внимание при първия оглед. Ако някой е гледал автомобила, нека сподели впечатления. Предварително благодаря! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448387608790665&slin
-
Опитите ми за обезвъздушаване не се увенчаха с успех. маркучите с антифриз се задържат от едни скоби, при които една метална пластина влиза през други две ( не са сболтче), а аз нямам нито клещи-гарги нито тризъби клещи. Опитах с тел ( моля, не се смейте много), но пак претърпях поражение. По този повод откарах колата в сервиза на Фулда- ж.к. Овча Купел с молба за професионална помощ. Казаха, че са се справили, но всъщност не свършиха нищо. Долия маркуя на радиатора е топъл, а горния е направо студен ( виж снимката по-долу). Какво да правя? Студено ми е!!!
-
Здравейте, Колеги, Честит първи сняг!!! Във връзка с горното, бих искал да Ви попитам следното: Как се объзвъздушава охладителната система на Ауди А4 Б6 2,0 АЛТ мотор?В неделя ми смениха антифриза и сега само студено духа. Има идна пробка под кората на мотора и аз снощи опитах през нея да свърша работа, но сутринта по пътя за работа бях принуден да призная своя провал. След това стигнах до извода, че радиатора на парното е най-високо в цялата система ( много недалновидно от страна на инженерите в Ауди, нали?) и по повод на това има дупчица на горния маркуч, който влиза в радиатора на парното. В каква последователност и при какви допълнителни условия да обезвъздуша системата? Радиатор на парно или клапи на парното??! Тъй като ми е стара мъка студа, който ме мъчи в купето, бих искал да чуя мнението Ви относно разрешаването на проблема. Когато системата е обезвъздуше, парното не се отличава със своята висока ефективност. Симптоматиката е следната - имам "хубаво парно" само и единствено, когато колата е във високи обороти и когато последните са ниски "топлото" става по-слабо. Релацията е следната- колкото е по-студено, толкова проблема е по-силно изразен. Според Вас към кое по-безболезнено да се насоча- клапи на парното и/или радиатор на парното? Бихте ли ми препоръчали свестен и коректен сервиз, който да може да изърши акуратно съответните процедури? От София съм.п.с. Колата има инсталирана газова уредба. Изпарителят е свързан паралелно на системата. Питал съм двама различни "газаджий", които казаха, че така трябвало да бъде. Предварително благодаря.
-
Здравей, Колега. Водната помпа дали върти? При B7 се получава отлепване на перката от оста на водната помпа. От друга страна при по-високи обороти се оправя!! Погледнете я все пак! Успех!
-
Запушено радиаторче на парното. И на мен ми предстои такава процедура.
-
Това се чудех и аз - за скоростите и предавателните числа на скоростната кутия!!! Двигател си мисля да е след 2002 година от друга А4 или ТТ.
-
компресорен= атмосферен Периферията по двигателя включва всички видове шайби за връзка с алтернатор, водна помпа и компресор на климатик, нали? Тази операция съм я запланувал преди следващото обслужване, а сега събирам данни? Някой има ли практически опит с тези трансплантации?