Jump to content

BajVUlcho

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 90

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

BajVUlcho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Налага се да се разделя с първата ми кола: Ауди 90 2.0 ,мотор PS, 1989г, газ- бензин. Колата е поддържана добре. По окачването всичко е наред. Двигателя е обслужван редовно, на 15000км, с масло Мотул 10w40 и филтри. Има забележки по външния вид. Има проблем с празния ход. Цена по договаряне и след оглед. Не искам да я давам на скрап, а на някой мераклия да се занимава а нея. При интерес се обадете на тел.0886743286. Прилагам две снимки, при интерес ще изпратя още.
  2. Здравей! Лостчетата за мигачи, фарове и чистачки работят ли и цена?
  3. Здравей! Лостчетата за фаровете работят ли и цена?
  4. Здравей! Лостчетата за светлини и мигачи от правоъгълните ли са, ако да работят ли и цена?
  5. Здрасти! Лостчетата за чистачки, фарове и т.н работят ли и цена?
  6. Здравейте! Продавам два амортисьора за багажник STARK 660N, дължина:275мм, височина: 95мм. Чисто нови. Продавам ги защото са по-силни и с няколко милиметра по-дълги от моите. Цена:14лв/бр За контакт тел:0886743286 или ЛС.
  7. Колега в таблото с уредите отзад има един стабилизатор на напрежението(мисля че така се наричаше) и той бъзика уреда. Аз имах същия проблем. Затегнах хубаво този стабилизатор и се оправи, а може и да се купи, струва не повече от левче. Иначе датчик си взех от моргата за аудита до Враждебна някъде и си работи без проблеми.
  8. Здравей! Интересува ме марки и цени на биалетки и шарнири (MOOG), за Ауди 90, 1989г, 2.0 PS, седан. Поздрави!
  9. Днес разглобих отдолу таблото да видя какво свири и се оказа че е реле с номер 1 на него, пише "Oldruck-kontrollgerat", струва ми се че като е студена колата не го прави проблем но това сега го забелязах и трябва да покарам още малко за да се уверя. Доколкото си го превеждам, това реле е за конторлиране на налягането на маслото. Датчиците за маслото на спирачките и за водата работят при запален мотор. Колата е Ауди 90, 2.0 PS е двигателя. PS В една дуга тема видях че може проблема да идва от датчиците за налягане на маслото.Проверих ги и работят. Предполагам че релето прави някви проблеми след почивните дни ще го сменя и ще видя какво ще се получи.
  10. Здравейте, Наскоро и аз получих подобен проблем, само че на мен ми липсват само индикациите за водата, спирачна течност и акумулатор, също така и пищи някъв зумер. Интересното е че се появява от време на време. Проверих бушон 12, беше ОК, но го смених за всеки случай, а и ако беше бушона щеше да липсват всички светлини. Проверих алтернатора - зарежда. Като ми остане време ще разглобя таблото, но да попитам ако имате някакви други идеи? Дали може да е от някой от датчиците и как да ги проверя?
  11. Здравейте колеги, Вече трети път ми се случва да ми потъва съединителя и да ми изхвърля течността през долната помпа(поне видимо от там тече). Странното, е че се случва един път на два месеца и като долея течност се оправя. Въпроса ми е дали някой има представа на какво се дължи това? Да добавя че течността не изтича, не всеки ден но през ден я поглеждам и нивото не мърда. Може ли да се дължи на въздух в системата на съединителя? Другия ми проблем е че предния левия спирачен апарат задържа и диска се е изкривил за няма и 5000км, като преди смяната на дисковете е раздвижен апарата, пак е карана колата, и след това са сменени дисковете. Разглееждах темите във форума и смятам да си купя ремонтен комплект с всичките уплътнения и маншони да ги сменя да видя дали ще има ефект. Бихте ли ме ориентирали какъв ремонтен комплект да купя? И съшо така да попитам за някакви особености при разглабянето на предните апрати за разлика от задните? Разглеждах темата за рециклирането на задните апарати, но снимките явно са изтрити или просто не иска да ми ги отвори? Благодаря!
  12. Момчета закарах я на майстор да го смени и го направи без сваляне на хидравличната помпа. Иначе благодаря за описанието, щеше да ми бъде много от полза ако бях тръгнал сам да го сменям, а нямах много инструмент тука и отделно време. Благодаря пак! Колата си е 5 цилиндър PS.
  13. Ами, един път успя да загрее до 90 градуса и перката си се включи, затова реших че проблема идва от термостата. А иначе го купих за 33лв от Ауто+ на Wahler.
  14. Здравейте, колеги! Наскоро си купих Ауди 90 2.0 115к.с и се оказа че има проблем термостата. Извънградско ми държи 60 градуса, а градско максимум 70. Въпроса ми е как точно се сменя този термостат. Видях, че е под хидравличната помпа, но отстрани има една пластмасова кора през която минават тръбите на хидравликата и парното и не ми е ясно как точно се сваля тази кора, дали има някакъв пиниз или трябва да откача тръбите и помпата?
×
×
  • Create New...