Jump to content

ставров

Members
  • Мнения

    688
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Оставия, конумрел

Персонална информация

  • Локация
    Цариброд, Сърбия

Контакти

  • Skype
    nenad.stavrov

Последни посетители

2220 профилни разглеждания

ставров's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. При разглобяване на спирачна помпа се разлетяха карантиите и ми трябва помощ как се зглобява. Проблемна е частта обградена с червено: Опитахме се да я сложим на позиция със черната стрелка, но това ограничава хода на задното бутало и не става. Да ли трябва да се сложи като е показано със зелената стрелка или с черната? Ако е като с черната, тогава то си ляга на дъното на предното бутало. Благодая предварително.
  2. Трудно ще намериш такова нещо за Диавиа. По-добре е стугар да гледа от старата част и да направи втулка с краче еднакво на старото. Втулката може да се прикрепи за оста като се пробие дупка в двете и сложи се тел.
  3. Май си счупил пишката на патрона. Ще ти трява нов патрон, от който да вземеш само пишката и да я сложиш на стария. Така е за да можеш да ползваш стария ключ. Ако слагаш и нов клеморед - обикновено не се препоръчва Топран. Аз моя смених с Топран, понеже не намерих друг в магазина. Има около 6 години как работи при мен. Има доста писано по темата, ползвай търсачката:
  4. Ето я нафтата из филтра. Стружките не се виждат добре, дребни са и плуват в горивото, не потъват. Магнита май не хвана много от тях, а няколко минути беше в нафтата. Няколко минути го леко движех, най-много по дъното. След това лежеше на дъното няколко минути. След това го забръсах със салфетка.
  5. Пазя старото гориво дето източих из филтъра. Ще опитам с магнит да ли ще полепнат стружките. Знае е ли се откъде се появяват стружките? И да се подмени горивната система, ако продължават да се появяват нови стружки - какъв е смисъла от подмяната? Препоръчвате ли някой добър сервиз?
  6. Двигателя е 2012. година, 105кс, на 275 000 км. При смяната на филтъра на горивото, виждаша се финни метални люспести стружки. Плуваха в горивото около филтъра. Може ли и трябва ли нещо да се прави в такъв случай?
  7. Колегата genttogsg беше прав. Благодаря.
  8. По-точно е тупане, отколко тропане. Звука наподобява спукана гума и се случва няколко пъти за един оборот на гумата. Смятам че е от предницата, но несъм сигурен. Явява се при скорост над 25 кмч, независимо да ли съм в скорост или не. Гледах гумите отвън, но не видях нищо нередно. Надявам се да се намери малко време за да легна под колата. Какво ще кажете, на какво трябва тогава да обърна внимание?
  9. С обикновена газова ли си? Дюзите тестваха ли на стенд след почистването? TPS тества ли - трябва плавно да си сменя стойностите с движението на дросела. Опитай да почистиш дебитомера.
  10. Ако се купува Б4 АДА, по-добре климатроника да не бъде ДИАВИА.
  11. Много безаварийни километри пожелавам. Сега остава да се сложи газов инжекцион. И малко оф: В сръпските форуми няма теми като тази. Начинаещите шофьори през първите 2 години няма да могат да карат коли над 80кW. Там в такъв случай избора би бил между дизела 1.9 90 кс и бензина 1.6 101кс.
  12. ставров

    Ръжда

    Има ръжда по задния капак: Вероятно се ръджата образувала поради водата коята се задържа в пространството до стъклото. Освен да се смени капака, възможно ли е нещо сам да направя? По-рано говорих с бояджия, но той не искаше нищо да прави, понеже имало доста работа. Трябвало да се свали стъклото, за да се направи както трябва, а след това било трудно и скъпо лепенето на стъклото.
  13. Вероятно е там дето сочи стрелката:
  14. Стария поплавък беше коркоподобен, новия е пластмасов. Поплавъка се движеше свободно. Гледам на копчето.
×
×
  • Create New...