Jump to content

Stanislav.m.d

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 б3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Stanislav.m.d's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Успях да намеря тема километраж, но въпросът ми е ако взема ново табло мога ли директно да го подменя или трябва нещо да го обучавам?
  2. Колег сдобих се с А3 от фейслифта 2002г, 1.9тди. Проблемът е при шофиране стрелката на температурата на водата скача на макс и зумера в таблото почва да пищи. Колата всъщност не прегравя. Не надува системата и всичко е наред. Някой срещал ли е подобен проблем?
  3. Някой може ли да каже защо в тази обява пипе 2.0тфси с 180к.с. http://mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448459845257998&slink=by5lgx до колкото знам има само 1.8 с такива коне. А и нали проблема с разтягането на веригата го бяха оправили при B8? Има ли някакви детски проблеми при тези двг, че този да е сменял верига и прочие?
  4. Колеги като се опитвам да запаля релето за бензиновата помпа прищрака непрестанно. Това дали е нормално?
  5. Здравейте, имам една друга тема за това, че не иска да пали и вчера развихме единия маркуч на горивниа клапан, който уж трябва да ходи гориво към механичната инжекция а от там не текна гориво, а от маркуча
  6. Здравейте съфоромци, ще препоръчате ли някой майстор, който разбира и от електроника в София за моето ауди 80
  7. Здравейте банда, сутринта запали, но веднага изгасна и след това вече не иска да запали отново. Да не е горивния клапан? и как мога да го проверя
  8. Последна информация Сутринта преглеждах кабелите под волана и вече има ток в бобината, има ток и до свещите. Свещите бяха мокри и въпреки това майстора ми вика, че можело бензиновата помпа да не подкача гориво.
  9. Тя ако не работи алтернатора не трябвали да може да запали?
  10. Давам му + от акумулатора към бобината и вече има искра, но пак не иска да запали. Вече мирише на бензин, предполагам цилиндрите са пълни и ще я пробвам утре пак да я запаля по този начин (с директен + от акумулатора към бобината)
  11. Няма датчик на хол. Ауди 80 1.8 механична инжекция
  12. Здравейте банда, много ще съм благодарен да помогнете, защото вече съм в безизходица. Проблема е, че при опит да запаля само върти, но не пали. При премахнат кабел от дистрибуторната кутия няма искри. 1. Проверих бушоните в двигателния отсег - всичките са ОК 2. Смених комутатора с друг от автоморга. 3. Смених бобината пак от автоморга. п.с. преди седмица сложих ел. стакла, прокарах инсталация и т.н. но съм я карал седмица така преди да се появи този проблем
  13. Здравейте съфоромци, харесал съм си А8 D3 с 4,2 - 333 или 3,7 мотора. До колкото знам и за двата мотора е хубаво да се прегледат обтегачите, но за какво друго трябва да се оглеждам? Също така всички ли са с въздушно окачване и имали някаква съществена разлика от моделите от 2002 и след 2004? Ясно че трябва да се провери автомата, сферите, компресора, като цяло окачването и VAG COM диагностика, омасляването на осмака. Ако може и да препоръчате някой сервиз където ще са наясно с модела
  14. Благодаря за компетентния отговор "gemballa". Реално аз не искам да карам един изтормозен дизел за града и S4-ката извън него. Предпочитам една кола, но евентуално като се замисля, ще трябва да се газифицира, защото 15/100 не си е малък разход независимо, че аз правя по ~14 000км на година от които 80% са градско само се притеснявам да се съсипе двигателя, но мисля, че няма да има проблем.
  15. Вижте, че емблемите са различни едната е с -това се старата емблема а другата е с и на таблото е с такава и на волана което сигурно е излязла така от завода, но ми стана интересно откъде идва тази разликата и дали само на фейса слагат такива. п.с. първата е спряна от вижение,защото те така ги вкарват от швейцария иначе се плаща солидно мито
×
×
  • Create New...