Jump to content

Mitaka_stz

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Mitaka_stz

  • Рожден ден 31.12.1982

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.8 Quattro

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

2292 профилни разглеждания

Mitaka_stz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, от какво се оказа проблема в крайна сметка
  2. Най-вероятно трябва да си увеличиш осветлението от таблото
  3. Пробвай да си увеличиш светлината на таблото от врътката на таблото (лявата)

  4. Пробвай да си овеличиш светлината на таблото от врътката на таблото (лявата)

  5. Става вапрос за а4 б5 97г а климатроника е 99г

  6. Колега следвах всички стъпки копчетата на климатроника светнаха но мигат

  7. Ми с а3 не съм се занимавал, но ако буксите влизат предполагам,че ще стане. преправянето на а4 беше единствено заради осветлението, ако тръгне да управлява клапите и компресора, осветлението дето се вика не е проблем да се направи.

  8. Еми принципно на а4 се препражя само осветлението на климатроника, другото си е стандартно. Предполагам че трябва да пробваш като щракнеш на буксите новия климатроник дали ще работи.

  9. Здравейте, купих си цяла конзола от а3 facelift ще стане ли новия климатроник на моята и какво трябва да се преправи. Благодаря

  10. Точно така, изваждаш пинчето с тънкото кабелче и слагаш на негово място дебелите кабели, важно е да размениш кабелите както са с пина на буксата и да запоиш тънката жълта към дебелите, защото а4 от тези години нямат релета на фаровете. Ключът на фаровете е силов.
  11. Трябва да отвориш и да погледнеш буксата, на моето по принцип на мястото където трябваше да преместя дебелия жълт кабел имаше жълт ама тънък и просто след като го извадих и сложих дебелия кабел там където трябва просто запоих тънкия към него. Аз мисля че ще оправиш досадния проблем по този начин
  12. Всеки който е преминал от едносекционнен фар към двусекционен (или трисекционен)е минал през проблема: "като си пусна дългите и ми гаснат късите". След доста ровене из нета и форумите и питане тук там, решението се оказа доста просто. Никакви релета, диоди или пускане на жици от тук и от там. Ключа за фаровете и инасталацията са напълно еднакви. Сваляте горната пластмаса над ключовете за чистачки и фарове, изваждате буксата за фаровете и премествате двата жълти кабела (които са в една кабелна обувка) на желаното от вас място - за H4 или H7+H7. (ОБЯСНЕНОТО ВЪЖИ ЗА АУДИ А4 1997)
×
×
  • Create New...