-
Мнения
57 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно gaspacho
- Рожден ден 23.06.1979
Друго
-
Kaра
Audi A4 1.9TDI
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
София
gaspacho's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
А във връзка с третия въпрос, някой не се ли сеща за свестен сервиз около пресечката бул.България/Т.Каблешков? Или около Плиска, Парк Хотел Москва...
-
Здравейте, имам няколко въпроса и се надявам на малко полезна информация от вас. Стана време за смяна на ангренажния ремък на колата ми - ауди а4 1.9 TDI, AFN мотор. Днес отскочих до един сервиз и ми казаха ориентировъчна цена за труд 200-230 лв (при цените на частите не очаквам голями разлики). Предния път го сменях извън София и по спомен цената беше доста по-ниска. Сега ми се налага да го сменя в София. Някой да има впечатления дали това е нормално? Вторият въпрос е дали и кога се налага смяна на водна помпа. Предният път със сигурнос не съм я сменял. Необходимо ли е? Помпата на ангренажния ремък ли е закачена? Ако си спомням добре от сервиза ми казаха че помпата ще струва около 70 лв. И трети въпрос е дали някой знае читав сервиз в районите около пресечката бул.България/Т.Каблешков. В сервиза където ходих днес не ми се сториха много надеждни... поздрави!
-
Един съвет от мен, понеже доста пъти съм пазарувал от ebay... Аз когато се съмнявам в качеството на стоката, просто отварям оценките за конкретния продавач, намирам хора, които са си купили същия продукт (винаги срещу оценката има линк към това което е купено, доколкото знам се пази за 3 месеца назад) и просто пращам едно мейлче до купувача и го питам в него дали е доволен от стоката. До сега винаги са ми отговаряли, повечето хора даже са доста любезни. Разбира се, ще е малък проблем ако незнаете немски (при eaby.de), но може и на английски. А ако и английски незнаете, все някой около вас ще знае....
-
Виж този линк: http://audi.online.bg/index.php?s=&sho...st&p=283146 И при мен се появи този проблем, следвах инструкциите и се занули. Аз съм с А4 1.9TDI. Много е вероятно при теб да се нулира по същия начин. Всъщност относно точка 3, аз трябваше да издърпам и задържа копчето за сверяване на часовника, вместо както е описано да се завърти надясно.
-
Ами на мен ми я монтира човек, с който те(top-speed) ме свързаха. Не останах много доволен, щото не си беше досвършил съвсем работата, и пак ходих да се занимавам с него. Иначе само 25 лв. ми взе за монтажа, предполагам колкото за монтаж на обикновена аларма. Но съм сигурен, че и другаде може да си я монтираш, трябва само предварително да попиташ за да си сигурен, че ще ти уважат гаранцията.
-
Щом ти светка лампичка с ключе значи имаш имобилайзер. То май си серийно при всички ...
-
Колега, може би аз мога да ти бъда малко полезен. От 10 месеца имам такава аларма, откакто всъщност си купих аудито. Предишната ми кола я разбиха и измъкнаха каквото са могли точно пред работа някъде към 17.30 , стъмваше се рано, беше ако не се лъжа декември. Сега с тази съм по-спокоен, дистанционното има звуково предупреждение и вибация - в общи лини изписва на дисплея кой сензор е задействан, шок, отворена врата и тн. Ако тичам бързо и не са по-големи от мен може и да ги хвана Та сега малко по-конкретно за плюсовете и минусите: - не дадох много пари - около 140 лв. я купих от topspeed - обхвата е приличен, не съм я тествал къде е границата, но примерно в офиса на 6. етаж ми сигнализира като се задейства дори ако съм паркирал колата от другата страна на сградата в някоя пряка. Много зависи от разположението на сградите. При пряка видимост със сигурнос може и да лови на някой километър, в града обаче съм склонен да вярвам, че повече от половин километърм не може да покрие. Но пак казвам зависи от разположението на сградите около теб. - вдига си стъклата - не съм имам технически проблеми Минуси: - по-често сменяш батерията - поне два пъти в годината (за мен лично без значение) - дистанционното на моята аларма е малко "смешно". Понякога приятели ме бъзикат, че прилича на детска играчка или тамагочи и на това не обръщам внимание, все пак върши работа. Пък ти може да си намериш и с по-добър дизайн. - за да пали от разстояние, ми казаха, че трябва да изключат имобилайзера и аз се отказах от тази опция ето ти и линк към topspeed, от където си купих моята, може да поразгледаш, ако не се лъжа си взех Volcano или Inwells: http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=48 Точния модел не си спомням, но ако те интересува може да потърся книжката
-
Имах абслютно същия проблем, някаде прочетох, че тази лампа свети и ако акумулатора е почнал да сдава багажа и така се оказа. Имаше мъртви клетки. Смених го и се оправиха нещата.
-
Вече и навъртях на моята откакто съм я купил към 18 000 км. и още не са мръднали, тъй че , като се има пред вид какво се говори за тях, зависи единствено как е карана колата преди да се купи и как човек сам си я кара....
-
Според мен 1GB е долната граница, с 2 вече е добре. Още при първоначалното зараждане Вистата дръпва към 800 МВ. При по-голямо натоварване с 1GB бави. Иначе съм много доволен от нея. Обаче м/у 32 и 64 битовата версия е по-добре на този етап да се сложи според мен 32 битовата версия на Виста. При другата има още доста програми и драйвери които не работят както трябва
-
Защо не погледнеш копчето за контрол на огледалата? Може нешо да е клеясало... Скоро имах проблем с един телевизор, не че има много общо, но все пак да кажа: вкючваше се когато реши през ноща, сменяше от време на време каналите... Та оказа се клеясало копче под капачето на телевизора - копче което сигурно съм ползвал веднъж в година - предимно само от дистанционното сменям. След почистване с контактен спрей се оправи. Може и при теб да е нещо подобно? Може би просто подава сигнал от само себе си.. температурни промени, дупки... знам ли...
-
Хм, незнам дали ще се събере под таванската кора, по принцип не е голям... колкото цигарена кутия. Пък и е доста играчка, но идеята не е лоша. А иначе моя е кобра, и цените почват от под 100 лв. Четох че в Метро ги продавали.
-
Благодаря за коментарите, ще ги имам пред вид
-
Добре де, нали идеята на радар-детектора е да те предупреди навреме, т.е. да лови разсейки и отражения на лъчите евентуално ако полицаи засичат няколко стотин ментра по-напред от теб. Когато е позициониран в подлакътника примерно не се ли намалява осезаемо чуствителността му? Какви материяли пречат на радар-детектора? Пред вид трябва да се има, че е разположен по ниско в купето, и повече пластмаси и ламарини има около него. Ако е лепнато на предния прозорец, само стъклото май е препятствие.
-
Та, значи, днес бях при баща ми, и както си ровех за една отвертка... аххаа... какво си намерих... радар-детектор. Баща ми не го ползвал, тъй че го приватизирах че даже май не е и лош. Кобра 6 бандова с 360 градуса обхват. Мисля скоро да го пробвам. Тук идва и въпроса. Чувал съм, че някои си ги монтират в подлакътника. На пръв поглед идеалното решение - не се вижда, не пречи. Там според вас изобщо лови ли нещо? Не трябва ли да е възможно по високо, до стъклото примерно?