Jump to content

Audi V6

Members
  • Мнения

    2844
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Audi V6

  • Рожден ден 6.04.1979

Друго

  • Kaра
    D3 3.0 tdi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    192.168.100.216

Последни посетители

5684 профилни разглеждания

Audi V6's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Още един глас за МИД - Варна. 80 к км след ремонта няма проблеми, макар и на D3. Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk
  2. Насочете внимание към спирачните апарати. Ако не работят правилно дискът се загрява неравномерно и измята. Това, че винаги сте имал проблем със спирането, въпреки смяна на дискове, е показателно. И че остават непочистени отпечатъци от накладки. И това, че на преглед са измерили голяма разлика между ляво и дясно.
  3. Понеже никой не ти отговори. Най-вероятно е нещо съвсем друго, но скоро страдах от следното: А8 3.0 тди 2005 г. - в един момент колата отказа да запали. Уж има ток, ама не съвсем, като опитам да запали стартер не върти и угасват лампите, все едно е слаб акумулатора. На самия акумулатор плюсовата клема минава през една черна пластмасова кутия, в която има нещо като дебело реле. Това е някакъв предпазител. На него има жълто копче - натискаш го и всичко работи. Не знам дали имаш такова при теб, грешките за терминал 30 ме навеждат на тази идея. Стартерът върти ли?
  4. Имаш ли пръскалки на фаровете? Ако има пропуск и изтича от там, помпата за фаровете е на по-високо от тази за стъклото. Това обяснява защо остава течност за пръскане.
  5. Вкарваш 65535, цъкаш ТЕСТ, после SAVE. После прочети какво е записали на този канал и дали се различава от 32ххх, там колкото беше.
  6. Това си мислех и аз, докато припука твоя проект нови технологии излезнаха... Не знам какви са тея нерви, които имаш.
  7. Моля, дай линк, какви амове си купил? Така и не намерих в алито отзиви от хора, които са купили и монтирали...
  8. Да не се е размелила вакуум помпата?
  9. Моята я карам вдигната с 1 см при калибрацията, от 1 година няма проблеми.
  10. Няма какво да пазиш, стига да не е вряла турбината. И после с маркуч изплакваш, не с водоструйка под налягане.
  11. Аз предпочитам меглио за моторния отсег, след което разтърквам с четка и изплаквам. АРС маже само прахоляка, изопропилов алкохол може да се третират само малки повърхности преди да се изпари... Ирейзъра е чудесен препарат, но цената му е... Ползвам го при полиране/поставяне на някаква керамика.
  12. 3.0 тди АСБ след смяна на дюзи и активиране на помпа през аутпут тест, запали от раз. За разлика от 2.0 тди БММ след рециклаж на тандем помпа, изпих кило нафта докато припука...
  13. Аз си купувам масло директно от шопа, по време на черния петък излиза на 1/2 от цената. Сменям 2 пъти годишно, на три коли. Не ми пречи да си го държа в мазето.
  14. Това важи ли за 3.0 тди, за който предписват само 5/30?
×
×
  • Create New...